Skocz do zawartości

marcin 82

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    68
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O marcin 82

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Model
    Opel Corsa B
  • Silnik
    1,2 16v
  • Posiadasz LPG
    TAK
  1. Dokładnie kolego bez blokady się nie obeszło, jeśli ktoś planuje wymiane kół to niech się zaopatrzy w taki zestaw, koszt to około 100zł
  2. Panowie i Panie, ustalenie GMP; w okolicach rozrządu z przodu bloku jest korek na torx 55, tam wkłada się blokadę rozrządu, można też śrubę tylko musi być odpowiednio długa żeby sięgła wału korbowego, dokładnego fi nie znam bo miałem oryginalną blokadę rozrządu . tym sposobem mamy pewność co do ustalenia GMP. Mam nadzieję że komuś to pomoże. Pozdrawiam
  3. Koledzy ratujcie, dostałem do wymiany kompletny rozrząd wraz z kołami, no i jak się domyślacie po odkręceniu koła z tarczką dowiedziałem się że tarczka luźno lata i niema żadnej blokady, ktoś ma domowy sposób żeby ją ustawić?
  4. Dzięki koledzy za podpowiedzi, świecy nie muszę wykręcać bo mam zdjętą głowice bo, fachman stwierdził że puściła uszczelka, jak wszystko rozebrałem okazało się że przeskoczył rozrząd między wałkami aż o 4 zęby, ale nie wiem jak ma się sprawa względem wału głównego. Mimo że mam wszystko na wierzchu to nie jestem w stanie idealnie ustawić bo kręcąc wałem tłok przez chwilkę stoi w górze, a to może być 1 ząb w lewo lub prawo. Może jak dostanę nowy rozrząd to tam będą jakieś znaki.
  5. Raczej chodziło mi o jakiś punkt co na 100% pozwoli ustalić położenie, np. na kole zamachowym ale nie mogę znaleźć
  6. Witam. Potrzebuję ustawić silnik Corsa B 1,2 16V w górnym martwym punkcie, silnik jest cały rozebrany bo poszła uszczelka pod głowicą, po złożeniu będę potrzebował ustawić rozrząd i tu problem, bo na wale głównym niema znaku, tylko na kole pasowym i obudowie rozrządu. tu pojawia się kolejny problem bo koło pasowe ma niemały luz względem wału korbowego i punkt na kole robi się ruchomy Macie jakiś pomysł żeby go ustawić?
  7. dziś popryskałem silikonem i się rozruszała, zobaczymy na jak długo pomoże, póki co dzięki za rade
  8. przednia od strony kierowcy, od strony trójkątnej szybki, o silikonie w sprayu nie pomyślałem, tylko po użyciu smaru maszynowego wszystko się klei i ciężko go usunąć bo odporny jest na czynniki atmosferyczne i wysoką temperaturę, dla tego chce ją wymienić, no nic jak ten silikon nie pomoże to będe musiał szukać nowej
  9. sprawdź czy czujnik jest dobry, nawet nowy może nie zadziałać, zagotuj wodę z włożonym czujnikiem i sprawdź czy zamknął obwód, najlepiej miernikiem elektrycznym, jak nie masz to można kupić w markecie w granicach 20zł
  10. no właśnie tak mi się wydawało że jest tylko wciskana, wszystko już smarowałem, WD-40 i smarem maszynowym, a wina jest w samej uszczelce bo jak polałem płynem do garów to przez jakiś czas jest dobrze, chodzi nawet lepiej niż z prawej strony a potem znowu to samo, dla tego chcę wymienić tą uszczelkę tylko gdzie ją dostać bo w żadnym motoryzacyjnym niema, czyżby tylko w serwisie?
  11. witam, mam pytanie odnośnie uszczelki szyby w przedniej prowadnicy od strony kierowcy w tigrze, otóż jak otwieram szybę to zjeżdża na dół razem z szybą a jak zamykam to się zwija, nawet przyklejenie uszczelki do metalowej szyny nie pomogło bo podczas zamykania się fałduje i szyba nie chce się zamknąć, jak polałem szybę ludwikiem to na chwilę pomaga więc myślałem o wymianie tej uszczelki tylko czy ona dostępna jest jako pojedynczy element i jak ona powinna się trzymać w prowadnicy, bo chyba nie na kleju?
  12. dokładnie nic nie pomogło tylko tyle że felga teraz nie obciera o drążek reakcyjny przy pełnym skręcie w prawo, jak zbieżność będzie ustawiona to wezmę się za to regulowanie wspomagania, a na razie przestawiłem tak na oko żeby kier była prosto przy jeździe na wprost, jak wyjmę bezpiecznik od wspomagania to jedzie ok, prosto i nie ściąga, tylko trochę ciężko, tak a propos ściągania kierownicy to zrobiłem ściągacz na wzór oryginału niestety łapki które miały ciągnąć kierownice urywały się bo za słaby materiał, więc pomogłem sobie młotkiem uderzając w śrubę która napierała na drążek kierowniczy, po 3 uderzeniach puściła
  13. podpinam się do tematu bo dziś próbowałem ściągnąć kierownicę w corcie i za chiny nie zeszła, nawet próbowałem zrobić na szybko ściągacz ale na szybko to można piwo wypić i tak też uczyniłem, są jakieś domowe sposoby żeby ją zdjąć? Bo jest pół obrotu różnicy między skrętem w lewo i prawo a przy elektrycznym wspomaganiu to kłopot bo ściąga w lewo jak diabli
  14. podepnę się pod ten temat bo w tigrze miałem problem z kodem 85 czyli błędny sygnał immobilisera i silniczek nie chciał zapalić, po wielokrotnych próbach odpuściłem bo nawet odpięcie akumulatora nie pomogło i dopiero wieczorkiem zapaliła po paru próbach, zastanawia mnie co było przyczyną tego błędnego sygnału, bo to niepierwszy raz tak się stało i samo przechodziło, a da się jakoś wywalić immo? Dodam jeszcze że tigra jeździ z błędem 93-moduł sterujący QUAD, czy jedno z drugim może być powiązane?
  15. wymieniając komputer muszę wymienić z immo, czy wystarczy sam komputer czy jest znaczenie z jakiego roku auto i komputer dawcy? Bo elektryk mi powiedział że trzeba z immo przekładać. Numer komputera 16213759 RN BNKZ 001621.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.