Skocz do zawartości

rostex

Forumowicz
  • Zawartość

    559
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    5

Ostatnia wygrana rostex w dniu 18 Czerwiec

Użytkownicy przyznają rostex punkty reputacji!

Reputacja

13

O rostex

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Model
    Opel Meriva B
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. Czytałem to, ale tam gość dołożył dodatkową centralkę z pilotem, którą ja już mam od alarmu i tym dodatkowym pilotem otwieram i zamykam drzwi. A teraz chcę to odpuścić i kupić oryginalny scyzoryk z pilotem i nim sterować centralnym.
  2. Kupiłem Corsę D wersja Essentia czyli w slangu Opla - full bieda. Mam zamiar doposażyć ją w elektryczne szyby z przodu oraz zmienić kluczyk na oryginał z pilotem sterującym centralnym zamkiem. Czy CIM i BCM z wersji bez pilota można przekodować na obsługę zdalną centralnego?
  3. Mam dwie identyczne Merivy B. Jedna ma znacznie słabsze wspomaganie. Płyn jest, nie ubywa, pompa nie wyje, maglownica nie ma żadnych oznak zużycia. Czy zmiana płynu może cokolwiek pomóc? Czy jest jakaś możliwość diagnostyki problemu zanim zacznie się wymiana części po kolei?
  4. Producent za każdym razem przy demontażu tych przewodów zaleca ich wymianę, jednak mechanicy nie stosują się do tego zalecenia i nic się zwykle nie dzieje. Odkręcić jeszcze raz i spróbuj dokręcić uważając na prawidłowe osadzenie rurki z kielichem na króćcu wtryskiwacza.
  5. rostex

    Falujace obroty 1.3 CDTI [A13DTE]

    Elektrozawór SCV jest zamontowany 3-ema śrubkami od spodu pompy wysokiego ciśnienia, która znajduje na końcu wałka rozrządu, po przeciwnej stronie napędu rozrządu (od strony kierowcy). Zawór ma numer 0928400680 i pasuje od silników 1.3, 1.6, 1.9 i 2.0 CDTI.
  6. rostex

    jaki interfejs do Meriva B 1.3 CDTI 2011

    Chińskim op-comem można się połączyć z silnikiem A13DTC i A13DTE, ale oprócz skasowania błędów nic nie można podejrzeć. Dopiero połączenie przez Insignię i silnik A20xxx można zobaczyć większość parametrów, w tym zapełnienie filtra DPF. Jest też jakaś aplikacja na Androida, która poprzez interfejs na BT może odczytywać parametry rzeczywiste.
  7. Najczęściej uszkodzeniu ulega mikroprzełącznik który odpowiada za informację dla sterownika nadwozia o położeniu wewnętrznych elementów zamka. Z racji dość wymyślnego skonstruowania owego zamka nadaje się on tylko do wymiany. W ASO koszt około 900 zł, także trzeba szukać w używkach.
  8. 200 tys km na szafie i rozrząd nie hałasuje, ani przy odpalaniu ani na ciepłym. Wydaje mi się, że może być lepszej jakości niż w Z13DT. Nigdy nie słyszałem o problemach z klapkami w 1.3, co w 1.9 150KM było nagminne, nawet w poprawionych kolektorach z plastikowymi klapkami. EGR w 1.3 tak samo padał jak w 1.9.
  9. Sorry ze się czepiam ale to co wymieniles nie jest jakimś odosobnionym przypadkiem dla tylko tej jednostki. Ważne ze tanim kosztem można pozbyć się wymienionych przez Ciebie problemów i są rozpracowane na wszystkie sposoby. Bałem sie ze coś sknocili w samym silniku. Auto już kupione.
  10. Podaj więcej szczegółów jak możesz, co tam się konkretnie działo w A13DTC/E.
  11. Szukam opinii o 1.3 CDTI II-generacji czyli A13DTC/A13DTE. Czy mają ulepszony łańcuch rozrządu? Wiem, że niektóre wersje miały świece żarowe z czujnikami ciśnienia, model który mam na oku ma świece zwykłe. Cieszy mnie, że nadal mają proste elektromagnetyczne wtryskiwacze Boscha, ciekawe czy koło dwumasowe pasuje od starszych wersji aby można było zamontować jednomasowy zestaw Nationala.
  12. Podłokietnik jest taki sam jak przedni, dochodzi tylko jego mocowanie, które kosztuje około 300 zł i ma numer 13399950.
  13. rostex

    astra h 1,4 klekocze zimna

    Kto i gdzie dopuszcza 10W?
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.