Skocz do zawartości

Bifrost14

Forumowicz
  • Liczba zawartości

    127
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O Bifrost14

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Zgadza się - kupiłem 2 wtyczki iso koszty po 3,5zł za sztukę. Wykorzystałem starą wiązkę i połączyłem tyko kabelki od nowych wtyczek. Działa jak nowe http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/smile.gif Banalnie proste. Dziękuję za podpowiedzi.
  2. Witam. Muszę podłączyć radio Blaupunkt San Remo mp28 w corsie B. Wcześniej było tam jakieś radyjko Kenwood'a, a co za tym idzie jest inna wtyczka. Nigdzie nie mogę znaleźć wtyczek jakie będzią mi potrzebne do obecnego modelu radia. Proszę o pomoc. Załączam zdjęcie radyjka z wejściami z tyłu. Uploaded with ImageShack.us
  3. Mam u siebie aparat zapłonowy.
  4. Witam - mam do Was pytanie: czy wałek rozrządu z silnika 1.6 będzie pasował do silnika 1.4?
  5. Wymieniony czujnik położenia wału - autko żyje, ale teraz z kolei coś świszcze (nie piszczy jak pasek kl.) przy dodawaniu gazu Grunt, że jeździ!!!
  6. Razem z ja38 ustaliliśmy, ze jest to X14SZ. Dziś jeszcze nie dam rady, ale jutro coś spróbuje pogrzebać..
  7. Hmm - czyli nijak nie idzie tego obejść?? Jeśli nie będzie innego wyjścia, to muszę brać każdą opcję pod uwagę... Jakoś się dogadamy.
  8. Opis silnika w profilu dotyczy mojego drugiego auta - C14NZ - bez DIS-a, z kopułką. Natomiast pacjentem jest moje drugie autko, którego kodu silnika nie znam niestety, dlatego we wstępie tematu podałem specyfikację: poj. 1.4 60KM wersja z DIS-em, EGR-em i tą dużą komorą plastikową mocowaną na śruby do przepustnicy(X14SZ??). Komputer Delco 16202279 D96006 na dwie wtyczki - czerwona i biała. Jutro odpadam, bo fatalnie się czuję, ale w środę na pewno zabiorę się za robotę i od pompy paliwa aż do wtrysku sprawdzę czy nie ma po drodze jakiegoś elektrozaworu sterowanego przez immo...
  9. Na krótko przekaźnikiem pompy też nie podawał paliwa. Słychać, że pompa pracuje, ale tylko tyle..
  10. Żadnych błędów nie wykazało... Zanim zainwestuje w nowego kompa, to wolałbym mieć pewność, że: 1) stary komp jest sprawny 2) zrobiłem wszystko co należało (i jak należało) Widzę, że zadanie mnie przerosło- bez elektryka się nie obejdzie..
  11. Niedźwiedziu - racja... pisałem posta w pośpiechu i nie zwróciłem na to uwagi - przepraszam. Wracając do tematu, rozkręciłem kompa i tak "na oko" wygląda zdrowo - suchy w środku, żadnych oznak przepalenia czegokolwiek.. po podłączeniu kompa świeci się CHECK i przy kręceniu gaśnie... Iskra na świecy jest ale paliwo jak nie szło na przepustnice tak nie idzie... Czyżby był jeszcze jakiś elektrozawór gdzieś na przewodzie paliwowym (czy coś podobnego)??
  12. Rocznik '96. Co do błędów to.... nie sprawdziłem
  13. Witam - problem z autkiem taki jak opisany w temacie, ale nie do końca o to chodzi. Tłumaczę. Pacjent: Corsa B silnik 8V z DIS-em 1.4 60KM. Ostatnio był problem z odpaleniem auta. Kręciłem dość długo i nic.. Sądziłem,że to może być problem z immobiliserem (był taki z przytykaną pluskwą) bo już wcześniej były z nim problemy. Postanowiłem go usunąć. Przewody zmostkowane, więc powinno być wszystko ok. W kompie nic niby nie trzeba było grzebać... Rzeczywiście - po przekręceniu kluczyka jest zapłon, słychać parującą pompę nabijającą paliwko jednak kręcę, kręcę i nic... Okazuje się, że wtrysk w ogóle nie podaje paliwa na przepustnicę. Podejrzewam, że padł mi komputer - zanim zabiorę się za przymiarki nowego kompa powiedzcie, czy jest szansa, że kupiony komp nie będzie działała prawidłowo ze względu na wcześniej zamontowany immo w poprzednim aucie (być może był tam inny - kodowany?) Wstawiłem rodzaj silnika do tytułu/ andrzej_m55
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.