Skocz do zawartości

raziel88ck

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    91
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O raziel88ck

  • Urodziny 14.12.1988

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Kielce
  • Model
    Opel Vectra B
  • Inna marka
    Ford Mondeo MK3
  • Silnik
    1.8 116KM
  • Nadwozie
    Liftback
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. Sam tego nie zrobię. W gruncie rzeczy dałbym te 300zł.
  2. Nie działa mi centralny zamek. Ani z pilota, ani z kluczyka. Byłem u kilku elektryków, popatrzyli i stwierdzili, że może centralka padła i że dużo roboty, a czasu nie mają na takie bzdety. No i usłyszałem standardowe pytanie: a opłaca się panu takie rzeczy robić w takim aucie? Ja bym tego nie robił... Czy faktycznie byłoby przy tym tak wiele roboty gdyby okazało się, że centralka faktycznie mi siadła? Czy koszta byłyby na tyle duże, że nie warto jest tego robić? Pytam, bo czasem jak robię większe zakupy to przeszkadza mi brak centralnego. Auto technicznie jest w bardzo dobrej kondycji. Jedyne problemy mam z progami, podłogą i korozją nadwozia.
  3. Wczoraj miałem założoną "nową" skrzynię, bo moja f18 się rozsypała. Mam tylko pytanie do was jako znawców. Wszystkie biegi wchodzą bez zarzutu. Skrzynia pracuje cicho, tylko jedno nie daje mi spokoju. Czy skrzynia musi się dotrzeć jak np. sprzęgło? Pytam, ponieważ lewarek zmiany biegów chodzi ociężale jak przy mrozach -20. Czy to się z czasem unormuje?
  4. Podczepię się pod temat. Otóż tak. Przed świętami wymieniłem olej. Zawsze był lany mineralny Castrol 15w40. Wczoraj odpaliłem auto. Brzydko chodził jak każdy inny silnik podczas -20 stopni. Silnik pracował, a ja skrobałem szyby. Wsiadam do auta, cofam i nagle zaświeciła mi się kontrolka ciśnienia oleju. Zgasiłem auto i odpaliłem ponownie. Kontrolka dalej świeciła, więc zaparkowałem auto i wyłączyłem silnik. Oprócz tego słyszałem jak motor klekotał niczym diesel. Sprawdziłem olej i bagnet wskazał mi wyżej niż maximum. A sam olej nie wyglądał zbyt ładnie. Jakby go przymroziło. Posiadał białe plamy.
  5. Witajcie. Zawiozłem auto i pierwsze spostrzeżenia, jakie widać okiem to dziurawa chłodnica.
  6. Auto było podpinane. Nie ma żadnych błędów. Auto oglądał już czwarty mechanik...
  7. Teraz to dopiero mam... już rwę włosy z głowy. Auto odmówiło posłuszeństwa. Silnik stuka i gaśnie. Nie da się nim jeździć. Musiałem wzywać lawetę. Kupiłem tę listwę wtrysków za 160zł. Mechanik wymienił, stwierdził że to nie to. Teraz mówi, że to może uszczelka pod głowicą. Że najlepiej byłoby wymienić słupek silnika. Podobno na 1 cylinder dostaje się płyn chłodniczy. W dodatku płyn chłodniczy gdzies wycieka i przymarza podobno. Sam nie wiem co o tym wszystkim myśleć. Jestem strzępkiem nerwów.
  8. Problem z tym, że zamula. Z ledwością rozpędzam go do 100km/h. A przecież nie tak dawno bujał, aż miło. No i jeszcze jedno zauważyłem. Raz jeździ zrywniej, a raz topornie. Czuć nieco benzynę.
  9. Trzech mechaników wykluczyło stacyjkę, nawet do niej nie zaglądając. Według nich stacyjka byłaby winna gdyby po przekręceniu kluczyka na tzw. "off" silnik pracował jak w trybie "on". A jest tak, że po przekręceniu na "off" auto chodzi jak na zepsutej cewce, czyli stuka. Mówili też, że objawy przypominają im stare auta bez elektroniki gdy te paliły już olej w silniku. Przy okazji mam pytanie. Od dwóch lat, gdy jest zima falują mi obroty. Czy wtryski mogą mieć wpływ na obroty silnika? Wszelkie akcje z krokowcami i innymi elementami miałem już wtedy przeprowadzone i w końcu dałem sobie spokój gdy nic nie pomagało. Latem obroty trzymają, a zima lubią falować jak podczas jazdy wciskam sprzęgło, bądź jadę na luzie.
  10. Podobno winne są wtryki, przez które dostaje się paliwo. Chodzą jak dojarka według mechanika. Ma ktoś do sprzedania komplet wtrysków po aucie benzynowym 1.8 x18xe w dobrym stanie?
  11. Pojechałem do trzeciego mechanika. Dopiero w środę będzie miał czas do niego zajrzeć. Tak na szybko jak go obadal to stwierdził, że auto dostaje paliwa i dlatego nie chce go całkiem odłączyć.
  12. Zaprowadziłem auto do innego mechanika. Zobaczymy, co zrobi. Objawy na nowej kostce identyczne, jak przy starej. A i jeszcze coś zauważyłem. Czasem zgaśnie, a czasem nie. Próbowaliśmy dziś kilkukrotnie i czasem gasł normalnie.
  13. Osoba, która się regeneracją stacyjek zajmuje. Wtedy byłem w innym mieście, bo nie mogłem przekręcić kluczyka. Kontrolki mrygają, te, które świecą na zapłonie gdy silnik nie jest jeszcze uruchomiony.
  14. Wczoraj pojawił się problem w mojej Wiktorii. Gdy przekręciłem kluczyk w stacyjce, aby wyłączyć silnik, to ten wcale nie zgasła, tylko zaczął szarpać. Tak to motor normalnie działa, tylko nie mogę go wyłączyć i aby to uczynić, muszę pod maską odpinać wtyczkę. Wtedy gaśnie. Ze stacyjki jest to niemożliwe na rozgrzanym silniku, bo na zimnym gaśnie. Miałem wymienianą kostkę, ale nic to nie dało. Macie jakieś pomysły? Czyżby stacyjka była temu winna? Klucz dobrze się w niej obraca. Przy okazji wspomnę, że parę lat temu miałem regenerowaną stacyjkę, ponieważ wtedy nie dało się kluczyka przekręcić.
  15. Pewnie tak było. No, a teraz nie ma sensu już zmieniać.Ciekaw jestem czy dobrze zrobiłem kupując filtr powietrza GM, a nie Filtrona. Czy był to zbędny wydatek, czy też nie. Jednak to okaże się w praniu. W poniedziałek go założę.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.