Skocz do zawartości

mateusz2807

Użytkownik
  • Zawartość

    39
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O mateusz2807

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Skawina/Kraków
  • Model
    Opel Corsa C
  • Silnik
    z13DT 1.3 cdti 16V 70kM
  • Nadwozie
    Pełne
  1. Witam, jak w temacie chcę wymienić te gumy od stabilizatora. Czy ktoś wie, z jakim momentem trzeba dokręcić te śruby??? Z góry dziękuję.
  2. Zalecam ci zakup koła sztywnego z valeo zapłacisz taniej, dwumas po tys. bedzie ci juz lekko walił wiec po co inwestować w to badziewie. Jakoś skrzynia f17 pracowała w silnikach bez dwumasy i chodzi do tej pory.
  3. mateusz2807

    Szarpie przy dodawaniu gazu jak jest zimno

    Witaj, używasz zimowego paliwa do diesla? Czy ze sprawdzonego źrudła kupujesz paliwo. Problem mi wygląda na to że twój samochód szarpie jak jest nie odpowiednio rozgrzany? Świece żarowe sobie sprawdziłeś? bo może być tak że nie ma dobrego spalania w któryms z cylindrów...
  4. mateusz2807

    Szarpnięcie samochodem po odjęciu gazu

    Kolego piszczenie na zimnym to na bank pasek wieloklinowy jak jest zimny to piszczy jak sie rozgrzeje to juz nie. Ewentualnie możesz sobie go troszkę prysnąć silikonem wsprayu. Pozdro...
  5. mateusz2807

    Szarpnięcie samochodem po odjęciu gazu

    A u ciebie występuje tez cykanie na jałowym sporadycznie???
  6. mateusz2807

    Szarpnięcie samochodem po odjęciu gazu

    Ale to nowa dwumasa ma 2tys km przebiegu.
  7. mateusz2807

    Szarpnięcie samochodem po odjęciu gazu

    Dzieki za mądrą propozycje może masz racje z tym. Mam jeszcze dwa pytania: 1.PO wcisnieciu sprzęgła podczas np podjezdzania w korku słyszysz jak wyciskasz sprzęgło takie cykniecie z okolicy sprzęgła, tak jakby spręzyna odbiła od dwumasu? 2.Od czasu do czasu słychać takie cykanie na biegu jałowym takie chrobotanie nie wiem jak to nazwać tak jak by koło dwumasowe cykało czy coś. Otrzywiście tylko przy puszczonym sprzęgle tak słychać w zależności jak siądzie. Rejstrujesz coś takiego u siebie?
  8. mateusz2807

    Szarpnięcie samochodem po odjęciu gazu

    Dziekuję za odpowiedz. Wiec tak jak odejmuje nogę z gazu szarpie mną do przodu jedno nagłe szarpnięcie do przodu samochód hamuje poprostu. Wydaje mi się poprostu że powinien bardziej łagodniej hamować bez szarpnięcia. A jak wy macie w tym z13dt (1.3cdti) Jezdze tym samochodem juz prawie rok. Luzów na zawieszeniu tj. wachaczach nie mam. Mam natomiast odłaczony zawór EGR bo padł - na wiosnę chce zrobić z nim.
  9. Jeżeli po wymianie paska problem nie ustąpi to trzeba popatrzeć też na rolkę napinacza
  10. Witam, jak w temacie, mianowicie jadąc samochodem gdy che zwolnic puszczam gaz i wyczuwalne jet nagłe szarpnięcie do przodu. Proszę was o pomoc w zdiagnozowaniu usterki. Samochód: Corsa c 2004 Z13DT. Pozdrawiam...
  11. A czy warto lac raz na jakiś czas STP do czyszczenia ukladu wtryskowego czy to może zaszkodzić
  12. mateusz2807

    1.3cdti i tak sobie o dwumasie - dyskusja

    Wiem ale wydaje mi się że za bardzo się przysłuchuje silnikowi i szukam dziury w całym. Bo ogólnie to staram sie dbac o wszystko oleje oryginał silnik wypucowany na błysk wiec zobaczymy co i jak będzie może tak ma pracować to koło.
  13. Jak myslicie czy koła dwumasowe to jakiś wytwór kogoś chorej wyobrazni - to sny ktore sprawdzają się tylko w obliczeniach??? Zastanawiajac sie po wymianie mojej dwumasy na nowa luk znów słyszę takie cykanie na biegu jałowym czy to normalne??? Czy koło może wydawać jakies dzwieki? a Co najważniejsze czy nowe koło sie tak może zachowywać Podczas wymiany DMF podła tarcza sprzęgłowa a mianowicie wielowpust w tarczy sie rozklekotał? Mam wrazenie że zaczyna się dziać tak samo w nowym sprzęgle? Nie wszyscy wiedzą ale dwumasa ma eliminować żekomo dragania z silnika przenoszone na skrzynie biegów, a także podczas ruszania zniwelować szarpnięcia samochodem z dużym momentem obrotowym - co powoduje płynne ruszanie bez szarpnięcia przez kompresje spręzym w tłumnikach drań DMF. To logicznie się zastanawiając jesli samochód chodzi nam na biegu jałowym w korku czy na skrzyżowaniu to wg. tego filmu: dwie masy względem siebie się przemieszczają z opóznieniem (kątem przesunięcia fazowego) co powoduje nakładanie na siebie dragń z dwowch koł gdzie nastepuje żekoma niwelacja drań z układu korbowotłokowego. Ale ludzie myslący zadają pytanie i co skoro pierzwsze corsy od 2000 roku nie mialy dwumasy i skrzynie jezdzą do tej pory F17 ta sama skrzynka. A co gdyby się pokusić o taką teorie skoro druga masa na biegu jałowym wali w tą i z powrotem a do niej przymocowany jest docisk a na dodatek gdy wyłaczymy wysprzęglanie tarcza i wałek głowny jest w ciagłym ruchu i na dodatek nie o jedno kierunkowym przebiegu jak było dawniej tylko obraca się tam i zpowrotem (dgra) obracając sie. Nic by nie było w tym dziwnego jakby nie powodowało to wyrabiania się wielkolkinu na tarczy sprzęgłowej potem tarcza jak się juz rozklekocze może sie przekrzywic na boki i zacisk równo się nie zamknie i potem poleci nam kolo bo się rozklekocze na panewce. Co myslicie o tym???
  14. A czy ktoś z was miał taki problem: Podczas palenia samochodu szarpie silniczkiem trzeba go trzymac kilka sekund zeby zapalił? Na ciepłym silniku gorzej ok 2krotnie z paleniem. Czy to może być pompa WC-CR? Moja jest czysciutka jak niewiem nic nie cieknie? Jak myslicie??? Na dodatek przy gaszeniu silnika robi łuppp a koło DMF wymienione:(
  15. mateusz2807

    z13DT 1.3 cdti corsa c 70KM kilka prostych pytań

    A jak jedziecie np 50 to jest sens targac ten motor na 4 1500obr czy lepiej jechać na 3 2100obrotów? Jak to się ma do tego silnika? Niby od 1500 tys dobrze ciągnie juz ale czy to mu nie szkodzi? Ma ktoś wykresy z hamowni tego silniczka???
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.