Skocz do zawartości

Darek 77

Forumowicz
  • Zawartość

    140
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

2

O Darek 77

  • Urodziny 11.07.1977

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Jaworzno
  • Model
    Opel Astra II
  • Silnik
    16V DI 82 KM
  • Nadwozie
    3 -DRZWI
  1. Dokładnie .Akurat bagażnik był mi potrzebny jak nigdy
  2. Psikłem olejem w spraju.Auto stoi pod blokiem więc zamknąć trzeba.Mysle,że będzie ok,ale jak dorwe ten smar to użyje.Dzięki
  3. Uff.Udało się .Napsikałem pentratora do mechanizmu z zpadką a kumpel dociskał maske i podnosił , w końcu klapa się uniosła. Wychodzi z tego ,że po prostu się zatarło ,NIE PRYSKANE NIGDY!!! Więc morał taki,że cza prysnąć czasami, ale kto o tym pamięta... Teraz chodzi jak malina.Dzieki Wszystkim i pozdrawiam.Temat zamknięty.
  4. Kurcze wlany penetrator i nic.No nic mi więcej nikt nie pomoże, zostaje tylko siła i brecha.Dzieki pozdrawiam.Tak w nawiasie słyszałem ,że ciężko je czasami zamknąć ale u mnie jest na odwrót .Dobrze,że silnik odpala od kopa i śmiga aż miło.340 tyś już ma ,a ile na prawde tego nikt nie wie.Oram go do końca choć by nawet bez bagażnika
  5. No jedyna opcja.Plastykowa oslona jest na 4 torxach widocznych dla zainteresowanych wiec kazdy znajdzie.Troche sily i zejdzie.Jest problem strasznie uporczywy z tym zamkiem a pozycja do pracy tragiczna
  6. Witam,to znów ja.Znalazła się chwila i rozbroiłem plastykową osłone bagażnika.I tak: siłownik działa wszystko jest ok ,cięgno ręką chodzi wciśniecie guzika w klapie odblokowuje cięgno ale ten zaczep w zamku który ma sie zwolnic i puścic ucho nadwozia utknoł.Nie ma jak tego zamka wykręcić bo jest klapa zamnknieta.Macie jakieś pomysły bo chyba zostaje mi brecha i na chama wyrwać to dziadostwo ,ale to już bedzie amen...
  7. Tak sobie poradzili,ze jak juz otwarli to naprawili...ale jak otwarli ?
  8. Witam kolegów.Mam problem z otwarciem klapy bagażnika w astrze g hetbeck.Centralny drzwi otwiera i słysze i czuje ,że w bagażniku zamek wydaje dźwięk,ale klapa zamknieta.Nie widze od środka żadnej zaślepki,żeby odblokować zamek.Kluczyk nie działa od dawna.Jak do tego się zabrać? Nie mogę znaleźć nigdzie info do mojego auta same kombiki.Prosze o instrukcje bo teraz mam ogromną potrzebe otwarcia tego bagażnik a tu klops(REMONT W DOMU)
  9. Darek 77

    Dmuchawa

    Ja wymieniłem oporniki nastepujaco:stary oporniki usunąłem ale zostawiłem po kawałku drutu i do tych kawałków na elektrycznych złączka tzw kostkach dokręcalem nowy oporniki. Ale niestety tak jak pisałem coś go paliło. Pewno silnik Do Greg69.Dzieki Twojemu linkówi podjąłem się zdemontowania dmuchawy.Latwo wyszedl z kabiny ,pozniej poszedl na stół. Krecil sie ciężko jak go ręką ruszalem.Zdemontowalem silnik na czynniki pierwsze ,wydmuchalem syf,przesmarowalem miejsca w ktorych chodzą oski wirnika(łożyska) wyczyscilem stojan i umylem cala obudowe wentylatora.Zlozylem wszystko do kupy (strach w oczach)i wsadzilem do samochodu. Teraz odpalam auto i wentylator chodzi juz od 1 lub 2 itd.Kreci jak nowy.Dzieki jeszcze raz i przekazuje info dla innych z tym problemem. Silnik byl przytarty w tym syfie i nie dal rady ruszyc na 1 biegu wiec przepalał bezpiecznik termiczny. Pozdrawiam.Mysle ze troche pokreci,bo byoja satysfakcja poszla na dno....
  10. Darek 77

    Dmuchawa

    Drucik zamiast rezystor a???Nie strach o pożar?Widziałem filmik o silniku ,on tam wymienił coś na końcu bo czyścić chyba nie ma co No tak OBORNIKI HEHE.Pisze na smartfonie i wiesz jak to jest.Mialo być oporniki czyli bezpieczniki
  11. Darek 77

    Dmuchawa

    Dzięki. Za parę dni rozbierać go i zobaczę czy go coś boli.Najpierw zabieram sie za lozysko z piasta i wszystkie oslony tarczy bo zgnily.Pozdrawiam.Niestety czym starsze tym więcej roboty.1999r 330 tys i żadnej większej awarii
  12. Darek 77

    Dmuchawa

    Astra G oczywiście. Silnik 2.0 Di.Czytam właśnie bo coś jednak znalazłem,że ten silnik wyciągnąć i go pooglądać.,przeczyscic. Ale muszę lopatologicznie wymyślić jak go wyciągnąć. Wentylator wogole tak dziwnie chodzi. Obroty zwalniają, przyspieszają...No a jak pisałem że jak odpale na ustawieniu na 1 to kaplica i znów wycinanie ręki w 5 stawach
  13. Witam.Nie mogę nigdzie znaleźć podobnego problemu.Problem z biegamy nawiewu.Wymienialem oborniki kilka razy aż w końcu kupiłem cały nowy rezystor i problem jest ten sam a mianowicie:jak odpale silnik na przykład na 1 szybkości nawiewu to przepala mi się oprnik. Muszę odpalić na 0 i wtedy przestawić na 3 bieg i wrócić na 1 ale ta 3 to jest taka że dmuchanie raz zwalnia ich odzież jak chce.2i1 dla mnie to samo. W czym może być problem.Podpowiedzcie bo już mam dość wkładają tam ręki i wyciągania tego szajsu.A tak z innej bajki jak wyciągnąć silnik nawiewu dmuchawe?
  14. Witam.Nie moge nigdzie znaleźć.Padł mi nawiew w kabinie ,działa tylko 4bieg.Chciałem wymienić bezpiecznik termiczny ,tylko jaka jest jego wartość na ile stopni mam kupic?Caly modul w sklepie 100zl!a bezpiecznik 2zl.Dzieki
  15. Witam.Dzisiaj rano kumpel pokrecil mi kierownica a ja ujrzałem jak sika z węża ciśnieniowego,nawet nie trzeba bylo myc żeby zobaczyc z czego leje.Waz udalo mi sie kupic używany za 30zeta bo nowy to kosmos!!!Mechanik sie tym ma zająć bo bez kanalu tragedia.Ciesze sie ze to nie maglownica
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.