Skocz do zawartości

Cris91

Forumowicz
  • Zawartość

    287
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Cris91 w dniu 13 Kwiecień 2015

Użytkownicy przyznają Cris91 punkty reputacji!

Reputacja

4

O Cris91

  • Urodziny 13.11.1991

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Iława
  • Model
    Opel Astra II
  • Silnik
    1.7 DTI
  • Nadwozie
    Hatchback
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. Hmmm głupie pytanie, a oringi wtryskiwaczy wymienione na nowe? Regulamin 3.4. Nie obrażaj innych użytkowników.
  2. Cris91

    Opel Astra 1.7 dti isuzu podszarpywanie silnikiem

    Z rzeczy które sam przerabiałem: zawór TCV, poźniej EGR i na końcu przepływomierz
  3. Cris91

    1.7 55kW 16V Y17DT Problem z odpaleniem

    Podobny objaw daje czujnik położenia wału karbowego.
  4. Bo zazwyczaj mostek jak walnie to leci i regulator. Tak by mostek się samotny nie czuł hehe
  5. Dla potomnych, awarii uległ mostek i regulator. Naprawione, ładowanie wróciło
  6. Obstawiałbym łożysko skoro mówisz że ci buczy.
  7. A myślałem, że tylko ja mam takiego pecha Widać jedyny nie jestem. Nie wiem czemu tak często się psują. Czy to wina umiejscowienia, czy konstrukcja jest jakaś wadliwa, nie mam pojęcia. Ale ktoś kto regeneruje te altki musi mieć złoty biznes.
  8. A weź nic nie mów, alternator to moje ulubione słowo, gdy myślę o swojej astrze. Przez 5 lat to już z 4 wymieniłem. W tym jeden z powodu aku bo poszło zwarcie na celach i przełożyło się to na stojan
  9. Ok, dzięki. Gdyby nie to, że wyjęcie altka nie jest takie proste i potrzeba kanału to już dawno sam bym to zrobił. A tak, muszę czekać na mechanika
  10. Diody potrafią tak się spalić, że śmierdzi spalenizną i altek się grzeje? Bardziej obstawiałem uzwojenie.
  11. Już to zrobiłem. A powiedzcie co mogło pójść, mostek, stojan? Tak wiem, wróżenie z fusów, ale pytam bo nie każda awaria altka rozładowuje aku.
  12. Witam Mam problem ze swoją Astrą. Wczoraj niestety padł mi altek. Wsiadłem wieczorem do autka, odpaliłem normalnie, po chwili czuje niesamowity smród w kabinie, patrze na światła i czuje jakby było słabe ładowanie. Pierwsza myśl że altek, zgasiłem autko, podniosłem maskę. Alternator mega gorący, śmierdzi spalenizną. Sprawdzam klemy czy czasem nie są gorące, ale nie - są zimne. Przekręcam kluczyk na zapłon - brak kontrolki ładowania. Zostawiłem auto i umówiłem się w tygodniu z mechanikiem. Przed chwilą byłem w aucie, centralny już nie działa - aku zdechło. Czy alternator może rozładować akumulator? Dodam tylko, że aku mam dopiero od jakiś 6 miesiący, nowe, obsługowe.
  13. Cris91

    Nierówna praca silnika 1.7 DTI

    Może ecu nie współpracuje ze sterownikiem pompy jak powinien i pod obciążeniem nie podnosi dawki paliwa? Ja miałem podobny efekt ale w odwrotną stronę, pod obciążeniem silnik pracował równo. Trzeba by było sprawdzić wszystko, od aku, po altek. Może sprężarka jest wadliwa skoro po jej wymianie pojawił sie problem.
  14. Ja mam 337 kkm (nie wiem czy ori czy nie) i nienarzekam na ten silnik. Parę przygód z nim było, ale jeśli ktoś dba to ten silnik mi długo posłuży 180 kkm w 17-letnim aucie? Chyba sobie żartujesz Tak jak mówi mk5, że te 180 to polski przebieg hehe. Nie uwierzę w żadne bajki że ktoś ma Isuzu z przebiegiem mniej niż 280-300 tys No dobra, bo zrobił się mały off top. Gdzie jest nasz bohater nowy1982?
  15. Widziałem ostatnio takie rozwiązanie, że ktoś wkładał kartkę papieru, żeby transmiter siedział sztywno w gnieździe zapalniczki
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.