Skocz do zawartości

jacek45

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O jacek45

Informacje o profilu

  • Model
    Opel Meriva A
  • Silnik
    Y17DT
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. nie kręci działa tylko przekaźnik,sterowania rozrusznikiem.Samochód zgasł samoczynie na biegu jałowym po przejechaniu 35km odcinka drogi.
  2. sterownik znajduje się na bloku głównym u dołu po prawej stronie żeby się do niego dostać musisz podnieś pojazd na windzie od strony pasażera, odpowiednio zabezpieczyć co by cię nie zgniotło i po prostu się wsunąć pod pojazd nieco widać go tuz przy wózku. co do naprawy sprawdź tu www.elektrobip.pl
  3. Witam kolegów mam taki problem - samochód na biegu jałowym nagle zgasł. Kontrolki święcą , po przekręceniu kluczyka słychać tylko ze klika przekaźnik i brak jakiej kol wiek reakcji. głucha cisza. bezpieczniki ,akumulator sprawne ,pozostałe elementy okładu elektrycznego działają . Co może być przyczyną ????
  4. świece wymienia się wszystkie na nowe nieważne że jedna czy dwie są sprawne, świece z biegiem czasu wypalają eis i w końcu tracą swoje właściwości może również wystąpić częste uszkodzenie którego nie zdiagnozujesz bez jej wykręcenia chodzi o to że świeca uszkodzona będzie grzała nie od końca ku górze tylko od środka taka świeca również jest uszkodzona najczęściej ma wewnętrzne zwarcie.
  5. ależ nie błędy to ja już rozszyfrowałem ,sprawdziłem teraz czeka na wymianę świec na całe szczęście ,nie lubię tego robić bo to mało wdzięczna robota i ryzykowna ale oczywiście są na to sposoby mam nadzieje że wszystkie wyjdą całe :) pozdrawiam wszystkich klubowiczów i posiadaczy Merivek w nowym roku 2019 .
  6. kontrole-czka świeci gaśnie, czyli coś jeszcze dolega nie inaczej za łatwo być nie może, wiec szukałem szukałem i znalazłem ukryte dodatkowe dwa kody P0500 i P0380 i co teraz robótka się kroi ....... Są na sali chętni pomóc ?????
  7. a i jeszcze jedna sprawa zmienił się obecny stan siecenia kontrolki tj po autodiagnostyce nie gaśnie ,po uruchomieniu silnika świeci i gasnie po około 2 minutach póżniej jak silnik jest ciepły zachowuje sie normalnie, po dłuszym odstaniu silnika bez pracy sprawa wraca do początku .
  8. witam ponownie przypadkowo ostatni urzytkujący pojazd zakomunikował Mi żecz taką opis: / po sprawdzeniu okazało się że poluzowała się masa w samochodzie/ ,podczas uruchomienia silnik zastartował ale wszystko pogasło po przywróceniu styku na masie wszystko wróciło na właściwe tory . Tyle z opisu postanowiłem sprawdzic wiec jeszcze raz nieco głębiej i znalazłem takie błedy pokolei podam : B1424,B3805,B3795.B380O,B3805,B3806,U2116,U2127 jeśli ktoś mógłby Mi to rozszyfrować i podać to będę wdzięczny własna tabele kodów gdzieś zagubiłem Diabeł przykrył ogonem i ja trzeba nie mogę znaleść :) . Zastanawiam się czy nie pozostał jakiś zatrzaśnięty błąd do którego jest odniesienie i forma ostrzeżenia, informacji - aby sprawdzić ,jeśli ktoś ma jakiś mądry pomysł to proszę się podzielić ...
  9. błędy sprawdzane AutoScaner Opel V1.0.1.71 ,po auto diagnostyce gaśnie pojazd się uruchamia normalnie po chwili pojawia się kontrolka i po około 1 ,2 minutach gaśnie dziwne jest równie to że silnik nie przełącza się w tryb awaryjny ,pojazd reaguje normalnie można go rozpędzać, kiedy go kupiłem rowniez świeciła się owa kontrolka postrach kierowców ale nie gasła oczywiście powodem były uszkodzone dwie świece żarowe po ich wymianie a wsasadzie wymianie kompletu kontrolka zgasła błedy zostały wykasowane i od tego czasu minęło długich 6 lat . A do dziś
  10. Witam jak w tytule problem pojawił się nagle po uruchomieniu silnika zapala się kontrolka i po około 2 minutach gaśnie ,brak błędów .
  11. Witam kolego w twoim pojeździe jest klima tronik czy zwykłe nawiewy bez klimy ?
  12. Pomysł dobry spróbowałem to obrócić ale okazało się że pozycja wieloklina nie pasuje do pozycji obrotowej silniczka , jest spora różnica po ustawieniu odpowiedniej pozycji udało się nałożyć silniczek ale pojawił się kolejny problem ze sterowaniem wszystko na odwrót. w momencie wyłączenia nawiewu klapka ustawia się w pozycji nawiew zewnętrzny po załączeniu zmienia położenie na obieg zamknięty i tu zaczynają się schody po wciśnięciu przycisku obieg zamknięty silniczek próbuje obrócić ale w przeciwną stronę . Powiedz mi rzecz taka mocując wieloklin w jakiej pozycji go zamocowałeś względem np. zaznaczonego na zdjęciu miejsca osadzenia wkręta powiedzmy ze punktem odniesienia będzie pozycja płaskiego prostokątnego zęba?
  13. Pytanie moje jest następujące gdzie to można kupić , lub czym można to skleić konkretnie wieloklin ośka prawa która po kilku latach użytkowania pozostaje w silniczku po ukręceniu się :-) Zapewne wielu z Was już przerabiała ten temat w swoich Oplach z Klimatronikiem podzielcie sie swoimi pomysłami.
  14. Witam mam pytanie jakiego typu kleju użyto do zaklejenia tej końcówki pytam ponieważ użyłem już kilku i puszcza za każdym razem zastanawiam się z jakiego typu plastiku jest wykonana ta klapka ?. Pytanie drugie w jaki czarodziejski sposób przerobiłeś końcówkę po obróceniu klapki pytam ponieważ tez o tym pomyślałem ale okazuje się że średnica kołnierza jest dość znaczna to prawie 4 mm? możesz podzielić się info. oczywiście jeżeli te informacje nie są tajemnicą
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.