Skocz do zawartości

domini

Użytkownik
  • Zawartość

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O domini

Informacje o profilu

  • Model
    Opel Meriva A
  • Inna marka
    toyota
  • Silnik
    z18xe
  • Posiadasz LPG
    TAK
  1. Witam Jestem ostatnio na etapie poszukiwań Captivy na niemieckim forum czytałem o problemach ze wspomaganiem. Z moich informacji wynika że jest to wspomaganie hydrauliczne więc sprawdź poziom płynu w zbiorniczku.
  2. Witam Cewka była ok spalił się termik wszystko naprawione ale lepiej było wyciągnąć sprężarkę bo miejsca brak na wykonanie jekichkolwiek czynności. Czynnik odessany sprężarka wyciągnięta naprawiona założona i nabite od nowa. Dziękuję za zainteresowanie i podpowiedzi.
  3. Witam Podczepię się do tematu u mnie z merivie 1,8 2004r przestała działać klima jest nabita szczelna to jest pewne bo sprawdzone ale po włączeniu klimy pojawia się napięcie na wtyczce na sprężarce ale sprzęgiełko stoi w miejscu bezpieczniki sprawne przekaźnik sprawdzony. Czy wymiana sprzęgiełka z cewką załatwi sprawę.
  4. domini

    Wymiana Parownika Gazu LOVATO

    Witam To nie problem że nie gaśnie odepnij przewody na elektrozaworze przy reduktorze musi zgasnąć niemal od razu ponieważ zawór zamyka dopływ gazu i zostaje do wypalenia gaz w reduktorze. Jeżeli nie gaśnie to jest problem właśnie z tym zaworem. Wielozawór na butli nie ma wpływu na "zalewanie" bo rolą reduktora jest zmienić gaz z fazy ciekłej na lotną i podawać równe ciśnienie gazu. Wepnij nowy reduktor i będzie wszystko wiadomo.
  5. domini

    Wymiana Parownika Gazu LOVATO

    Witam Najpierw zakręć zawór na butli masz na nim strzałki zakręć tą która jest od zaworu na zewnątrz druga jest do wewnątrz czyli rurka od tankowania. Następnie włącz zapłon odpal samochód przełącz na gaz po chwili samochód powinien zgasnąć. Jeżeli nie zgaśnie wielozawór jest uszkodzony, ale to nie problem jak zgaśnie lub nie wyłączysz zapłon otwierasz maskę odkręcasz nakrętkę oznaczoną ? następnie poluzuj opaski na wężach od wody i je próbuj obrucić bo mogą być mocno zapieczone ale ich nie ściągaj. Pozostaje odkręcić nakrętkę mocującą reduktor odpiąć przewody z elektrozaworu wyjąć reduktor do góry na tyle ile pozwolą węże od wody i teraz je odpiąć woda nie powinna się wylać jedynie tyle co z reduktora. Węże ustaw sobie tak żeby były skierowane do góry wepnij nowy reduktor do węży poskręcaj i gotowe. Śrub 1 i 3 nie ruszaj a gdyby były problemy z wolnymi obrotami to regulujesz je śrubą nr 2. Jak masz miernik elektryczny to możesz się pokusić o ustawienie w domu wpinasz + do sondy a minus do masy palisz na gazie i śrubą nr 2 ustawisz tak żeby napięcie skakało od ok. 100mv do ok 900 mv. Jak tak ustawisz to powinno być wszystko ok.
  6. Witam Dużo czytałem na forach że sterowniki silnika montowane na kolektorze dolotowym szybko ulegają awarii. Szukałem ale nie znalazłem żeby ktoś próbował zmienić jego lokalizcję. Może ktoś próbował takiego zabiegu tylko źle szukam.
  7. Witam Mruganie kontrolki sygnalizuje działanie albo ASR albo ESP więc nie wiadomo co w Twoim samochodzie siedzi. Z tego co się orientuję to po zdjęciu zaślepki pod ręcznym tam gdzie jest złącze OBD powinien być czujnik od ESP. Ale najlepiej rozkodować Vin jak kolega wyżej pisze.
  8. Myślę że najpierw lepiej zacząć od najtańszych rozwiązań a jak one nie przyniosą efektu to pewnie zestaw naprawczy trzeba bedzie kupić.
  9. Witam U mnie biegi może nie wchodziłe jakoś specjalnie ciężko ale było czuć opór zdjołem mieszek lewarka a tam smaru tyle co nic przesmarowałem wszystko co możliwe następnie dźwignąłem przód samochodu sprawdziłem połączenia zero luzów, więc popsikałem wd40 wszystkie połączenia i super. Teraz zawsze prze zmianie kół psikam wd40 połączenia pod samochodem plus tulejki wycieraczek ponieważ czytałem że lubi się zacierać zauważyłem ża na plastiku na podszybiu są otwory spustowe na wodę ale one są wiecznie nie drożne i woda z nieczystościami leci prosto na tulejki wycieraczek.
  10. domini

    obroty na luzie

    Witam U mnie tak samo na obrotomierzu 600 a opcom 870.
  11. Witam Przepraszam że tak późno ściągacz musi być bardzo wąski bo ogranicza go plastik na szybko zrobiłem w robocie a w domu i tak musiałem ciąć bo nie wszedł. Żadnym do jakich miałem dostęp nie pasował a śrubokrętami nie robiłem bo kolega w megance rozbił szybę. Na drugim zdjęciu podaję wymiary strzałka to blacha która się wygięła przy ściąganiu ja dałem #1,5mm propomuję min #3 mm. Napewno bezpieczniejszy niż śrubokręt trochę skrodował ale on nie ma być piękny.
  12. Witam Dlatego zrobiłem nowy pasujący do merivy. A jeżeli chodzi o wymianę filtra to się zgodzę że po zdemontowaniu ściany grodziowej jest lepszy dostęp ale ja dodatkowo ściągnąłem ramiona wycieraczek i plastikową obudowę bo robiłem to pierwszy raz.
  13. Ja przy wymianie filtra kabinowego próbowałem ściągać ramiona ale niestety napuszczanie WD nic nie dało dopiero zrobiłem ściągacz gdyż jat tam bardzo mało miejsca i żaden nie pasował . A ramiona tak siedziały na stożku że przy ściąganiu potrafiło delikatnie wygiąć ściągacz.
  14. Witam U mnie był spokój 8 miesięcy jak się zrobiło ciepło wyłączyło się dwa razy. Znalazłem stronę Czeską i Holenderską z instrukcją wymiany czujnika skrętu który można kupić. Ale ja zastanawiam się czy można wykręcić silnik wspomagania i jeździć bez niego. Koszt naprawy dość wysoki więc chodzą mi takie pomysły na forum fiata znalazłem taką propozycję ale nie wiem jak to się ma do merivy. Wracając do tego co znalazłem w internecie to winę za wyłącznie się wspomagania ponosi tylko i wyłącznie owy czujnik. Czesi na forum merivy pokazywali nawet rozebrany czujnik w środku a po wymianie na nowy problemy znikały. Błędy C1500 i C1532 generuje wadliwi działający czujnik. Na Holenderskiej stronie twierdzą że wymiana czujnika w domu zajmuje 1,5 do 2 godzin. Czy spotkał się ktoś z takimi informacjami.
  15. domini

    kontrolka silnika

    Kiedy rozglądałem się za toyotą na forum znalazłem podobne problemy kazali wymieniać od sond po katalizator ale gaść pojechał do zakładu w którym zmienili parametry sterownika tak żeby nie pokazywał każdej głupoty. Mowa tu o toyocie może coś pomogą 602-357-933. Nieznam tej firmy ani właścicieli tylko czytałem na forum toyoty.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.