Skocz do zawartości

marinero78

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O marinero78

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Pułtusk
  • Model
    Opel Signum
  • Silnik
    1,9 cdti Z19DT
  1. może zapomniałem dopisać, że tą czynność robisz na postoju na wolnych obrotach, nie w czasie jazdy.
  2. nie, korek musi być odkręcony, żeby powietrze mogło swobodnie uciekać. rozgrzej silnik tak żeby załączył się wentylator, ogrzewanie i nadmuch na maxa.
  3. wież mi kolego, miałem to samo u siebie w asterce, chodzi o to, że robi się poduszka powietrzna w nagrzewnicy i działa to tak, że obieg nie idzie przez całą nagrzewnicę tylko przez jej część i dlatego oba przewody będą miały podobną temperaturę ponieważ nagrzewnica nie zdąży odebrać ciepła. możesz dodatkowo poluzować przewód który wychodzi z nagrzewnicy, aby powietrze szybciej wyszło z jednak trzeba uważać bo będzie gorąco. z tego co napisałeś to wiele rzeczy już wymieniłeś dlatego zostaje ci dobrze odpowietrzyć układ, bo często bywa tak, że sam się nie odpowietrzy.
  4. odkręć korek w zbiorniczku wyrównawczym dolej płynu pod korek i nagrzej porządnie samochód ( będziesz widział jak uchodzi powietrze z układu) dodatkowo możesz pompować ręką przewód który wchodzi do nagrzewnicy (ten cieplejszy) aby pozbyć się powietrza. powodzenia. co ma piernik do wiatraka.
  5. podłącz miernik pod akumulator i wtedy odpal, zobaczysz jaki jest prąd podczas rozruchu. Jeżeli spada poniżej 10 V to albo akumulator albo rozrusznik pobiera za duż prądu. Przy zimnym silniku komputer daje większą dawkę paliwa i grzeje świece, dlatego odpala. Miałem to samo w golfie 1,9 tdi. problem był w rozruszniku ( wypalone szczotki), wymiana na nowe rozwiązała problem.
  6. napisz kolego czy świeci się jakiś błąd?
  7. witam, ciężko trochę zrozumieć co autor ma na myśli, miałem podobny problem w tym samym silniku ( lpg sekwencja ), trudniejszy rozruch silnika, odcięcie mocy przy 4500 tys.obr. benzyna/lpg tak samo. wymiana czujnika położenia wałków rozrządu ( tylko oryginał ) rozwiązała problem. jeszcze jedno pytanie czy wymieniłeś czujnik położenia wałków ten który znajduje się u góry silnika ( wtyczka przy pokrywie zaworów), czy czujnik wału na dole? odnoszę dziwne wrażenie, że " pewna cześć", to jest właśnie czujnik położenia wałków rozrządu.
  8. niedawno ktoś miał podobny problem i okazało sie, że powodem były zaśniedziałe styki kostki wentylatora i się nie załączał.
  9. miałem to samo w moim signumku. powodem była woda która dostała się do zamka(włącznika) klapy. pomogło rozłożenie, przeczyszczenie WD40 i na koniec złożenie gumowej uszczelki(osłony włącznika) na silikon. wydaje mi się, że to właśnie wada tej uszczelki przez którą dostaje się woda. operacja wykonana 3 miesiące temu, do tej pory działa bez zarzutu.
  10. spróbuj odpowietrzyć hydrauliczne popychacze zaworów. też tak kiedyś miałem i pomogło. olej tak jak poprzednik pisał zmieniłbym na 10w40, hydrauliczne zawory nie lubią mineralnego. co do odpowietrzenia popychaczy to zrób tak: 1500 obr. utrzymuj ok. 15 sekund 2000 obr. utrzymuj ok. 15 sekund 2500 obr. utrzymuj ok. 15 sekund 3000 obr. utrzymuj ok. 15 sekund 3500 obr. utrzymuj ok. 15 sekund 4000 obr. utrzymuj ok. 15 sekund 4500 obr. utrzymuj ok. 15 sekund powodzenia.
  11. wycieraczkę może włączać ponieważ za to odpowiada raczej inny pin (styk). skoro mówisz, że pompka nie chodzi to oznacza, że nie dostaje sygnału(napięcia)więc trzeba go poszukac. na początek propnuje rozebrać manetkę (tam są styki-blaszki, może któraś się podgięła i nie styka dobrze), jeżeli to nie pomoże to miernik i schemat w dłoń. ewentualnie zostaje jeszcze podpięcie pod kompa, ale raczej nie pokaże. jeżeli chodzi o wyłączenie techem to raczej nie da rady, ale ręki sobie uciąć nie dam.
  12. pompka jest jedna, tak więc nie dostaje prądu. proponuje rozebrać manetkę, być może jakiś zaśniedziały styk?
  13. zostaje tylko podłączenie pod komputer ( najlepiej pod op coma ) ELM 327 raczej nie pójdzie.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.