Skocz do zawartości

limak33

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    36
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O limak33

Informacje o profilu

  • Model
    Opel Sintra
  • Inna marka
    honda legend
  • Silnik
    honda 3,5 v6
  • Nadwozie
    opel van/minibus, honda sedan
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. Witajcie Mam znowu kłopot z tymi gumami od przepustnicy. Mechanik wymienił te gumy na coś co znalazł pod ręką i chwilę to pochodziło. Teraz szukam tych gum i nigdzie nie mogę znaleźć a obdzwoniłem serwisy, sklepy z częściami zamiennymi również sklepy amerykańskie, pisałem do TedGum oraz szukałem używek i niestety nic pasującego. Może ktoś ma takie gumy w dobrym stanie na zbyciu lub wie czym je zastąpić albo gdzie kupić? (Próbowałem też z rurami silikonowymi to obejmy wtedy sa za blisko siebie i to się rozchodzi przy dokręcaniu). Średnica tych gum to 60mm i długość 60mm Dużo zdrówka
  2. Udało sie ogarnąć to gaśniecie na wolnych obrotach. Przyczyny były dwie pierwsza to czujnik położenia wału, który musiałem wydostać ze swojej rozbitej sintry i był on simensa a drugi powód to poparciałe gumy od przepustnicy. Wszystko wymienione i sintra wrociła. Dzięki za wsparcie
  3. Dziękuję za fotkę. W tym momęcie sintra odpala ale trzeba trzymać ją na wyższych obrotach jak tylko puszczę gaz odrazu gaśnie. Czy takie objawy mogą być przez czujnik położenia wału?
  4. Jeżeli chodzi o elektryków to niestety mam tylko takich w okolicy "fachowców" wymieniaczy jak sie uda to sie zarobiło. Odbiorę sintre i sam postaram sie coś zrobić, chociaż w mechanice kuleje i nie mam gdzie tego robić. W ktorym miejscu znajdę oznaczenie silnika? Pozdrawiam
  5. Teraz jeszcze jedna sprawa z tym czujnikiem położenia wału. Silnik jest od omegi i potrzebuje około 800 ohm rezystancji, silnik od sintry rezystancji potrzebuje okolo 550 ohm. I teraz jest konflikt z wtyczkami ta od omegi ma wtyczke 3 pin owalna a od sintry ma 3 pin i jest prostokątną. To informacja od elektryka i nie wiem czy tak jest naprawde czy takie wartości są prawidłowe. Jeżeli tak to może ktoś podpowie jak podmienić te wtyczki żeby zgrać to ze sobą. Chodzi o to żeby czujnik w blok wszedł do omegi a wtyczka była od sintry.
  6. Różnica jest także w mocowaniu czujnika przy silniku.
  7. Spostrzeżenia elektryka sa takie: Sterownik jest od sintry natomiast silnik od omegi 3.0 i tu zwrocił uwagę na czujnik położenia wału, że jego oporność w chwili obecnej wynosi 300-500 ohm a powinno być pomiędzy 500-800 ohma. Teraz mam mały problem bo typowy czujnik od sintry nie podchodzi do silnika od omegi. Czujniki wymienione już ze trzy i za kazdym razem to samo sie dzieje z tym, ze na jednym gasniecie bylo rzadziej a na obecnym to porażka. Czym one sie różnią, jaki czujnik polecacie? Może jakieś podpowiedzi. Pozdrawiam
  8. Świece i przewody nowe. Cisnienie nie sprawdzone, cewka także i przewody od czujnika do komputera tez nie i to posprawdzam tzn. mechanik. Sintra gaśnie na postoju, wygląda to tak, ze silnik pracuje na wolnych i nagle zdycha. Odpala normalnie i znowu popracuje i gaśnie.
  9. Witam Mam podobny problem sintra 3.0 LPG gaśnie na wolnych obrotach na postoju na benzynie i lpg to samo. Przepustnica wyczyszczona, silniczek krokowy ok, przepływomierz ok, czujnik temperatury ok. Gaz regulowany wszystko wg. gazownika ok. Wyskakuje błąd czujnikia położenia wału, czujnik wymieniony 1 dzien jazdy i to samo czujnik wymieniony kolejny raz i znowu to samo tym razem po dwóch niach i przez caly czas ten błąd. Gdzie szukać przyczyny tego błędu? Pozdrawiam
  10. Mechanik sprawdzał cisnienie i wyszlo, ze jest ok.
  11. Awaryjnie na lpg odpala za pierwszym, gdzie szukać przyczyny jezeli na benzynie na zimnym nie chce odpalic za pierwszym?
  12. Także mam problem z odpalaniem rano 3.0 V6 LPG. Wygląda to następująco przekrecam kluczyk odpali na około dwie sekundy i gasnie po czterech, pięciu próbach zaskakuje. Jak już zaskoczy i dodaję gazu to potrafi "zaprychać" Wymienione przewody, swiece, czujnik wałka, cewka. Wczoraj rozmawialem z mechanikiem i ma wymienić filtr paliwa i sprawdzić ciśnienie. Powiem mu żeby bardziej przejrzał przewody i pompe paliwa. Chyba, że jakieś inne pomysły? Pozdrawiam
  13. Ponawiam temat znowu szukam speca od Sintry 3.0 potrzebuję naprawić podciśnienia bo straszny balagan jest (bardzo słabo dmucha mimo, że dmuchawa wyje glosno i regulacja pozycji gdzie ma dmuchac nie dziala), klimatyzacja tez potrzebuje specjalisty bo sa źle podłączone kable do kostki w kompresorze klimy, auto na postoju potrafi zgasnąć na biegu P lub N, przecieka pompa wspomagania, sonda lambda do wymiany, ciężki rozruch z rana za trzecim lub czwartym razem dopiero odpala i jeszcze kilka rzeczy. Najlepiej żeby mechanik byl z okolic Legionowa ale także może byc z poza aby ogarnął ten bałagan.
  14. Usterka usunięta. Piasty które kupiłem MGK jedna padła po dwóch tygodniach, kupiłem BTA piasty i wszystko jest już dobrze. Dziękuję za zainteresowanie i podpowiedzi.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.