Skocz do zawartości

inkboch

Forumowicz
  • Liczba zawartości

    89
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O inkboch

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    PDK
  • Model
    Opel Astra II
  • Silnik
    1,7 dti
  • Posiadasz LPG
    NIE

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam Ja mam problem również problem z błędem P0100 (2)-za niskie napięcie na przepływomierzu. Od kilku tygodni ten błąd się raz pojawiał z raz znikał. W OPCOM są dwa parametry: 1. Przepływomierz powietrza w V 2. Przepływomierz powietrza w kg/h Stan był taki, że do tej pory mogłem błąd kasować podczas pracy silnika a teraz nie mogę. parametr 1 na biegu jałowym był w przedziale 1-2V i jak gazowałem to się zwiększał. Wymieniłem 2 przepływomierze i jest to samo. TARAZ, jest tak, że błędu nie skasuję pisze - P0100 (2)-za niskie napięcie na przepływomierzu-Obecny i napięcie na parametrze 1 wynosi 0,02V zarówno przy włączonym zapłonie jak i na biegu jałowym. Ostatnio wyciągnąłem wszystkie przekaźniki i znów je podłączyłem. Czy może być przekaźnik? Który ? Skąd może iść napięcie na ten przepływomierz? Jak można rozwiązać problem, co sprawdzić? Za wszelkie sugestie z góry dziękuję
  2. Jak dodać nowe(używane) zegary, zaprogramować w Corsie C programem Opcom? Najprawdopodobniej stare zegary nie zostaly wylogowane z auta. Security Code posiadam.
  3. Posiadam Corse C 1,2 80KM i jest wyciek - podejrzewam, że od simeringu wału korb. Czy trzeba rozbierać cale zawieszenie by to wymienić? Może jest inny sposób? Za wszelkie sugestie dziękuję.
  4. Usunięcie i ponowne zaprogramowanie nic nie dało, dalej jest tak samo.
  5. Odkurzę trochę temat... Kluczyk był sprawdzany i ładnie nadaje a mimo to nie otwiera zdlanie drzwi. Kluczyk jest zaprogramowany, robię synchronizację przy właczonym zapłonie i drzwi sie zamykaja i otwierają a poźniej jak chcę otw/zam. z pilota to nie działa. W Opcom / Moduł sterowania nadwozia pojawią się błąd B3107 (A) - kluczyk z pilotem nie zsynchronizowany - Obecny Skoro pilot jest dobry oraz jest zaprogramowany poprawnie i synchronizuje się na włączonym zpałonie zamykają i otwierając zamek centralny a później nie działa to co jeszcze można sprawdzić?
  6. Nistety mam problem z licznikiem i jak jest podłączany komputer to się łączy ale zanika komunikacja. Pokazuje błedy: Brak połączenie z ECU, zapłon jest wyłączony a robię to na włączonym silniku. Czy można odczytać security code z jakiegoś modułu np radia?
  7. Jak wchodzę w immobilizer to łączy się ze sterownikiem ale po kliknięciu odczyt security code pisze, że interfejs utracił komunikację i nic się nie dzieje. Przy testach parametrów silnika nie ma problemów z utraceniem komunikacji interfejsu
  8. Witam Podpinam interfejs, uruchamiam Opcom-a wersja.2010 wchodzę w nadwozie/wskażniki, pamięć EEprom i klikam na odczyt cesuity code i nic się nie pokazuje. Po dłuższym czasie wyskakuje błąd połaczenia z interfejsem. Inne parametry mogę odczytać. Czy jest jeszcze inny sposób na odczytanie tego kodu?
  9. Drugi kluczyk nie ma możliwości otwarcia drzwi z pilota i otwiera auto ręcznie.
  10. Od jakiegoś czasu kluczyk nie otwiera auta Corsa C 1.2 Kluczyk sprawdzony przez elektryka - brak zimnych lutów, nowa bateria. Kluczyk również programowałem w samochodzie po włączeniu zapłonu i drzwi sie zamknęły i otworzyły co świadczy o poprawnym jego zaprogramowaniu. Jednak dalej centralny zamek z pilota nie działa.
  11. Miernik jest prosty a nie wszyscy znają się na elektryce i jakie ustawienia zastosować do danych pomiarów. Mam kombi.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.