Skocz do zawartości

Mazak

Użytkownik
  • Zawartość

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Mazak

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Model
    Opel Astra III
  • Silnik
    1.7 CDTi
  • Nadwozie
    hatchback
  • Posiadasz LPG
    TAK
  1. Mazak

    Wymiana alternatora 1.7 CDTi

    Wiec to byl "tylko" alternator. Bo wymianie i wykasowaniu bledow autko chodzi jak trzeba. Pozdrawiam wszystkich.
  2. Mazak

    Wymiana alternatora 1.7 CDTi

    No wlasnie, tez tak mysle, ale auto juz jest u mechanika i dzisiaj bede wiedzial czy to byl alternator. Dzieki wszystkim za zainteresowanie tematem.
  3. Mazak

    Wymiana alternatora 1.7 CDTi

    Czy jest jakis sposob zeby sprawdzic alternator zanim sie go wymontuje? Akumulator bede mial doladowany prostownikiem za pare godzin. Mierzac miernikniem (woltomierzem), powinno byc wieksze napiecie niz przy wylaczonym, tak? Czyli aku doladuje zalozmy 12.5V to przy sprawnym alternatorze na zaciskach aku i przy wlaczonym silniku powinno byc jakies 1.5-2 V wiecej? A jakies sprawdzenie mechaniczne zanim go wyjme?
  4. Mazak

    Wymiana alternatora 1.7 CDTi

    Dzieki za odpowiedz. Fachowiec z pomocy drogowej stwierdzil ze alternator nie laduje. Mial amperomierz cegowy i z tego co widzialem to przekladal miedzy kablami przy minusie. Ten najgrubszy czerwony to jest od alternatora czy do silnika? Nie to zebym mu nie ufal, ale nawet jakby pasek byl luzny to przeciez tez by nie ladowal. Wymiana w Vauxhallu to ponad 600 funtow wiec podziekuje. Pobor pradu z wlaczonym szeregowo amperomierzem to 0.7 A. Wyjalem radio (CD70) w razie czego, bo jak wyjalem bezpiecznik 13 to pobor spal do 0.2 A. Z opisu bezpiecznika : radio, telefon (nie mam) i wyswietlacz (mam CID). Wiec wnioskuje ze 0.5A moze pobierac taki LCD przy starcie. Czy te 0.2 A moze robic zwarty alternator? Mysle, ze jakby malo...chyba ze jest "troche" zwarty.
  5. Czesc, czy ktos zna lepszy/latwiejszy sposob na wyjecie alternatora niz ten: W silniku 1.7 cała operacja jest trochę utrudniona. Po odpięciu klemy akumulatora musimy podnieść auto. Wykorzystujemy do tego standardowy lewarek razem z „kobyłkami”. Teraz demontujemy osłonę silnika oraz zdejmujemy pasek klinowy. Zakładamy klucz na napinacz i luzujemy go do momentu aż pasek będzie wystarczająco luźny. Jak się dobrze przyjrzymy to konieczne będzie odłączenie klaksonu. Odpinamy złącze wtykowe a następnie odkręcamy nakrętkę mocującą i wyjmujemy klakson. Odkręcamy przewód podciśnienia od pompy hamulcowej a następnie demontujemy przewód podciśnienia od zaworu elektromagnetycznego. Podstawiamy puste naczynie pod pompę próżniową i odłączamy od niej przewód dopływu oleju, który znajduje się z boku pompy. Poniżej znajduje się przewód powrotny oleju, jego również ściągamy. Jest zabezpieczony specjalną opaską." Np. czy komus udalo sie od gory?
  6. Mazak

    wymiana radia / wymiana wyświetlacza

    Czy może ktoś mi podać gdzie jest opis odnośnie tego: "Jeśli na stałe zapali sie napis DISPLAY SAFE to niestety obydwie części zestawu nie są rozparowane... jak je uleczyć napiszę na końcu"
  7. Czlowiek sie uczy cale zycie - nigdy nie slyszalem, zeby byly tylnonapedowe vauxhalle, zawsze mialem BMW i tego mi najbardziej brakuje..
  8. To jaki to klub? http://www.vxronline.co.uk/ To? A jak Ci nie potrzebna ta zniżka to może mi "przetransferujesz"
  9. To niedużo jak za sam kluczyk 40 funa. Zapytam ile za mój w stanie surowym będą chcieli ale zapewne dużo więcej. Jak zamawiałeś to osobiście i dali Ci od ręki w salonie czy czekać musiałeś i przysłali do domu? ps. A jak Ty z tym kałachem tu wjechałeś do UK :mrgreen:/>
  10. Ooo , dzięki za linki, właśnie tego szukałem. Faktycznie wypada na to , że ID 46 od 2004 jest. Lada dzień będę miał ID40 i ID46 - nowe, sprawdzę czy pójdzie.
  11. Takie pytanko co by nie tworzyc nowego tematu, bluetooth tylko obsluguje glos, tzn nie ma mozliwosci przesylu muzyki po blucie? Nie ma opcji AD2P? Tak to chyba sie nazywa fachowo...
  12. Mi tutaj koles powiedzial ze jak sie uda to 28 funtow - za samo programowanie wlasnie! Na moje szczescie sie nie udalo ale mam pewnosc ze ja tez dobrze to robilem ocpomem. Z tego co juz sie dowiedzialem to kosc/transponder jest zly - ma byc ID40, ale to narazie info z jednego zrodla wiec nie wiem czy na 100%. Moze ktos sprawdzic co ma na swoim napisane? @ Gawlak a tak nawiasem mowiac to ile dales za goly kluczyk - czy tam dociety ale nie zaprogramowany ? pozdrawiam Maciej
  13. Może zbyt zagmatwałem w pierwszym poście albo nieuważnie czytałeś. Mam kość i jest to : pcf7936as nxp tn10410 Byłem w Vauxhallu, koleś próbował 2 razy zaprogramować go Techem i to samo, widziałem wszystko jak robił. Więc kość jest nieprawidłowa. Wie ktoś gdzie wysyłkowo kupić taką co na 100 % będzie dobra?
  14. Nie kupowalem w ASO, juz chyba wiem o co chodzi, transponder powinien byc preprogramowany a ten jest pewnie czysty. Mieszkam w UK a tutaj ludzie maja ze tak powiem ciezkie myslenie. Jak im nie powiesz : przygotuj ten transponder tak , zeby byl gotowy do programowania w aucie to nie zrobia tego. A pisalem mu, ze potrzebuje do Astry H i rocznik i model i ze mam opcoma i sam sobie dodam... szkoda slow.
  15. Cześć. Mój pierwszy kluczyk działający jest na pilota. Oto jakie dane udało mi się z niego odczytać: valeo 433MHz 736 705-A 13.149.645 Wszystko dobrze działa i nie chce go usuwać z immo. Drugi właśnie dorobiony to zwykły kluczyk (trzeba włożyć do drzwi, żeby otworzyć auto). Jak zidentyfikować jaki model chipu będzie prawidłowy, może po VIN? Sprzedawca podał mi, że ID 46 i że niby taki jest w kluczyku, to co udało mi się z niego odczytać: pcf7936as nxp tn10410. Jaka wersja opcom jest potrzebna 08-2010 to jest najnowsza? Mam interface 1.39 , ale coś nie mogę go zaprogramować. Pojawia sie info, że car pass prawidłowy, ale programowanie fail. Czy jak kupię coś takiego: http://www.ebay.co.uk/itm/Vauxhall-Opel ... 5ae3854853 To da rade zaadoptować go u mnie? Dzięki tym co odpiszą.
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.