Skocz do zawartości

helmanss93

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O helmanss93

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Model
    Opel Meriva A
  • Silnik
    1,7 cdti
  • Posiadasz LPG
    TAK
  1. Planuje kupić tego opla Astrę 1.8 125. Chciałbym się dowiedzieć coś o nim więcej po Vinie wolotgf3532102755 . Proszę serdecznie o pomoc.
  2. U mnie po regeneracji przez tydzień było dobrze, lecz ponownie wróciło miganie światłami. Alternator ponownie został zregenerowany i nastąpiła powtórka z rozrywki (miganie świateł). Okazało się, że regulator świec (ten pod akumulatorem) robił spięcie i niszczył alternator. Jednak aby nie było nudno, kolejny raz zaczęły mi migać światła. Ostatecznie okazało się, że dwie świece robiły zwarcie, regulator świec ponownie do kasacji oraz kolejna naprawa alternatora. Po konkretnej sprawdzeniu elektryki, okazało się, że czujnik skrętu także wymagał naprawy, kolejne 200 zł. Dobrze, że mechanik z elektrykiem samochodowym w ramach gwarancji 3-kronie regenerowali mi alternator i używkę regulatora. Z odłączonymi świecami jeździłem 3 miechy, oprócz błędu na liczniku nie było innych dolegliwości. Świec nie zdążyłem wymienić, "na szczęście" skasowali mi Merivę ; ) 3-krotna regeneracja 550 zł, plus regulator świec 150 zł, 200 zł czujnik skrętu. P.S Za jakie grzechy takie przygody... Taki wygodny samochodzik
  3. Miałem problem z ładowaniem, spowodowane było to czujnikiem skrętu. PO naprawie problem z ładowaniem znikł.
  4. Także mi migały, po naprawie alternatora wszystko działa poprawnie
  5. Także mam jeden kluczyk do odpalenia samochodu, a inny do klapy bagażnika. Jednakże kody i nr na tych kluczykach są jednakowe, co wg mnie trochę jest dziwne,, ponieważ, jak ktoś bym wymienił zamek w tylniej klapie wraz z innym kluczykiem, to w jakim celu przełożył by obudowę ? Jednakże nie wiem czy centralny w klapie działa, ponieważ kable są poprzerywane w wejsciu do klapy. Jeden kluczyk do odpalenia działa poprawnie, zamyka i otwiera z przycisku, a ten od klapy jest "lekko zniszczony" i przyciski na nim nie działają. Zacząć od wymiany baterii w tym kluczyku od bagażnika ? Ktoś ma pomysł, jaka historia mogła się wydarzyć i jak to rozwiązać ? Edit. Okazało się, że kluczykiem od odpalania samochodu nie można otworzyć drzwi czyli wychodzi z tego, że stacyjka została wymieniona z niewiadomych przyczyn. Za to kluczykiem od bagażnika można otworzyć drzwi, więc ten uszkodzony jest oryginalnym. Teraz wystarczy zmienić wkładkę stacyjki i w nieoryginalnym kluczyku zmienić grot na oryginalny ?
  6. Także mam problem z wyciekiem, lecz trudno mi to zlokalizować, prawdopodobnie olej to jest, gromadzi się tam, miejsce zaznaczone na fotce co tam jest?
  7. W mojej merive silnik poszedł do remontu. -Wymiana tłoków -likwidacja rysy na jednym cylindrze -nowe pierścienie i popychacze -nowa pompa oleju -nowy zawór scv -wymienony jeden wtryskiwacz ponieważ przybywało oleju -kompletny rozrząd -wszystkie nowe uszczelki silnika -przeczyszczony cały dolot -nowe filtry, także paliwa A silnik dalej klekocze. Zalane olejem GM 10V40. Chyba muszę pogodzić się z tym klekotaniem. A może jeszcze zaryzykować i sprawdzić kont wtrysku pompy wtryskowej ? Samochód na poprawną dynamikę, nie kopcji, zużywa minimalnie oleju. Turbina ma podobno minimalny luz, ale który nie przeszkadza w poprawnym działanu. A może trzeba to jakoś wszystko razem "zaadaptować" ? A może to te wtryski tak hałasują, jeżeli jeden był uszkodzony, to też reszta jest na wymęczeniu ? Chyba jedyną rzeczą której nie wymieniłem, to kołpaki, chyba kupie nowe. Taki przyjemny samochód, a dobiegają z niego dźwięki "ursusa".
  8. Po wymianie tego zaworu silnik chodzi poprawnie, obroty nie falują, działa tak jak powinien. Lecz podczas montażu pomiędzy zaworem a pompą przychodzi uszczelka, nie można było jej włożyć tak aby została w swoim miejscu, podobno wypadała, więc znajomy przymocował ją na chwilę na jakiś "lekki smar" i przykręcił zawór. Po trzech "kręceniach kluczykiem" smaochód odpalił. Czy ten smar może zaszkodzić zaworowi lub pompie ?
  9. Witam. Prosze o rozkodowanie nr Vin w celu werfikacji stanu wyposażenia z tym z fabryki WOLOXCE7544300711
  10. Pytanie 1. Czy do każdej merivy 1,7 cdti 101 km 2004 pasuję zawór denso o nr 294009-0120 ? Pytanie 2. Czy muszę podać nr pompy wtryskowej aby znależć dobry zawór ?(bardzo trudno zczytać ten kod
  11. Oddany do elektrotechnika samochodowego, za tydzień, przed świętami będzie diagnoza i naprawa. Czy mogę "podważyć kompetencje " tego mechanika który usunął tylko "skutek", a nie przyczynę ? Dla mnie trochę śmieszny - bał się lub bylo mu wstyd, nie chciał ze mną rozmawiać, podczas odbierania samochodu. Przyjechałem nim na "kolach" a odjechalem na lawecie.. PS. Po zmianie mechanika, gdy już zabrał się do pracy, usterka została szybko zdiagnozowana- pęknięcie wtryskiwacza. Wymieniony na inny, oleju już nie przybywa. Podsumowując, ropa do oleju przybywała przez uszkodzony wtryskiwacz w momencie przekroczenia obrotów >2000. Na luzie czyli obroty <1000 -ropa nie przybywała. Samochód po 4 miesiącach wraca do żywych, a pierwszego pseudomechanika serdecznie pozdrawiam o ile to czyta. Szkoda, że nie miał odwagi powiedzieć wprost, że go przerosło, także okłamał mnie, nie napełnił klimy, za co było zapłacone, kontakt z nim tragiczny a pomyśleć, że znałem go parę lat.
  12. 3 tys remont samego silnika. Czy mogę go odpalić, jeżeli ropa jest w oleju ? Czasem się nie zatrze?
  13. Jednak chyba są tłoki podjechane, to prawdopodobnie wszyskie części które dostałem od mechanika, jeszcze takie połamane cienkie pół okrągłe blaszki posiadam [[/url]
  14. Po kupnie samochodu, samochód nie dymił, dopiero przy wyższych obrotach coś przydymił tak jak powinień ale nie za mocno. Przed oddaniem do mechanika przejechał samochód około 50 km, bez dymienia, bez szarpania, tylko coś pukało. Po odebraniu od naprawy (wg słów ojca) także nie dymił, dopiero zadymił, w momencie awarii, po 22 km Większość znajomych dziwiła się, że nie dymił przy uszkodzeniu tłoka, o ile on był tak uszkodzony. Mam te 4 tłoki wymienione, ale ciężko mi stwierdzić wzrokowo, czy są niesprawne. Wrzucić zdjęcia tych tłoków?. Dziękuję za informacje. Czy znacie dobry zakład w diagnostyce na trasie Piła-Poznań ? PS. Dostałem także info, że raz podczas sprawdzania, "silnik zakręcił w drugą stronę", nie wiem co to oznacza, coś wam to pomoże ?
  15. Wczytałem się w lekturę google, wyszukałem taką stronę http://www.drei-pol.pl/index.html , miał ktoś z nimi kontakt ? Nie chce na siłe szukać sposobu jak je naprawić, ale także spoglądam na swój portfel. W jaki sposób stwiedzić, czy dany wtryskiwacz jest sprawny, podaję dobrą dawkę paliwa ? A może 4 mam padnięce, co wydaję mi się prawie niemożliwe, czekam na porady PS. Usłyszałem od mechanika także, że oleju przybywa, tylko po przekroczeniu 2k obrotów, tz podczas jazdy Ponieważ na postoju, oleju jest ciągle tyle samo
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.