Skocz do zawartości

mykail

Użytkownik
  • Zawartość

    64
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O mykail

Informacje o profilu

  • Płeć
    Nie powiem
  • Model
    Opel Corsa B
  • Silnik
    1.2 c12nz
  • Nadwozie
    Hatchback 3D
  • Posiadasz LPG
    TAK
  1. Dzięki. Widziałem chyba taki zestaw tych większych w LeroyMerlin.
  2. Cześć. Przy wimianie napinacza pasów bezpieczeństwa napotkałem mały problem. Wszystko odkręciło się fajnie kluczami, które miałem ale jednej śrubie nie dałem rady. Na jaki klucz jest śruba, która trzyma prawą część napinacza (tą z zatrzaskiem), ta która przechodzi przez rolkę? Jakiś duży ?imbus? ale interesuje mnie rozmiar. Muszę dokupić a nie mam dostępu do fotela teraz. Dzięki.
  3. Tylko w czasie jazdy. I to raczej dzwonienie, jakby na kawałku pręta latało mnóstwo podkładek. Zajmę się chyba wymianą filtrów i oleju. Może pomoże. Chyba, że masz inny pomysł.
  4. Dzięki za lekturę. Poczytałem o jednym i o drugim. W temacie hydropopychaczy ktoś porusza temat dzwonienia. Mój silnik (nawet rozgrzany) dzwoni jeśli jadę równo 30km/h, 50/h, 70/h. Najczęściej dzieje się to przy odpowiednio 2,3 i 4tym biegu. Kiedy wrzucę wyżej udaje mi się ominąć to dzwonienie, np. jadąc 25 na 2ce, wrzucam 3kę i przy 30 już nie dzwoni ale będzie dzwonić przy 50 jeśli nie zmienię biegu na wyższy (dzieje się to na normalnych obrotach). Zaczyna dzwonić kiedy utrzymuje stałą prędkość. Jak prędkość spadnie o 1 czy wzrośnie to dzwonienie ustaje ale bardzo łatwo moge spowodować, że będzie dzwonić znowu jeśli dobrze podreguluję pedałem gazu. Co to może być? W wątku o hydro- ktoś wspomina jakieś szklanki...
  5. A co ile reguluje się gaźnik i w ogóle układ paliwa jeśli sie to robi? Regulacja zaworów?
  6. Cześć. Od pewnego czasu jeździłem z popękanym przewodem podciśnienia - te gumki co go trzymaja już popękały ze starości. Auto, zdaje się, łapało lewe powietrze przez co spalanie miałem nie tak. "Nowy" przewód już jeździł ze mną od pewnego czasu w aucie ale dopiero teraz miałem czas go wymienić. Co się dzieje...Zegary bardzo dziwnie się zachowują. Przyspieszam do, powiedzmy, 60km/h a wskazówka paliwa opada o jakieś 4mm. Czy to jest normalne? Opadała wcześniej ale nie aż tak. Może wężyk jakiś do bani choć dmuchałem w niego i jest drożny. Może odłączyć akumulator na chwilę. Może komputer ma pokręcone od tego lewego powietrza i podaje jakby ono dalej było? Wężyk podpięty poprawnie - stojąc nad maską od chłodnicy, czerwony na lewo do filtra powietrza, czarny na prawo. HELP! (PS. dla zainteresowanych filmik http://www.sendspace.pl/file/54e4d8cbbe0dcaa92c32533)
  7. mykail

    Corsa B 1.2i Wysokie spalanie ok. 10l/100km

    Ja ostatnio wymieniałem u siebie termostat bez zdejmowania rozrządu. Koło pasowe do paska na opaski zaciskowe, odkręcić śrubę o parę obrotów tak by trochę odsunąć obudowę paska, zaklinować (mi obudowa sprężynowała), wyciągnąć termostat. Najpierw oczywiście spuścić wodę z dolnego węża chłodnicy. Po zmontowaniu w całość uzupełnić płyn chłodniczy, zakręcić korek, poluzować czujnik temperatury na zegary, odkręcić korek od zbiorniczka wyrównawczego obserwując wcześniejszy czujnik - jak się zacznie lać to znaczy, że właśnie odpowietrzyliśmy układ chłodzenia i możemy szybko zakręcić korek zbiorniczka i dokręcić czujnik. Dolać płynu do zbiorniczka przy dokręcownym czujniku i gotowe.
  8. Zamykaj Pan Panie kolego Nic tu już nie wymyślimy.
  9. Jeszcze się upierał, że 5Jx13 to 5,5". Wyczytał to gdzieś w swoim magicznym katalogu. Czego nie mogę o nim powiedzieć to to że był nieuprzejmy. Był bardzo miły i serdeczny. Szkoda tylko że tak obstawał przy swojej złej wersji. Czas na zmianę kapciarza a szkoda bo tego mam zaraz pod pracą.
  10. Opony założone. Na felgach stoi jak wół 5Jx13 - to przecież 5". Koleś się cały czas upierał przy swoich 155 mimo to, że dla 155 są zalecane dokładnie takie same felgi od 4" do 5" z zaleceniem 4,5".
  11. Też tak myślę i nie chodzi tu o różnice 2 złotych bynajmniej. Poza tym auto nie było przerabiane i służy mi tylko do jazdy po mieście w rozsądnych prędkościach. Felgi stalowe.
  12. Felgi są takie same jak fabryczne, rozmiar opon też więc nie wiem czemu miałoby to stanowić problem. Nie rozumiem twojego toku myślenia za bardzo. Czmu miałbym sie bać jeździć skoro nawet fabryka nie zaleca 155 a dopiero 165 po 145? Kupuję auto na fabrycznych gumach i nie mam z tym problemu aż tu nagle zaczynam się bać jeźdźić bo nagle opony za wąskie? Nie zapominajmy, że to jest Corsa B 1.2 a nie "bolid F1" a ja jeżdże spokojnie.
  13. Też tak chyba zrobię ale po tym razie. Powieział, że jak bardzo chce to może spróbować założyć.
  14. Cześć. Mam nie lada zgryz. Kurier właśnie dostarczył nowe opony kupione przez internet. Rozmiar to 145/80/13. Oddałem auto do "kapciarza", który ku mojemu zdziwieniu powiedział mi, że te opony sa za wąskie do moich felg. Szczęka mi opadła! Jak to możliwe skoro auto od zawsze jeździ na rozmiarze zalecanym w książce serwisowej opla, tj, 145/80R13? Niedawno, co prawda, wymieniałem dwie felgi ale widziałem jak je gość zdejmuje z innej Corsy B (szrot). Były to 13 a więc o szerokości 5 cali. Szerszych czy węższych 13 chyba nie ma? Nie mogę przynajmniej nic odszukać w sklepach internetowych. Widzę w internecie, że zakres szerokości felgi dla opony 145 to 4.0-5.0 cala przy zalecanym 4.5". Wynika z tego, że nie powinno być problemu z zamontowaniem tych opon. Wulkanizator natomiast wyciągnął swój katalog i mówi mi, że auto powinno mieć opony 155, gdzie w książce serwisowej mojej Corsiny jest tylko mowa o 145\80, 165\70 i 165\65. Nawet jeśli byłoby to prawdą to opony 155 mają tą samą zalecaną szerokość felgi 4.0-5.0" przy preferowanym 4.5". Co robić?
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.