Skocz do zawartości

slawek7

Forumowicz
  • Liczba zawartości

    302
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

2

O slawek7

  • Urodziny 03.01.1978

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Szczecin
  • Model
    Opel Corsa B
  • Silnik
    1.2 16V
  • Posiadasz LPG
    NIE

Ostatnie wizyty

4289 wyświetleń profilu
  1. A.... i chyba tu mam problem, dzięki. Ja chciałem zdjąć tylko tą część z przewodami, bez złącza o którym mówisz które jest śrubkami przymocowane. A kluczyka nie dotykałem bo myślałem że same złącza nie są jakoś powiązane z pozycja kluczyka. Sprawdzę i przy okazji zrobię zdjęcie jak wygląda kostka w odróżnieniu od astry
  2. Uwierz mi ze oglądałem do końca. Tu problem jest taki ze w Astrze i podobnym zlacze zakladane jest na takie dwa poczne jakby klipsy. Na fimie jest to pokazane. U nie jest jakas wsowka. Był tez tu na forum opis ze tą wsowkw mam wyjąć i kostka zejdzie. Wiec tak zrobiłem lecz u mnie ona jeszcze sie gdzieś trzyma i nie wiem gdzie bo zejsc nie chce Bylem bliski wręcz polamania tego ale nie zaryzykuję. I o to mi chodzi
  3. Tylko ja mówię o kostce z drugiej strony Fim widziałem i nie jest na mój temat. Tam jest jakies zabezpieczenie aby wyjąć złącze
  4. Mogę podpiąć sie pod temat? Próbowałem zdjąć ze stacyjki w CB'98 złącze od stacyjki zgodnie z opisem z linku ktory podal wyzej FatherTom. Wyjalem ten bolec zabezpieczajacy z gniazda a ono dalej nie chce zejsc ze zlacza. Gdzie to trzyma
  5. Powiedz mi miałeś jakiś problem z taśmą do LCD? Zwykle odłączenie jej od płytki powoduje problemy z ponownym działaniem, jak było u Ciebie?
  6. slawek7

    Mokka Cosmo

    Oczywiście że nikt na siłę nie wbija, czy ja tak pisałem? Wpisuje się na wniosek właściciela. Podstawa prawna "Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowych czynności organów w sprawach związanych z dopuszczeniem pojazdu do ruchu...." a zwłaszcza zał.2a. Co nie zmienia faktu że pomimo iż mogą to być faktycznie konstrukcyjnie te same silniki, (te same częsci, czujniki itd) to zapewne oprogramowanie jest inne i to już pownie dało producentowi ina normę. Przy okazji zapytam sie Ciebie o coś innego. Dużo się słyszy o silnikach VW z wtryskie bezpośrednim i ich kłopotach technicznych, a jak Opel sobie z tym poradził, co z jego silnikami z wtryskiem bezpośrednim, jak to sie sparawuje?
  7. slawek7

    Mokka Cosmo

    A tak z ciekawości, co jest w tym zastawie naprawczym?
  8. slawek7

    Mokka Cosmo

    Zgodnie z GM B podlega pod normę Euro 6 a A pod normę Euro 5. To że że jak mówił ArKos oba sa identyczne bo spełniają norme wyższą to jedno, a oznaczenia to drugie. Jak pójdziesz i poprosisz o oficjalny wpis w papierach nr w DR to wbiją Ci Euro5 przy silniku A.. pomimo ze spełnia wyższą, a jakbyś chciał dla A mieć wpisaną normę Euro6 to miałbyś na głowie rzeczoznawców i korespondencje z GM. To tak w skrócie.
  9. Czy wy czytacie co piszecie?! Ok proponuje coś takiego. Zapomnijmy o wzajemnych urazach, ja was uraziłem wy mnie. Na zgodę, czy nie?
  10. A ja próbuję ci wytłumaczyć jak umuem ze swiece sa do tego silnika a ty mi wmawiasz ze to do lpg. Kaxdemu nerwy mogą puścić jak sie nie słucha. Wybacz. T bardziej ze ciebie w zaden sposob nie obrazam a się dąsasz. Nie chce mi sie wierzyc ze tski drażliwy jestes i bierzesz wsxystko tak do siebie. Przyznaję sie fo winy ze piwinienem kod silnika podać bo bylo by jasne. Na prawde nie mam 5 lat ze nie nie wiem co pisze i powinieneś też to zrozumiec a nie upierać sie a poten obrażać
  11. Kolego op co chodzi, co ja ci zrobiłem? niby w którym miejscu sobie pozwoliłem za dużo? nic do ciebie nie mam a ty mnie atakujesz, dlaczego? Pomyliłeś silnik Z12XE z Z12XEP -pierwszy dwuelektrodowa świeca a drugi pojedyncza. i jeszcze twierdzisz ze to moja wina. szkoda ze tu można liczyć na taką pomoc
  12. Nie za bardzo wiem o co pianę bijesz. Sam kupiłem świece i sam je montowałem, więc wiem gdzie je kupiłem i co to jest! Wiec po co to robisz bo nie za bardzo rozumiem! Zamiast takie dziwne rzeczy opowiadać wpisz sobie a najpierw sprawdź co daje opel 93176801 (12 14 031) (FQR8LEU2)
  13. Świec nie dotykam bo nic lepszego niż oryginał nie będzie tym bardziej dedykowanego do auta. Z poluzowaniem to chyba dobry pomysl bo przecież to i tak na gwincie sie trzyma a dokrecanie tylko po to aby samoczynnie sie nie odkrecily.
  14. Tak też z autodaty brałem info oraz z Tisa. świece to oryginały z serwisu, tylko co one mają do ciśnienia? Jeśli chodzi Ci o to czy w blokach pomiarowych jest jakaś wartość z czujnika stukowego to nie ma, chyba że inaczej na to powinienem patrzyć? A... najważniejsza sprawa, choć chyba nieistotna, pomiar robiony na zimnym bo na gorącym bałem się wykręcać świece, kiedyś miałem problem i uraz został. ale chyba na gorącym będzie więcej niż na zimnym. Ponawiam pytanie, co byś robił, zostawić niech będzie takie wysokie?
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.