Skocz do zawartości

Remik

Użytkownik
  • Zawartość

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Remik

Informacje o profilu

  • Model
    Opel Insignia
  • Silnik
    20cdti
  • Nadwozie
    Hatchback
  • Posiadasz LPG
    TAK
  1. Remik

    Przejazd przez Europe

    Napisalem Ci jakie jest minimum w Anglii jesli chodzi o bieznik. Wystarczy chciec aby zrozumiec ze ktos kto jedzie 2 tys km nie zalozy takich opon bo dojedzie do PL z bieznikiem ponizej dopuszczalnej granice( Nie mowie tu o bezpieczenstwie bo to sie rozumie samo przez sie ze to jest lekko niemadre jezdzic z takim bieznikiem) Wspomnialem takze o przepisach jakie obowiazuja w kraju w ktorym akurat mieszkam i do ktorego zmierzam jesli chodzi o rodzaj zalozonych opon. Moim celem nie bylo zadanie pytania o wyposazenie a wlasnie o opony jakie sa przepisy w innych krjach bo jak wspomnialem wyzej w poscie to np . Francja moze wymagac 4 takie same opony a np w Beligii mozna jechac na autostradzie na slickach . Ja tego nie wiem i dlatego pytam jaka jest sytaucja w tym temacie w innych krajach UE To ze tutaj sa takie a nie inne przepisy to wcale nie znaczy ze kazdy sie do nich stosuje i tak ma ze kazda opona jest inna ( osobiscie dla mnie to zbyt niebezpieczne mialem raz tak zalozone w Vectrze i wiem jak auto zaczhowuje w takiej sytauacji wiecej nie chce) Tak czy owak bede zmienial opony przed wyjazdem do PL wiec wymienie wszystkie tak zeby na wszystkich taki sam bieznik -rodzaj i glebokosc- Teraz pytanie jakie sa najlepsze opony nie musze dodawac ze najlepiej to najlepsze i najtansze aczkolwiek wiem ze za jakosc i bezpieczenstwo trzeba zaplacic Ale jakby ktos wiedzial gdzie mozna przez neta zamowic dobre opony w rozsadnej cenie 245/45/R18 W to bede bardzo wdzieczny Pozdrowionka
  2. Remik

    Przejazd przez Europe

    A se szczekaj i mnie tutaj nie strasz wroc sie do szkoly jak nie rozumiesz pytan Idiota to ty jestes i to taka jest prawda Nigdzie nie napisalem ze tak mam czy tak chce miec lub ze zamierzam tak miec Jak to ujalem w poprzednim poscie pytam o przepisy prawne w roznych krajach europejskich przez ktore zamierzam przejechac jesli dla Ciebie to za ciezkie do zrozumienia to trudno ale to juz nie moja wina Jak przeczytasz jest kilku ludzi ktorzy potrafi odpowiedzie konkretnie na pytanie i pootarfia je zrozumiec ale to niestety dla Ciebie.... I nie szczekaj do mnie bo ja potarfie odszczeknac Co do debilizmu i to kto nim jest to udowodniles ze Ty nie potrafiac czytac ze zrozumieniem Nie pitol ze ci przykro bo ci nie jest a taki glodny txt zachowaj dla kupli idiotow podbnych do ciebie Po drugie napisalem jakie jest minimum a nie na jakim biezniku chce jechac Debilem nie jestem i jakos tak cenie swoje zycie i zycie innych nie tylko na drodze ale takze w moim aucie Administratorku jak masz problemy i chcesz sie wyszalec i wyzyc to poszukaj se innej osoby a nie mnie Z infa ktore znalazlem na innych forach to Najmniejsze wymagania to 2 takie same opony na jedenj osi Komplet jak tu kolega wuymienil komplet zarowek, kamizelki odblaskowe dla kazdego pasazera, plud dodatkowo we Francji tzw. Balonik czyli po fachowemy proboerz trzezwosci. Co do bieznika minimum jest 1.6 wiadomo bezpieczenstwo wymaga miec conajmniej 2 razy tyle nim sie zrobi 200 km .Wazna gasnica z tego co wiem gasnica wymagana jest w Polsce(moge sie mylic) aczkolwiem waznosc gasnicy w Polsce nie jest wymagana jak to mowia przepisy ma wygladac na zdatna do uzycia To tyle w tym temacie temat do zmakniecie bo tak naprawde to nikt nie wie jakie sa przepisy w karjach UE ktore wymienilam Janekbb dzieki wielkie za cenne ifnormacje nprawde doceniam Zrobilem ta droge juz 2 raze Edinburgh -Pl ale toroche temu bylo a przepisy sie zmieniaja Ogolnie temat do zamkniecie bo administratorek cisnienia nie wytrzymuje lol
  3. Remik

    Przejazd przez Europe

    Nie sadze aby to forum bylo adekwatnym miejscem na takie pyskowki Jade latem oczywiscie zapomnialem dodac moj blad i przepraszam Jakbys czytalem ze zrozumieniem to bys wiedzial ze zadalem konkretne pytanie i przedstawilem przepisy jakie obowiazuje w punkcie wyjazdu i w punkcie docelowym mojej wycieczki. A pytanie bylo jakie sa przepisy w pozostalych krajach przez kktore jade moze np we Francji jest przepis ze wszystkie opony musza byc takie samie ???/>/> I gdzie tu jest durne pytanie??? Nie jestem pewnien ale czytanie ze zrozumieniem uczyli w 4 klasie szkoly podstawowej moze to bedzie jakas sugestia dla niektorych. Dzieki Maly 25 za jedna konkretna odpowiedz i oczyiwscie rozwniez dziekuje koledze za podowiedz o lancuchac i oponach zimowych. Tak wiem ze sa wymagane w niemczech Co do naklejek na swiatla tez wiem ze sa wymagane jak kmizelki odblaskowe i probierz we Francji Czytajcie ze zrozumieniem poprosze to ze posiadacie jakas tam wiedze w temacie mechaniki samochodow nie znaczy ze musicie po kazdym jezdzic jak po lysej kobyle. Ja ci gawlak nie wytykam ze twoje zdjecie sugeruje ze jestes najbardziej poszukiwanym terrosyta wschodniej europy Pozdrowionka P.S Admin szczeka na mnie to ja nie niego nie moge?? jest demokracja czyz nie?? No chyba ze tutaj nie ma
  4. Remik

    Przejazd przez Europe

    Ale wy jestescie madrzy i tacy pomocni Po to jest chyba forum zeby sie pytac a nie widze zadnej konkretnej odpowiedzi Jade latem wiec zimowek ani lancuchow nie bede potrzebowal. Gawlak nie jestem i nie bede Twoim kolega i smiech to mnie ogarnia bo nie czytasz ze zrozumieniem Gdzie napisalem ze tak mam zalozone? Napisalem jakie sa przepisy w kraju w ktorym aktaulanie mieszkam i pytam o pozostale kraje a nie jakie mam opony zalozone w aucie. Nikogo to nie obchodzi ile lat i gdzie mieszkales i co miales to nie bylo moim pytaniem. Wiec jesli ktos potrafi czytac ze zrozumieniem nie jak powyzszy Gawlak to poprosze o konkretna odpowiedz Co do rozsadku i rozumu to nie jestes zadna osoba zeby mnie oceniac i dwa nie znasz powodow dla ktorych pytach wiec nie spamuj spamerku jak nie musisz Dziekuje
  5. Witam Serdecznie nie wiem czy to dobry dzial ale jako uzytkownik Insigni postanowilem temat zapodac tutaj. Zamierzam zrobic sobie moja Insignia wycieczke z Angli przez pol Europy do Polski. Teraz pytanie jak wyglada sytaucja jesli chodzi o opony tzn w Anglii przepisy mowia ze bieznik nie moze byc mniejszy na oponie niz 1.6 mm i mozesz miec zalozene 4 rozne opony a jak jest w pozostalych krajach takich jak Francja , Holandi, Belgia, Niemcy. Wiem ze w POlsce musza byc takie sam rodzaj opon na jednej osi. Jakby ktos byl w stanie pomoc to bede wdzieczny Pozdrowionka Seredeczne Remik
  6. Kolo zdjete klocki sprawdzone i przedmuchane powietrzem,okazalo sie to poprostu pyl plus inne zabrudzenia drobne z drogi tak sobie popiskiwaly. DZieki Wielkie za pomoc , co do tego systemu i ciecia kosztow to hmmmm mimo wszystko preferowalbym zwykly czujnik podpiety do kompa zwlaszcza w tej klasie auta. Pozdrowionka
  7. Dzieki wszystkim za info Informacje o klockach wzialem z servicu tak mi bynajmniej powiedzieli jak je kupowalem(auto) Ponizej opis klockow ktore znalazlem do mojej Insignii i jak widzisz jet ten zakichany acoustic wear ..... Co do kol to ja mam kola 18 niestety Product Details Brake System Mando Height [mm] 59,7 Number of Wear Indicators 2 Thickness [mm] 19,1 Wear Warning Contact with acoustic wear warning Width [mm] 131,4 WVA Number 24415 Fitting Position Front Fitted Quantity 1 Other Information For 296mm Diameter Discs Dzieki Wielkie jeszcze raz za info jak to moze dzialac i na bank dzisiaj sprawdze i przeczyszcze klocki i zaciski A co do Instrukcji to czytalem ja wczoraj raz jeszcze i nie znalzlem niczego o klockach tylko ogolnie o systemie chamulcowym ale byc moze niedokladnie czytalem Pozdrowionka
  8. A gdzie napisalem ze to jest napisane w Instrukcji?? Napisalem ze instrukcja jest przeczytana Napisalem jakie mam zamontowane klocki a ze nie wiem na jakiej zasadzie dziala ten system ostrzegania o starciu klockow dlatego zadalem pytanie. Co do klockow to jak popatrzysz to sa dostepne 3 rodzaje z czujnikiem , bez czujnika i wlasnie takiem jak ja mam aktualnie zalozone czyli z akustycznym systemem ..... co sie z tym wiaze nie wszystkie nowe auta maja czujnika na klockach nie mowiac o pdopieciu ich do kompa. Tak czy owak jutro sciagne kolo i kukne na klocki Dzieki wielkie jeszcze raz za ta podpowiedz
  9. Instrukcja jest i przeczytana i tak jak w napisalem powyzej na klockach jest akustyczny system ostrzegania co znaczy (tak mi sie wydaje) ze do kompa nie bedzie podlaczony. Co do gwarancji to tu jest troche dziwnie bo tak klocki sa na gwarancji do 40k km a ja juz mam 45k km na liczniku wiec sa poza gwarancja stad moje pytanie. Dzieki za podpowiedz ze zdjeciem kola to chyba bedzie najlepsza i najszybsza droga do sprawdzenia ile klocka w klocku zostalo :) Pozdroionka Jeszcze raz Dzieki
  10. Witam Mam takie pytanie odnosnie klockow , gdyz posiadam w mojej Insigni klocki z akustycznym systemem ostrzegawczym i teraz mam tak ze jak klocki sie nagrzeja to zaczynaja piszczec ale tylko z przodu. Po dluzszej jezdzie w ktoryms momecie przestaja piszczec. Teraz nie wiem czy to juz jest dzwiek informujacy o koniecznosci wymiany klockow czy poprostu jak to czasami bywa sa jakies dziwne dodtaki lub spieki sie robia na klockach i one piszcza. Drugie pytanie to takie czy musze klocki wymieniac w ASO jesli auto jest dalej na gwarancji??? Dzieki z gory za pomoc
  11. Remik

    2.0 CDTI 160 KM

    OK dzieki za rade dam znac jak sie to skonczy. Pozdrowionka
  12. Remik

    2.0 CDTI 160 KM

    Wiesz co no na wlasnoe oczy nie widzialem ale wedlug ksiazki servisowej to tak Aczkolwiek nie koniecznie wiem czy mam im wierzyc.
  13. Remik

    2.0 CDTI 160 KM

    Moje jest od dwoch miesiecy Auto jest wciaz na gwarancjia wymiana wszystkich olejow filtrow itd itp zrobiona byla w ASO przy 40 000 km tak bynajmniej wynika z ksiazki serwisowej
  14. Remik

    2.0 CDTI 160 KM

    przebieg 50000 km pelny service zrobiony w sierpniu
  15. Witam Serdecznie Mam taki problem w moje insygni 2 letnia 2.0 CDTI 160 KM SRI NAV , przy zmianie biegu z 1 na drugi podaczas wcisniecia pedalu sprzegla czuc wyrazne szarpniece skrzynia biegow( tak podejrzewam ze to skrzynka) Dzieje sie tak tylko i wylacznie pomiedzy biegiem 1 a 2 (na zimno i na cieplo) na pozostalych chodzi jak bez najmniejszych zarzutow i zgrzytow. Nie wiem czy jest to problem z ktorym jechac do ASO( auto wciaz na gwarancji)?? Pozdrowiam Remi
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.