Skocz do zawartości

LuZet

Forumowicz
  • Liczba zawartości

    115
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

2

O LuZet

  • Urodziny 07.08.1993

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Biecz
  • Model
    Opel Corsa B
  • Silnik
    1.4 x14sz 60KM
  • Nadwozie
    hatchback 3drzwiowy
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. Goetze są najtańsze tylko czy zdadzą faktycznie egzamin?
  2. Witam:) tak jak w temacie jakie dobre pierścienie polecicie do astry g 1.6 16v z16xel w miare dobrej cenie czekam na wpisy i opinie pozdrawiam
  3. Witam pojeździłem trochę na benzynie na lpg niestety nie polepszyło się winny okazał się parownik. Założyłem inny z poprzedniego auta i wszystko gra musze tylko odwiedzić gazowników w celu korekty ustawień dziękuję za zainteresowanie pozdrawiam
  4. Witam ponownie w sklepie niestety nie mieli uszczelek więc zrobiłem własną papierową. Zdała egzamin auto po resecie utrzymuje normalne obroty niestety o ile na benzynie super jeździ na lpg tak jakby szarpie przy przyspieszeniu i nieco traci na mocy. Czy winy szukać po stronie przepustnicy czy może oddać auto do gazowników lub też pojeździć więcej na benzynie żeby się dostroiło? czekam na rady pozdrawiam
  5. Witam więc zacznę od początku 😉 W moim autku astra g 1.6 16v z gazem 2 gen ostatnio gdy postawiłem auto lekko na wzniesieniu nie chciało odpalić chodź paliwa mialem z 15litrów. Odpaliłem go metodą na plaka i dojechałem do domu na gazie po powrocie do domu auto już normalnie odpalało i jeździło na benie. Przy dodawaniu plaka zauważyłem że przepustnica jest zasyfiona więc wyczyściłem ją i krokowca i egr. Niestety uszczelka pod przepustnica była przerwana w jednym miejscu ale musiałem wszystko złożyć bo na sklep było za późno. Po złożeniu i podpięciu klemy auto na jałowym waha się między 1500-2tys obrotów przedtem trzymało normalnie obroty ok 800-900. Odpinałem aku na godzinę i próbowałem ponownie czekając do załączenia wentylatora jednak nadal to samo... Pytanie czy przepustnica sama się musi zaadoptować podczas jazdy czy problem leży po innej stronie? Dziękuję za uwagę pozdrawiam
  6. LuZet

    klej do wklejania szyb zapytanie

    Dzięki za odpowiedź pozdrawiam
  7. Witam mam takie pytanie mianowicie kupiłem niedawno klej do wklejania szyb samochodowych forch. Tuba do wyciskania pistoletem do mas. I jak otwarłem plombe zabezpieczającą przed użuciem było tam taka malutkie opakowanie wielkości może naparstka z jakby to nazwać granulkami. I mam pytanie jak to wykorzystać rozrobić i do czego służy? Instrukcja niestety nic o tym nie mówi a w sklepie zanim kupiłem koleś nic nie wspominał czekam na informacje pozdrawiam
  8. Baran to ogólnie szalony pomysł jeśli nie masz kompresora to polecam spray do felg boll dobry i wydajny robiłem tym fele i była jak nowa wulkanizator był zachwycony z 3 lata zero rdzy potem poszły do żyda
  9. Depo i tyc ogólnie ten sam poziom najgorsze to są w nich te syfy na odbłyśniku i odcisk palców jakby robili je w jakiejś szopie. Regeneracja byłaby dobrą opcją przynajmniej oryginał
  10. Najlepiej by było używke a jeśli klosz jest tylko matowy a odbłyśnik ok to można zmatowić wodnym i pokryć bezbarwnym. Polerka raczej odpada bo pomaga na krótko...
  11. Hej więc w moich okolicach małopolska koszt takiej naprawy wynosił by tak ok 50-100zł robota plus koszt lakieru wystarczyło by 100ml z mieszni. Tak znajomy ostatnio płacił jak w audii mu wyskoczyła na dachu drobna korozja wielkości 5złotych. Czyli koszt tak powiedzmy 100-150zł łącznie u lakiernika co sam prowadzi działalność. Bo Aso lub większe firmy za usługe wezmą duuużo więcej. Cena oczywiście zależy też od lakiernika bądz od miejscowości:-):-)
  12. Witam ogólnie możesz zrobić tą zaprawke jeśli jest świeżo zrobiona to blacha nie będzie jeszcze skorodowana. Tylko pasuje to zmatowić papierkiem ściernym może tak 180 odtłuścić benzyna ekstrakcyjna bądź zmywaczem antysilikonowym i jak już wyschnie zaprawka to można spróbować zaprawke przetrzeć papierem wodnym ok 1000 potem 2000 w celu zniwelowania różnicy i delikatnie pastą polerską przetrzeć na koniec i powinno być. Choć taki drobiazg nie kosztował by może tak wiele u lakiernika gdyż potraktował by to uszkodzenie jako smart repair czyli zrobił by ten punkcik a reszte cieniował pozdrawiam :-)
  13. A olej u kolegi w porządku? U mnie świeciła po nagrzaniu silnika na wolnych obrotach winowajcą był dawno nie zmieniany olej było to zara po kupnie auta:-)
  14. Witam ponownie za radą kolegi NaTAN postanowiłem odwiedzić szrot i z corsy wziąłem ,,nowy pierścień od kierownicy " oraz tego bolca który daje prąd do klaksonu aby wymienić ten bolec wystatczy zdjąć kierownice, plastiki obudowy stacyjki następnie odpiąć manetki od kierunków i wycieraczek potem ten plastik na którym jest bolec wystarczy odpiąć dwa plastikowe zabezpieczenia i można zdjąć go z wałka z kierownicy jest w nim odrazu łożysko od kierownicy. Problem oczywiście został rozwiązany moge teraz trąbić dowoli pozdrawiam wszystkich oplomaniaków
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.