Skocz do zawartości

Marcin 91

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Marcin 91

  • Urodziny 31.10.1991

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Model
    Opel Astra I
  • Silnik
    1,4 8v 60km
  • Nadwozie
    hatchback
  • Posiadasz LPG
    TAK
  1. Ja mam podobny problem tyle tylko, że objawia się on raz na jakiś czas i nie mam pojęcia co to może być. Kolega chciał mi użyczyć własnego modułu żeby sprawdzić lecz on ma 1,6 a ja mam 1,4.
  2. Udało się naprawić światło, okazało się, że winna była instalacja haka.
  3. Zasada jest prosta jak masz zalany mineralny to nie można zmieniać na półsyntetyk, chyba że zrobisz kapitalny remont. Można zmieniać z 5w na 10w z 10w na 15 nigdy na odwrót, swoją drogą troche dziwne że przy takim przebiegu masz taki olej wlany. Ja mam taki sam silnik i przebieg 170 tyś. sprzedający auto polecił mi castrol lub mobil 1.
  4. Ja miałem to samo tylko, że w starszym samochodzie. U mnie ''majonez'' pojawiał się zawsze przy niższych temperaturach, nie szkodzi silnikowi oleju też nie powinno ubywać.
  5. Kolego o ile sie nie myle to u Ciebie nie występują popychacze, ponieważ wałek masz chyba w głowicy. Mam podobny silnik (C14NZ) i mam tylko wałek, szklanki i zawory. To jest moje zdanie ale możesz sprawdzić w internecie.
  6. Mam problem ze swoją astrą, mianowicie brak tylnego światła przeciwmgłowego, sprawdziłem żarówkę, bezpiecznik, włącznik też powinien być sprawny. Na pokrywie bezpieczników jest zaznaczony przekażnik, którego nie ma w skrzynce. Próbowałem założyć odpowiedni przekażnik w wyznaczone miejsce, lecz tam nie ma żadnych poprowadzonych kabli, czy to może byc powodem? Od kolegi dowiedziałem się, że wadą może być fakt, że mam zamontowany hak. Za pomoc z góry dziękuje.
  7. Dzięki za porady, niestety nie zdążyłem tego naprawic. Samochód w nie miły sposób zakończył swój żywot i trzeba było oddać go na złom.
  8. Klocki i tarcze sa nowe, sprawdze jeszcze zaciski oraz pompe. dzieki za odpowiedz.
  9. Miesiąc temu zakupiłem kadeta e i mój problem polega na tym, że aby się zatrzymac bądż zwolnić muszę bardzo mocno wcisnąć hamulec, tak jakby był zapowietrzony, odpowietrzyłem układ zgodnie ze sztuką a usterka pozostała. Czy jest to możliwe,że mam uszkodzoną pompe????
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.