Skocz do zawartości

Marcin 91

Użytkownik
  • Zawartość

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Marcin 91

  • Urodziny 31.10.1991

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Model
    Opel Astra I
  • Silnik
    1,4 8v 60km
  • Nadwozie
    hatchback
  • Posiadasz LPG
    TAK
  1. Marcin 91

    Astra F C16NZ loteria z odpalaniem

    Ja mam podobny problem tyle tylko, że objawia się on raz na jakiś czas i nie mam pojęcia co to może być. Kolega chciał mi użyczyć własnego modułu żeby sprawdzić lecz on ma 1,6 a ja mam 1,4.
  2. Udało się naprawić światło, okazało się, że winna była instalacja haka.
  3. Marcin 91

    Dwa pytania związane z silnikiem c14nz.

    Zasada jest prosta jak masz zalany mineralny to nie można zmieniać na półsyntetyk, chyba że zrobisz kapitalny remont. Można zmieniać z 5w na 10w z 10w na 15 nigdy na odwrót, swoją drogą troche dziwne że przy takim przebiegu masz taki olej wlany. Ja mam taki sam silnik i przebieg 170 tyś. sprzedający auto polecił mi castrol lub mobil 1.
  4. Ja miałem to samo tylko, że w starszym samochodzie. U mnie ''majonez'' pojawiał się zawsze przy niższych temperaturach, nie szkodzi silnikowi oleju też nie powinno ubywać.
  5. Kolego o ile sie nie myle to u Ciebie nie występują popychacze, ponieważ wałek masz chyba w głowicy. Mam podobny silnik (C14NZ) i mam tylko wałek, szklanki i zawory. To jest moje zdanie ale możesz sprawdzić w internecie.
  6. Mam problem ze swoją astrą, mianowicie brak tylnego światła przeciwmgłowego, sprawdziłem żarówkę, bezpiecznik, włącznik też powinien być sprawny. Na pokrywie bezpieczników jest zaznaczony przekażnik, którego nie ma w skrzynce. Próbowałem założyć odpowiedni przekażnik w wyznaczone miejsce, lecz tam nie ma żadnych poprowadzonych kabli, czy to może byc powodem? Od kolegi dowiedziałem się, że wadą może być fakt, że mam zamontowany hak. Za pomoc z góry dziękuje.
  7. Dzięki za porady, niestety nie zdążyłem tego naprawic. Samochód w nie miły sposób zakończył swój żywot i trzeba było oddać go na złom.
  8. Klocki i tarcze sa nowe, sprawdze jeszcze zaciski oraz pompe. dzieki za odpowiedz.
  9. Miesiąc temu zakupiłem kadeta e i mój problem polega na tym, że aby się zatrzymac bądż zwolnić muszę bardzo mocno wcisnąć hamulec, tak jakby był zapowietrzony, odpowietrzyłem układ zgodnie ze sztuką a usterka pozostała. Czy jest to możliwe,że mam uszkodzoną pompe????
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.