Skocz do zawartości

mati55

Użytkownik
  • Zawartość

    25
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O mati55

Informacje o profilu

  • Płeć
    Nie powiem
  • Model
    Opel Astra II
  • Silnik
    2.0D 101KM
  • Nadwozie
    Hatchback
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. Podpinając i określając czas rozgrzewania / ich oporność nie wyglądają na razie najgorzej. Owszem jak padną to nie będę płakał choć w chwili obecnej ten temat bym pominął. Gdzie dalej szukać usterki? Może gdzieś masa ucieka, jak na samochodzie oporność świec wychodziła dużo poza zakres? Pamiętam w Astrze benzynowej, że był przewód masowy silnika łączony z karoserią (ramą pod maską) tak jak na foto.. U siebie takiego przewodu nie widzę. Gdzies jeszcze mogę szukać?
  2. Tyle, że w tej chwili świece już są zmienione na nowe - MAXGEAR'owskie. Choć na nich też brak poprawy i podczas testu z poziomu OPCOM wywala P1635
  3. Według OPCOM opis wywala błąd z takim opisem.. P1635 - Błąd ogólny obwodu urządzenia żarzącego Dziwi mnie jedna rzecz, że mierząc miernikiem świece wkręcone do silnika oporność jest w granicach 500 Ohm, po wykręceniu prawidłowo do 1Ohma...
  4. No to niezły cyrk.. Świece wymienione ale sprawdzająć poprzednie (BOSH) opór po wykręceniu jest tak jak nowe czyli w granicach od 0.6 do 0.8 Ohma... Test el. wykonawczych i test przekaźnika swiec żarowych nawet po zmianie świec na nowe wywala błąd P1635... Różnicy na nowych świecach nie widzę. Sprawdzająć stare świece grot w nich początkowo pali się tylko 0,5 centymetrowy, z czasem rozpala się bardziej choć z opoźnieniem. Na MAXGEARowskich trzeba poczekać chwilę dłużej aby się żażyły ale wtedy już są w całości czerwone na grocie.
  5. Tak. Dodatkowo świece były całkowicie zimne, samochód nie odpalany przed pomiarem minimum 2 dni
  6. O wartości 1 pisze w rozumieniu przekroczenia zakresu pomiarowego
  7. W tym przypadku katalogi producentów wskazują na jeden wymiar: M10 x 1,0
  8. To znaczy? Zakres 200 Ohm wskazuje wartość 1, dla zakresu 2000 Ohm jest tak jak mówie ok. 590 Ohm - sprawdzałem kilkukrotnie. Pytam bo może coś faktycznie źle mierzę ale jak inaczej? Minus z masy samochodu, + z góry świecy
  9. Myli mnie ta wartość 2H999999... MaxGear ? 3 razy tańszy niż Beru/NGK.. Nie warto? Ktoś miał jakieś doświadczenia w świecach od nich?
  10. U mnie VIN jest taki : W0L0TGF48Y5231589 Tylko jak to ma się do niektórych informacji na forum odnośnie doboru świec, które mówią, że dla aut do 2002r. wybieramy krótsze świece - (do 2H999999)
  11. Sprawdziłem dziś poszczególne świece. Napięcie dochodzi do każdej z nich - około 12 V Opór na każdej ze świec jest rzędu 592 Ohm... mimo to samochód i tak lepiej odpala przy ich obecnym działaniu niż gdy są odłączone od zasilania przy rozruchu.. Po sprawdzeniu iskrzenia przewodem poprowadzonym z plusa akumulatora widoczne są tylko malutkie przeskoki iskier. Chyba nie ma co więcej dewagować, świece do wymiany?? Jaką markę polecacie i co więcej, jak rozpoznać jaką świecę potrzebuję - nie mam możliwości wykręcenia i sprawdzenia obecnych. Według NGK dla mojej Astry występowały dwie długości 132 i 135 mm odpowiednio dla nr nadwozia (do 2H999999) i (od 3H000001). Moja Astra jest z 2000r. 2.0D 101 KM. Jak rozszyfrować ten nr nadwozia i dopasować świecę?
  12. Trochę się wyjaśniło.. otóż włącznik świateł, który był wpięty w instalację był faktycznie włącznikiem, nie 'szczurem' typu hot start. To właśnie on był podłączony do brązowego i niebiesko-czerwonego przewodu. Dziś działałem przy samym czujniku, który widoczny jest na zdjęciach. Po odpięciu oryginalnego czujnika załączał sie wentylator co znaczy, że wkrecony czujnik jest sprawny (zgadza się?). Podczas odpietego oryginalnego czujnjka i wpieciu owego niewiadomego, ktory wczesniej byl wpiety jakos w instalacje wentylstoe przestawal dzialac, komputer zczytywal najwyrazniej wartosc temperatury z niego. Ostatecznie wpiąłem go w instalację oryginalnego czujnika temperatury wody. Co do błędu P1635. OPCOMem kasuje błędy i wybieram test el. wykonawczych. Dla testu sterownika urządzenia żarzącego wywala ponwnie ten sam błąd.. kontrolka na desce przy obecnych temperaturach zaczyna się świecić po jakiejś chwili gaśnie, problemu niby nie ma a odpala ciężko. Oporność świecy powinna wynosić ok 1 Ohma? Napięcie w przewodzie (+) do świecy normalnie 12V? Jutro dostanę się do multimetra.
  13. Jak to w takim razie doprowadzić do ładu ?
  14. Czyli wychodzi na to, że w obecnej sytuacji trzeba by go wczepić tak jak był albo lepiej wykonać kompleksowy przegląd i naprawy? Dotąd żadnych odpukać problemów z autem nie miałem, ponad 25 tysięcy kilometrów ze mną śmiga bez poważnej awarii. Nie pamiętam, którym kabelkiem był on podłączony do którego przewodu z auta..jakiś pomysł... i druga kwestia co tam robił wpięty przekaźnik od świateł....
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.