Skocz do zawartości

ArKos

Administrator
  • Liczba zawartości

    5706
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    132

Ostatnia wygrana ArKos w dniu 9 Wrzesień

Użytkownicy przyznają ArKos punkty reputacji!

Reputacja

405

4 obserwujących

O ArKos

  • Tytuł
    Upierdlivus Vulgaris
  • Urodziny 10.01.1972

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Ruda Śląska
  • Model
    Nie Opel
  • Inna marka
    Skoda Karoq Sportline TSI
  • Silnik
    1.5T
  • Posiadasz LPG
    NIE

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Nie. Meriva B z silnikiem a14nel miała skrzynie 5.
  2. Nic oszukiwać. Trzeba zmienić dane binarne we wsadzie EPROMu. Sterownik do wyjęcia i na stół.
  3. Nie, wyraźnie jest powiedziane, że pojazd poruszający się po drodze ma być zarejestrowany i dopuszczony do ruchu. W niemcowni auto zostało wymeldowane, u nas jeszcze nie zarejestrowane. Nie wolno. Handlarz napisze wszystko, bo to nie on zapłaci za lawete... Chyba że auto ma normalne niemieckie tablice i jest zarejestrowane w niemcowni, to można.
  4. Nie udostępniam telefonu. Raz popełniłem ten błąd i nigdy więcej choćby nie wiem co. Przykro mi.
  5. Jprdl... Zmień ASO. A im pozwól jedynie dopompować powietrza, tylko potem sprawdź...
  6. Czytaj ze zrozumieniem co ktoś pisze: Trzeba podłączyć diagnoskop i sprawdzić, czy któryś nie zaniża wartości albo ich nie zawyża. Znając wartości nominalne, które pokazuje diagnoskop, mechanik będzie w stanie postawić wyrok. Ale masz internet jak widzę... Bana na google nikt nigdy nie dostał z tego co wiem. https://www.google.com/search?q=czujnik+nox+opel+insignia&rlz=1C1AVFC_enPL904PL904&oq=czujnik+nox+insignia&aqs=chrome.2.69i57j0l3.7688j0j15&sourceid=chrome&ie=UTF-8
  7. P20EE Czujnik NOx tylko trzeba sprawdzić dokładnie, czy pierwszy przy katalizatorze, czy drugi w rurze nad tylną osią. W sprawnym układzie wartości z pierwszego czujnika powinny być niższe, niż z drugiego. Problem polega na tym, że mogły się wysypać oba - i jeden i drugi. Jeśli pierwszy będzie zaniżał względem stanu faktycznego, wywali błąd. Jeśli drugi będzie zawyżał - wywali błąd. Tu na podstawie błędu P229F można domniemać, że uszkodził się czujnik nad tylną osią, bo wywala błąd obwodu. Opcja uszkodzonej wiązki też jest możliwa, ale na podstawie pragmatyki: lecą czujniki.
  8. Denso teoretycznie nie podlegają regeneracji. Ale to tak, jak z LPG - gaziarz nawet kosiarke do trawy zagazuje...
  9. Każdy diesel klepie i twardo pracuje. Bardziej słychać klepanie wtrysków niż zaworów.
  10. Konkretny kod błędu... błędów od przepływomierza jest 4 czy 5, błędów od turbiny jest chyba ze 6...
  11. Pytanie: po co? Coś się dzieje? 1 popychacz w oryginale koło stówki kosztuje. Wnioskuję, że auto ma <150kkm. Rozsądek mówi, żeby zmienić rozrząd przy 100-120k.
  12. Diagnostyka. Ale taka przez ogarniętego gościa. Jeśli nie ma błędów (w co wątpię) to z pewnością coś musi podpaść. Auto dymi na biało... płynu chłodniczego ani oleju nie ubywa?
  13. Tak, bo mają inne numery.
  14. Czujniki ksenonów na zawieszeniu z przodu i z tyłu trzeba sprawdzić. Może któryś zdechł.
Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.