Skocz do zawartości

ArKos

Administrator
  • Liczba zawartości

    5217
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    93

Ostatnia wygrana ArKos w dniu 22 Marzec

Użytkownicy przyznają ArKos punkty reputacji!

Reputacja

351

O ArKos

  • Tytuł
    Upierdlivus Vulgaris
  • Urodziny 10.01.1972

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Ruda Śląska
  • Model
    Opel Mokka
  • Inna marka
    Astra GTC
  • Silnik
    1,4T
  • Posiadasz LPG
    NIE

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Ma być LEKKIE podciśnienie a nie takie, żeby gwizdało. Nic nie sugeruje zatkanie dziurki i poprawa pracy silnika?
  2. Pokrywa jest teoretycznie nierozbieralna, bo membrana odmy jest w komorze, której dekielek jest zgrzany ultradźwiękowo.
  3. Pokrywa zaworów do wymiany lub regeneracji. Uszkodził się zawór odmy w pokrywie.
  4. Z20LET ma zewnętrznie tan sam blok co X20XEV więc R25 pasuje. Taki mariaż był w Omedze B.
  5. Zapowietrza się układ paliwowy albo świece żarowe nie grzeją (przy temp. poniżej +5*C).
  6. Gratuluję... Oby tylko nie trzeba było niedługo robić tego samego.
  7. Podejrzeć diagnoskopem wskazania czujników poszczególnych kół - któryś przy kilku km/h będzie pokazywał 0 i dlatego ABS zaczyna działać.
  8. T45. Innym objedziesz i nie odkręcisz.
  9. Jak najbardziej. Robota na 15 minut max. Zawsze jest jeśli się samemu nie diagnozowało. Jeśli podano w ASO że to wtryski to najpewniej takie błędy mieli, więc można założyć, że mają rację.
  10. MDI - Multiple Diagnostic Interface czyli diagnoskop serwisowy. SPS - Service Programming System czyli system programowania serwisowego. Pracowałem w dwóch ASO Opla i zaręczam, że NIE MA KONIECZNOŚCI aktualizacji oprogramowania sterownika LPG po zmianie wtrysków z zielonych na pomarańczowe lub vice-versa. Była nawet kampania - wymiana wadliwych zielonych na pomarańczowe i była to WYMIANA bez programowania sterownika. NIE MA MOŻLIWOŚCI REGULACJI LPG FABRYCZNEGO LANDI RENZO! Można jedynie regulować ciśnienie na parowniku i nic więcej! PS Zielone są dostępne, jak wcześniej pisano.
  11. Bo regulacja będzie problemem. Nawet z poziomu ASO. W tej fabrycznej instalacji nieważne kto, ale jest tylko w stanie wymienić wtryski. Nie ma opcji przeprowadzenia regulacji.
  12. Sprawdziłbym sam napinacz. On musi sprężynować i pchając ślizg napinać łańcuch. Ostatnio jak robiłem ten silnik, to palcami napinacz udało mi się wkręcić prawie do końca - może pod nakrętką zostało ze 2mm. Dokręciłem kluczem i łańcuch napięty jak struna. Sam łańcuch może być już wyciągnięty albo koła zjechane. Trzeba zweryfikować dokładnie. No chyba, że złamany ślizg jest.
  13. Albo łańcuch jest rozciągnięty, albo mocno wytarte ślizgi albo napinacz do dupy.
  14. W tym silniku jest napinacz MECHANICZNY. A w zasadzie dwa. Jeden napina dolny łańcuch, drugi górny.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.