Skocz do zawartości

ArKos

Administrator
  • Liczba zawartości

    5316
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    96

Ostatnia wygrana ArKos w dniu 23 Lipiec

Użytkownicy przyznają ArKos punkty reputacji!

Reputacja

356

1 obserwujący

O ArKos

  • Tytuł
    Upierdlivus Vulgaris
  • Urodziny 10.01.1972

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Ruda Śląska
  • Model
    Opel Mokka
  • Inna marka
    Astra GTC
  • Silnik
    1,4T
  • Posiadasz LPG
    TAK

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Jeśli Sintra posiada x22xe to tak - przecież napisałem powyżej o różnicach.
  2. x22xe i x20xev to te same silniki za wyjątkiem bloku, wału i korb.
  3. Ciekawe... ciekawe... interesuje mnie jak to zrobić, bo sterownik jest zablokowany i z poziomu OBD nie zrobi się NIC. A innego złącza LPG nie ma. Przestań czytać te pierdoły, to dezinformacja.
  4. Z16LET jest starszy i trochę inny.
  5. Mechanicznie to samo, różnica w sofcie sterownika tak samo, jak pomiędzy B14NEL a B14NET.
  6. Oring korka oleju do wymiany. Do weryfikacji przeciek na uszczelce pokrywy oraz spod śruby mocującej pokrywę.
  7. Nie mierzyłem tylnej blokady. Niezależnie od jej grubości w wypadku rozciągnięcia łańcucha, tylne wycięcia będą lekko rozjechane. 2 dni powinno wystarczyć na spokojnie, ale terminy mamy miesięczne. Obecnie zapisujemy już po 10 września w kalendarzu.
  8. Bo żeby wymienić tylny uszczelniacz wału to trzeba zwalić skrzynię i sprzęgło. A na zdjęciach śruby wyglądają na nie dotykane. Ktoś cię w penisa robi, że tylny uszczelniacz wymienił...
  9. Moja opinia: 1. nie jest miarodajne obserwowanie napinacza, on ZAWSZE będzie tak pracował. Stan napinacza ocenia się po zdjęciu pokrywy zaworów - ciągnie się za łańcuch na ślizgu między kołami dwoma palcami i łańcuch nie ma prawa iść do góry 2. mając zdjętą pokrywę zaworów widać koła wałków i można też ocenić stopień rozciągnięcia łańcucha zakładając blokady na wałki - jeśli jest wyciągnięty to tylna blokada nie będzie chciała wchodzić po dobroci 3. ciśnienie oleju na biegu jałowym jest na dolnej dopuszczalnej granicy, czyli nie jest aż dobrze. 4. gdyby to było moje auto i chciałbym nim jeździć, to wpadłby nowy komplet rozrządu oraz komplet popychaczy, bo to one hałasują na ciepłym i obniżają ciśnienie oleju przez swoją nieszczelność 5. wymiana rozrządu na pasku a na łańcuchu to dwa światy i całkiem inna robota. 1,4 na pasku zrobię z pompą wody w ok. 3h, 1,4 na łańcuchu zajmuje mi ok.5-6h. Jeśli to to samo, to dlaczego wymiana łańcucha jest droższa?
  10. Na przykład ja. Osoba, która diesla z DPFem chce używać w mieście, na krótkich odcinkach, ZAWSZE będzie mieć z nim problem. Nawet w bardzo młodych autach ze znikomym przebiegiem często gęsto wyciągamy DPFa i dajemy do czyszczenia chemicznego, bo wypalanie serwisowe guzik daje. Diesel jest po to, żeby zapier****ć kilometry a nie kręcić się wokoło komina. Taka prawda. Ciecie malinowe kupują a potem płaczą. No ale przecież diesel mało pali i na fajnego kopa, bo gniecie w fotel. No i jest dużo tańszy od benzyniaka. A o reszcie nikt nie myśli tylko potem płacze. Diesle są dla ludzi bogatych (DPFy, wtryski, pompy wysokiego ciśnienia, EGRy etc). Biedniejsi jeżdżą benzyniakami... i skutecznie pokonują większe przebiegi międzynaprawcze niż nowoczesne diesle. NIGDY nie miałem diesla i NIGDY nie kupię diesla. Ae kocham diesle, bo bez nich zdechłbym z głodu - benzyniaków mamy mało, może ze 30%, reszta to gnojowozy Kocham je
  11. Pracowałem tam kilka miesięcy (o kilka za dużo)... Możesz mówić k*rwa ale nie przeklinaj. To nie jest warsztat, to jest stodoła...
  12. My to robimy. U diagnosty jeżeli ma analizator będzie problem w momencie, gdy kończy się turbina lub leją wtryski. Jeśli wszystko jest zdrowe, to silnik nie powinien wykroczyć poza dopuszczalną normę zadymienia. PS Wycinanie filtra DPF łamie zapisy rozporządzenia o dopuszczeniu pojazdów do ruchu... masz świadomość, że wyjeżdżając za granicę takim autem można zdrowo umoczyć kitę?
  13. Poliftowa VB miała 288mm w 5 śrubach więc zaciski z jarzmami rozwiązują problem.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.