Skocz do zawartości

ArKos

Administrator
  • Liczba zawartości

    5438
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    103

Ostatnia wygrana ArKos w dniu 7 Grudzień

Użytkownicy przyznają ArKos punkty reputacji!

Reputacja

368

3 obserwujących

O ArKos

  • Tytuł
    Upierdlivus Vulgaris
  • Urodziny 10.01.1972

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Ruda Śląska
  • Model
    Opel Mokka
  • Inna marka
    Astra GTC
  • Silnik
    1,4T
  • Posiadasz LPG
    TAK

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Zależy od lusterka. Bez kamery i samościemniania jest na malutkiego torxa śrubeczka, z kamerą i bajerami na zatrzaski o ile pamiętam. Plastikową maskownicę z szyby trzeba zdjąć i będzie jak na dłoni.
  2. Są pojebani. Programowanie sterownika to koszt 30 euro (od 1 stycznia 2018 dealer płaci GM za każde programowanie) + usługa programowania. Razem: 120 + 180 = 300. Wychodzi na to, że wypięcie 10 i wpięcie 4 wtyczek kosztuje 350zł? Za 15 minut pracy? Nie dają gwarancji, że przestanie widzieć LPG? To niech zdejmą szyld "ASO" i powieszą "Cepelia". Programowanie sterownika polega na wrzuceniu nowego softu i po jego zaaplikowaniu przeprowadzenie konfiguracji i ustawień sterownika. Właśnie podczas konfiguracji i ustawień wybiera się z pól wyboru "wyposażony w LPG" lub "nie wyposażony w LPG". Czego tu można nie dać rady zrobić? Nie rozumiem... Na śląsku jestem w stanie wskazać 2 warsztaty, które bez najmniejszego problemu zrobią całość. Wliczając w to demontaż komponentów instalacji oraz gwarancję, że to będzie działać. Wstawiasz auto, płacisz 500-600 i odbierasz sprawne, ze zdemontowanym całym LPG oraz przeprogramowanym sterownikiem.
  3. Nie chce mi się wierzyć, że tylko tam. Nowy Vivaro ma na przykład też w BCM i sterowniku silnika nawet.
  4. Crashdata może też być w innym module, np BCM który zarządza oświetleniem. Trzeba posprawdzać sterowniki.
  5. MDI do ręki i poszukać w sterownikach a potem wyczyścić dane crashdata.
  6. Błagam... jeśli nie wiesz, nie robiłeś, nie widziałeś - NIE PISZ BZDUR! Po co robić zamieszanie i się ośmieszać? Jest osobna wiązka dedykowana do LPG i NIC NIE JEST CIĘTE. Wtryskiwacze benzynowe są WYPIĘTE i wchodzi na nie wtyczka właśnie od tej wiązki LPG, natomiast te wtyczki, które szły na wtryski są wpięte też w tą wiązkę i sygnał kluczowania wtryskiwaczy benzynowych przechwytuje sterownik LPG. Wtyczka zasilająca i jednocześnie komunikacyjna jest w okolicy podstawki akumulatora, poniżej trochę. Duża. Reszta wtyczek to wtryskiwacze gazowe, czujnik ciśnienia LPG, elektrozawór parownika... STARCZY POWYPINAĆ I POPRZEPINAĆ. Potem wymogiem niezbędnym jest przeprogramowanie sterownika silnika. Wykonać da się tylko w ASO (lub w warsztacie mającym dostęp do serwera GM czyli mającym wykupiony abonament GM). Wiązka z LPG: Widzisz gdzieś coś cięte? Albo wymagające odbudowy? Nie wiem co piłeś, ale za mocne. Po usunięciu fizycznym instalacji LPG należy się udać do SKP w celu potwierdzenia diagnosty, że pojazd już NIE JEST wyposażony w LPG. Na podstawie zaświadczenia od diagnosty, w wydz. komunikacji dokonują korekty danych w dowodzie rejestracyjnym auta. PS homologacja a nie chomologacja Nic z tego nie rozumiem, ale chyba nigdy nie usuwałeś instalacji LPG. Nie masz pojęcia, jak się to odbywa i jakie etapy należy przejść - nie udzielaj się w takich kwestiach, bardzo proszę.
  7. Wtryskiwacze Landi można spróbować zastąpić innymi, byle tylko miały taką samą oporność cewek. Będzie inna, będzie walić błędami. Ogarnięty gazownik powinien dać radę dobrać coś o zbliżonej wydajności i auto powinno dalej jeździć. Poza tym taki wtryskiwacz, kosztując ponad 180 za sztukę i mając wydatek ok. 20-25kW z cylindra NA PEWNO da się zastąpić innym pod warunkiem, że ma zbliżony wydatek gazu i taką samą oporność cewki.
  8. Taaaaa.. jeśli już, to silnik ma problem z zacieraniem się na panewkach a nie wywalaniem korby. Wymieniałem xx silników A20DTx i żaden nie miał wywalonej korby, tylko panewki grubości kartki papieru + przegrzanie wszystkiego (wał, blok, korbowody) a zatarcie panewek powodował uszczelniacz smoka pompy oleju. Wprowadzasz zamieszanie informacyjne.
  9. Starczy byle szit, jeśli okazjonalnie będzie używany. Taki badziew mieliśmy do dokręcania kół: https://allegro.pl/oferta/klucz-dynamometryczny-1-2-28-210-nm-pro-7354657281?bi_s=ads&bi_m=listing%3Adesktop%3Aquery&bi_c=MmM5YTg4YWQtNzI5MC00YjE4LWIyZjctMjgzN2I5ODcxMDZmAA&bi_t=ape&referrer=proxy&emission_unit_id=2ed37dfb-8f80-4e8e-a057-65ed0304c9f7 Tylko to był Geko. To taki sam szajs. Przeżył w warsztacie 3 lata pracy - uważam, że jak za stówkę, to całkiem nieźle. Jak potrzebujesz profi to tylko markowy - jakiś Honiton, Toptul czy coś, ale ceny od 300 się zaczynają.
  10. Jechać do warsztatu, który posiada TECH2. Zapłacisz ze 2 stówy ale będzie zrobione jak należy. Jeżeli poprawnie naprawiłeś i nic innego nie jest uwalone, to będzie banglać.
  11. Adaptację (pełną) TECH2 zrób. OPCOM to zabawka, nie ma wszystkich funkcji. Na TECH2 masz: - wyuczanie biegów - kalibracja punktu styku sprzęgła - odpowietrzenie wysprzęglika - test elementów wykonawczych
  12. Nie, podeprzeć otwarte i pojedynczo wymienić.
  13. Sworznie w zawiasach wymienić, powinno pomóc. https://www.opel-sklep.com/pl/p/Sworzen-tuleja-zawiasu-drzwi-132608-OPEL-GM/796
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.