Skocz do zawartości

ArKos

Administrator
  • Liczba zawartości

    5586
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    117

Ostatnia wygrana ArKos w dniu 7 Kwiecień

Użytkownicy przyznają ArKos punkty reputacji!

Reputacja

387

4 obserwujących

O ArKos

  • Tytuł
    Upierdlivus Vulgaris
  • Urodziny 10.01.1972

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Ruda Śląska
  • Model
    Opel Mokka
  • Inna marka
    Astra GTC
  • Silnik
    1,4T
  • Posiadasz LPG
    TAK

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Jest zintegrowany z termostatem i nie jest to czujnik, tylko grzałka. Czujnik jest po przeciwnej stronie, w magistrali wodnej.
  2. Milion razy było. Jeśli dźwięk zanika po wyjęciu bagnetu to pokrywa zaworów do wymiany.
  3. Pierwsza kolumna od lewej to numer pinu. W guglach jest pinout radyjek. Czytelniej się nie da chyba...
  4. Różnica kolorów może wynikać z rocznika chociażby. Sprawa jest prosta: te same radia miała Astra i Mokka więc po pinach patrzeć, na który dany kolor wchodzi i po sprawie. Najwygodniej wpiąć się przy słupku B a nie przy radiu. Przy słupku przewody są łatwo rozpoznawalne, bo są ze sobą skręcone. Pozdejmować plastiki i wszystko na wierzchu jest.
  5. Dla mnie odpowiedź jest jednoznaczna: TAK. Nowe koło rozrządu może zostać w szybkim tempie zniszczone (chodzi o zęby) przez rozciągnięty łańcuch. Podstawą podejmowania decyzji jest dokładna ocena stanu łańcucha i elementów rozrządu. Jeśli auto ma zostać na długi czas, to ja osobiście wymieniłbym oba koła ZFR wraz z kompletem rozrządu. Tanio może nie będzie, ale starczy na bardzo długo. Niedługo zdechnie drugie koło patrząc na praktykę. Zapewne koło się wysrało w związku z "terminowymi" wymianami oleju co 30k... no chyba, że auto jeździło po 5km w jedną stronę do pracy...
  6. Czyli mamy wskazanie na wadę w LPG Rozjechaniem map benzyny wskutek defektu/niewłaściwej regulacji LPG. 30km to za mało na adaptację. Koło 100km zrób i sprawdź korekty. Jesli wszystko będzie w okolicach normy, to problem rozwiązany - LPG do poprawki.
  7. Do przejrzenia wiązka z pompy ABS i bezpieczniki. Może być to błąd spowodowany zaśniedziały stykiem również. Może gryzoń jakis przegryzł coś. Przez pompę ABS leci komunikacja do EPS czyli wspomagania.
  8. To nie jest Astra F. Pojeździć na benzynie ze 100km, gazu wystarczy nie używać.
  9. Z modułem czego? Jaki konkretnie błąd? Kiedy nauczycie się w końcu podawać kody błędów a nie opisywać je? Pokaż mi gdzie jest taki w tym aucie zamontowany... Przestań pisać głupoty jeśli nie wiesz / nie jesteś czegoś pewien.
  10. W tym aucie pompa vacu jest elektryczna, nie pisz pierdół... EDIT Czy są jakieś błędy, czy było jeżdżone na samej benzynie ze 100-150km?
  11. ArKos

    Podgrzewacz indukcyjny

    https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3418716.html
  12. Zaraz. Przecież eprom można zgrać i zaprogramować w nowej pompie
  13. Starczy szukać RM2012. Oznaczanie 2012A do wdrożenie do produkcji od II półrocza 2011 czyli od 1 lipca.
  14. Kurde, po raz któryś: CZYTAĆ FORUM Jasno i czytelnie wszystkie wyczerpujące informacje są. W 2012 skrzynia została PRZEKONSTRUOWANA. Czego nie rozumiesz? Taaaaaaa I dowiesz się, że po przekonstruowaniu skrzyni nadal masz lać 2,4l oleju bo to się nie zmieniło....
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.