Skocz do zawartości

ArKos

Administrator
  • Liczba zawartości

    5762
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    133

Ostatnia wygrana ArKos w dniu 10 Listopada

Użytkownicy przyznają ArKos punkty reputacji!

Reputacja

408

4 obserwujących

O ArKos

  • Tytuł
    Upierdlivus Vulgaris
  • Urodziny 10.01.1972

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Ruda Śląska
  • Model
    Nie Opel
  • Inna marka
    Skoda Karoq Sportline TSI
  • Silnik
    1.5T
  • Posiadasz LPG
    NIE

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Eno... to ja bym wrócił do 3.3 bez dwóch zdań
  2. Jeśli strojone było na wyższym ciśnieniu to powinno zostać. Mi nie dają spokoju logi, z leżącą sondą na ubogiej. Żebyś se tłoków do miski nie spuścił...
  3. Najczęściej zaworek przepuszcza. Możesz go wykluczyć zdejmując wężyk z gruchy - wtedy powinno nastąpić przeładowanie bo turbina leci na maxa.
  4. Znany tu jestem jako dość twardy i radykalny admin, ale zawsze staram się dać szansę. Jeśli jeszcze raz mi podpadniesz takim głupawym zachowaniem, to masz szansę polecieć w niebyt. Czekam nadal na odpowiedź na proste pytanie...
  5. Ogarnij się... Kto to napisał? Nigdzie nie widzę nabijania się. Zamiast skakać do kolesia, to było napisać: a nie cisnąć petardę o ciuchach z Chin. Może co do moich reakcji się nie wypowiadaj, bo gdyby było jak piszesz, to już fruwasz z banem. Chłopie. Ogarnij się i odpowiedz na zadane pytanie: Zamiast się ciskać to po prostu odpowiedz, skoro chcesz jakiejś pomocy. Pyskiem, sarkazmem i zaczepkami na pewno nie uzyskasz.
  6. Wyskoczyłeś z agresją do gościa, który bez krzyczenia (a tak twierdzisz) wskazał konkret w postaci ewentualności krzywych felg chińskiego producenta. I co? I posłałeś sarkazm o chińskim ciuchu i gadu gadu. Ma pojechać i sam osobiście zdiagnozować panu hrabiemu, czy jak? Bo nie rozumiem. Zdalnie to można se pogadać a nie naprawiać auta. Pochwal się, co do tej pory osobiście zrobiłeś/sprawdziłeś w tej sprawie. Ale konkrety proszę. Pomyslimy co dalej.
  7. Upewnij się, że nie ma za mało paliwa. Czyli przepływka, lewe powietrze i wydajność pompy paliwa. To, że robi ciśnienie to jedno. Drugie, jaki jest jej wydatek (chodzi o ilość nie o ciśnienie) i czy nie brakuje paliwa przy dłuższym obciążeniu silnika. Co do sond, to bym przemierzył napięcie na grzałce i przedzwonił przewody do ECU.
  8. Te, kozak... chcesz skończyć karierę na tym forum? Bo na dobrej drodze jesteś.
  9. W logu jak widzisz ciągle jest UBOGA. Coś jest nie halo, bo obwód sondy też ciągle jest OTWARTY.
  10. Czytanie tych logów jest niewykonalne - nie da się pogrupować kolumn. Jedno co mnie mocno zastanawia, to dlaczego sonda ciągle leży na ubogiej? jak będzie ciągle ubogo to nie rozkręci turbiny i nie będzie cisnienia doładowania. Masz sprawną pompę paliwa? Sprawdzałeś sondy? Ewidentnie coś jest nie tak, bo musi w pewnych sytuacjach wejść na bogatą a tu ciągle leży na ubogo.
  11. Naprawa terenowa: 2006 Temat: Silnik Z20LET - Kod usterki P1106 zapisany w ECU Modele: Silniki: Opcja: Astra-G 2001 ... 2005, Astra-G Coupe 2001 ... 2005, Astra-G Cabrio 2001 ... 2005, Zafira 2001 ... 2005 Z20LET, Z20LET, Z20LET, Z20LET Reklamacja: zapala się kontrolka MIL, a TC P1106 (obwód czujnika ciśnienia rozruchu) jest przechowywany w ECU. Przyczyna: Słabe zaciśnięte połączenie z masą w wiązce przewodów wtrysku paliwa. Produkcja: Środek zaradczy: W przypadku reklamacji klienta należy usunąć istniejące połączenie uziemienia i wymienić. Zdemontować wiązkę przewodów wtrys
  12. Jeśli to auto poflotowe, to może to być GPS albo zestaw głośnomówiący w wypadku posiadania radia CD400.
Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.