Skocz do zawartości

bziQ

Użytkownik
  • Zawartość

    40
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O bziQ

Informacje o profilu

  • Płeć
    Nie powiem
  • Model
    Opel Astra III
  • Silnik
    2.0T 240KM
  • Nadwozie
    3D
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. Tak zrobię. Jest szansa na jakiś schemat tej wtyczki pod fotelem ?
  2. Wiesz co, jeszcze nie miałem kiedy tego oddać. Ale wątpię żeby to miało wpływ na to że jedno grzanie działa a drugie nie. Chciałem tylko przez to pokazać że to jedno siedzenie pobiera jakieś napięcie a to drugie (niedziałające) nie pobiera nic .
  3. Witam, dziś zauważyłem że fotel kierowcy przestal grzać. Po wyświetleniu Test Mode i obserwowaniu ladowania akumulatora zauważyłem że podczas załączenia grzania fotela pasażera (dzialajacego) na moment spada napięcie, zaś po załączeniu fotela kierowcy nic się nie dzieje, zero reakcji. Od czego zacząć? Gdzie zajrzeć ? Pozdrawiam
  4. Zajmujecie się również alternatorami ? Astra H. Pzdr
  5. W listopadzie miałem problem z membraną DV, nieprzyjemny odgłos i wyskakujący błąd p1243 - elektrozawór obejścia turbosprężarki. Po wymianie membrany (była pęknięta) dźwięk zniknął ,a wykasowany błąd już się nie pojawił. Dodam że przy okazji zostały wymienione świece oraz uszczelka kolektora wydechowego ponieważ w jednym miejscu lekko przepuszczała. Problem z falującymi obrotami wskazówki obrotomierza był już przed tą usterką. Nie dawno był też czyszczony przepływomierz.
  6. Nie podam dokładnej wartości temperatury silnika bo po prostu nie zerknąłem. Samochodem przejechałem po mieście ok 3km, samochód stał przez około 20min. Następnie przejechałem ok 10km również po mieście i zaparkowałem przed warsztatem na ok 15min. Podczas dokonywania wszystkich pomiarów widocznych powyżej samochód był uruchomiony. Tyle mogę stwierdzić. Wszystko działo się przy ok. -1'C na zewnątrz. Gdybym wiedział wcześniej pewnie zwróciłbym uwagę na temperaturę silnika. Chciałbym prosić o pomoc w odpowiedzi na pytania : 1. Obroty na biegu jałowym wyświetlane przez OPCOM są prawidłowe ? czy ich zakres jest ok ?2. Sondy są ok ? 3. Co może mieć wpływ na falującą wskazówke obrotomierza ? 4. Gdzie i czego mam dalej szukać ? 5. Potrzebne są jakieś dodatkowe odczyty z OPCOM aby przybliżyć sytuacje ? 6. Któraś z wartości które wyświetlone są na filmikach jest niepokojąca ? Pozdrawiam
  7. Witam, moja sytuacja wygląda następująco, aktualnie mam zainstalowane zawieszenie gwintowane, co za tym idzie występują błędy z IDSa. Chciałbym pozbyć się pomarańczowej ikonki błędu IDS+ wyświetlającej się na zegarach. Opel Astra H. W jaki sposób zrobić to za pomocą OPCOM ? Jest szansa na jakieś poinstruowanie krok po kroku ? Z góry dziękuje i pozdrawiam !
  8. Witam, dziś udało mi się w końcu dorwać OPCOMa. Podłączyłem, przeskanowałem i zero jakichkolwiek występujących błędów. Sprawdziłem również wartości obrotów oraz działanie sond : OBROTY - bieg jałowy, bez przegazowania : OBROTY - bieg jałowy, przegazowanie: [/youtube SONDY - (00:00-00:06 brak gazowania, 00:06-00:18 gazowanie, 00:19-00:27 brak gazowania) Można coś z tego wywnioskować? Z góry dzięki pozdrawiam
  9. Jak najszybciej postaram się podłączyć samochodzik pod komputer. Tymczasem gdzieś wyczytałem że falujące obroty wyświetlające się na obrotomierzu może być spowodowane uszkodzonym alternatorem więc postanowiłem pomierzyć napięcia i tak : ​- na samym akumulatorze jest 12,73 V po odpaleniu samochodu i chwilowym odczekaniu : ​BEZ OBCIĄŻENIA : [/YouTube] Z OBCIĄŻENIEM (światła mijania, światła drogowe, nawiew na max, radio włączone, lamka w środku samochodu):
  10. Witam, trochę odczekałem, poobserwowałem i zauważyłem dwie rzeczy, udało mi się dwa razy "wymusić" brak falowania obrotów - przynajmniej na jakiś moment : 1. poraz drugi po porannym "porządnym" przegazowaniu samochodu (tak jak na fimiku) obrotomierz przestał falować 2. samochód przez całe święta stał na dworze bez odpalania, wczoraj wsiadłem, odpaliłem samochód i odziwo obroty odrazu sie ustabilizowały, zero falowania, wszystko ok, przejechałem 25km, zgasiłem samochdód. Po 5h znów odaliłem i objawy falowania obrotomierza powróciły. I co o tym sądzicie ? Już sam nie wiem co o tym myśleć. - Proszę o pomoc. Pozdrawiam.
  11. Ostatnio doszedł problem wyglądający tak że przy przyspieszaniu od 2000 do 2500 obr/min z gazem w podłodze odczuwałem pewne dziwne zachowanie silnika, a mianowicie samochód przyspieszał normalnie ale było odczuwalne że musiał do tego użyć "więcej siły" - nie wiem jak to określić Odstawiłem samochód do mechanika, okazało się że przy kolektorze ssącym były walnięte oba podciśnienia więc udało się wyeliminować wrażenie większego wysiłku wkładanego przez silnik przy przyspieszaniu. Problem z obrotami pozostał Została też wgrana najnowsza aktualizacja programu silnika, oraz wyczyszczona przepustnica. Obroty według komputera są równe, nie skaczą, nic się nie dzieje jednak obrotomierz pokazuje nadal te minimalne wahania obrotów. Mechanik stwierdził za te wskazania jest odpowiedzialny uszkodzony licznik. - ktoś może wypowiedzieć się w tym temacie ? Pozdrawiam !
  12. DV- jest nowe, świeżo po wymianie. Jest też nowa uszczelka pod kolektorem wydechowym. Bledow nie ma. Co do logów szukałem w jaki sposob wykonac je za pomocą op-coma, ale niestety nie znalazłem. Doczytam o czyszczeniu przepustnicy i sprobujemy to wykonac. Nie jestem mechanikiem, a kolega ktory pomaga robi to hobbistycznie i nie wszystkiego sie podejmie.
  13. Dzis wynienilem świece, nic nie pomogło:( Dodam że falujace obroty nie zanikają, czy przejade 2km czy 30km to za kazdym razem jak stoje na swiatlach-na biegu jalowym-obroty faluja. Poniżej filmik na biegu jalowym.
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.