Skocz do zawartości

Don

Forumowicz
  • Liczba zawartości

    278
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Don w dniu 12 Kwiecień 2014

Użytkownicy przyznają Don punkty reputacji!

Reputacja

5

O Don

  • Urodziny 23.06.1989

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Poznań
  • Model
    Nie Opel
  • Posiadasz LPG
    NIE

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Ilość gazu oczywiście do sprawdzenia ale polecam także wymienić filtr osuszacz czy cuś - taka metalowa bańka przy skraplaczu
  2. U mnie przy takich objawach akumulator był do wymiany. A jak nie kręci silnikiem tylko jest klik to raczej rozrusznik
  3. Ja też nie wiem po co ale inaczej nie pasowało...
  4. Bardzo proszę, chodzi o same narożniki, żadna wielka robota
  5. Nie wiem kogo polecić ale sugeruję unikać warsztatu na Kotowie, tego, gdzie jest też stacja diagnostyczna. Parę lat temu przy wymianie końcówki drążka zniszczyli mi maglownicę. Do winy się oczywiście nie poczuwali "bo przecież nie będą mi remontować samochodu".
  6. Z tym, że jak auto się powoli toczy obroty rosną to chyba norma, u mnie jest tak od zawsze.
  7. To, że ma zielone oko niewiele znaczy. Jesienią musiałem zmienić oryginalny aku bo były problemy z odpaleniem pomimo, że rozrusznik kręcił silnikiem bez problemu. Kręcił ale za wolno...
  8. GG nieaktualne, proszę o kontakt przez PW lub na adres mejlowy Shifton@wp.pl
  9. Najlepsze wytłumaczenie, jakie słyszałem!
  10. A skąd jesteś? Nawet jeśli okaże się, żę coś nie tak jest z zaciskiem to istnieją zestawy naprawcze więc w zasadzie nie powinno być potrzeby wymiany całego zacisku
  11. Nie wiem na pewno bo nigdy nie widziałem takiej przejściówki ale AUX in to analogowe wejście sygnałów audio a USB to 2 piny zasilania i 2 piny cyfrowej transmisji danych. Nie ma możliwości, żeby takie coś działało
  12. Miałem takie same objawy, raz z jeden str raz z drugiej. Zaciski były czyszczone, bla bla bla, po jakimś czasie problem wrócił bo w warsztatach nie chce im się zajmować takimi rzeczami. Rozkręciłem sam wszystko, przeczyściłem i przesmarowałem smarem silikonowym prowadnice a same zaciski oczyściłęm i pomalowałem dedykowaną farbką w aerozolu. Od trzech czy czterech lat mam spokój
  13. Możliwe, w 1.3 chyba też tak bywa. Wydaje mi się, żę to zależy od ustawienia w którymś module "full throttle ac cutoff" czy coś takiego.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.