Skocz do zawartości

Greg69

Użytkownik
  • Zawartość

    21
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Greg69

Informacje o profilu

  • Model
    Opel Astra II
  • Silnik
    1,7DTI
  • Nadwozie
    KOMBI
  1. Sprawa jest oczywista klapki widoczne ciągnie powietrze z kabiny klapki niewidoczne pokrywa zamknięta ciągnie powietrze z zewnątrz silniczek możesz śmiało odłączyć w dowolnej dla ciebie pozycji tylko dobrze zaizolować ewd aby nie powstało zwarcie. Zasilanie przedmiotowego silniczka Jest tak skonstruowane że cały czas płynie przez niego prąd co powoduje przegrzaniem i blokadę. Jest łatwy sposób aby to przebudować Jeśli byś chciał pomajsterkować. Dwa mikro przełączniki + dwie diody i po oplocie. Załączam widoczny na foto schemat. U mnie ten zabieg przyniósł oczekiwane efekty. Dodatkowo polecałbym sprawdzić filtr kabinowy lubi często być wilgotny i częstą przyczyną właśnie jest wewnętrzny obieg plus wilgotny filtr daje super efekt parowania.
  2. Greg69

    Dmuchawa

    Ten drucik to drut oporowy powinien być ale naprawy nie polecam gdyż występują tam wysokie temperatury i lutowanie nie przyniesie dobrego efektu należało by to zrobić zgrzewarką. Chyba że tylko i wyłącznie do sprawdzenia po naprawie czy zakupie nowego silnika a docelowo zamontować coś fabrycznego
  3. Greg69

    Dmuchawa

    Ładny wynik pozdrawiam
  4. Greg69

    Dmuchawa

    Proszę powinno pomóc Polecam youtube Tutaj odnośnie rezystora https://youtu.be/QS6iK7sgIJk
  5. Greg69

    Dmuchawa

    Myślę Darku że dobrze kombinujesz z tym silnikiem. Rezystor przepala się gdy popłynie przez niego zbyt duży prąd a to spowodowane może być uszkodzonieniem silnika dmuchawy Jaka to astra?
  6. Zgadzam się co do tego bomblowania. Przy małym przedmuchu potrzebny jest czas on zrobi swoje
  7. Skoro kipi płyn to znak że wzrasta ciśnienie. Przyczyną może być uszkodzony zaworek w korku zbiorniczka wyr. lub uszkodzona uszczelka pod głowica. Zaobserwuj Jak wygląda płyn chłodniczy czy ma jakieś tłuste dodatki oraz czy po odpaleniu silnika bombluje w zbiorniczku
  8. Nagrzewniczka też była przepłukania wszystko złożone i chodzi przepięknie w kabinie upał. Podsumowując w którymś z postow dziewczyna pisała że mechanik życzył sobie za taką usługę pięć stówek pozdrawiam i do następnego razu.
  9. Co do tych kawałeczków to przepłukałem blok wodą w tę i z powrotem jeśli coś zostało to trudno pewnie osiądzie gdzieś na dnie i będzie sobie zalegało tam bez szkodliwości przynajmniej mam taką nadzieję Dzisiaj fotka pompy już zamontowanej. Ogólnie polecam wszystkim lubiącym majsterkować gdyż wymiana ta nie nastręcza zbytnich kłopotów. Pasek klinowy zdejmuje się bardzo prosto przez to że został zamontowany tutaj samonapinacz który odciągany kluczem 15 i mamy super luz. Następnie odkręcamy koło pasowe dalej odkręcamy już samą pompę. To błyszczące na fotce to nowa pompa. Jutro próba generalna bo dzisiaj już mi się ściemniło
  10. pompa najprawdopodobniej jest orginalnym elementem od nowości silnika gdyż widniała na niej jeszcze niemiecka Glapa chociaż producentem jest Isuzu czyli JapończykPoniżej dla zainteresowanych wstawiam fotki nowej pompy aby można było porównać jak powinna wyglądać. Pompa jest produkcji hiszpańskiej i kosztowała 100 zł
  11. Panowie zdemontowałem pompę i takiego widoku się nie spodziewałem wstawiam fotki może komuś się przydadzą
  12. Dziękuję za informację termostat mam w porządku sprawdzałem zamyka i otwiera się poprawnie. W najbliższej wolnej chwili spróbuję wymontować tą pompę i ewentualnie wymienić jeśli będzie uszkodzona Jeszcze raz dzięki
  13. Myślę że zawór jest (rok 2001)lecz pisałem iż wyeliminowała cały zespół nagrzewnicy łącząc węże doprowadzające bezpośrednio ze sobą za pomocą kawałka rurki i dalej jest źle. Podejrzewam pompę wodną lecz czy to możliwe żeby uszkodziła się w ten sposób aby w ogóle nie dawała ciśnienia? Czy ona może jest na klinie czy mogło się coś tam zerwać? Czy możliwe żebym przyjechał prawie 100 km z uszkodzoną Pompa i żeby samochód się nie grzał
  14. Greg69

    Woda pod dywanikami opel astra 2

    czary raczej odpadają skoro tylko podczas deszczu to klima i nagrzewnica odpadają a czy da się zaobserwować z której strony dywanika ta mokrość ?
  15. Witam! Dotyczy Astra G 1,7 isuzu 75 KM Awaria zaatakowała mnie w trakcie jazdy. Było poniżej zera gdy dość nagle podczas jazdy zdechło ogrzewanie w kabinie i zaczęło coś walić w okolicach nagrzewnicy( odgłos jakby coś uderzało klapką od nawiewu). W tym dniu zrobiłem około 1000 km i do domu miałem jeszcze jakieś 70 km. Po sprawdzeniu płynu dotarłem do domu czyli przejechałem te 70 km obserwując bacznie wskaźnik temperatury który powędrował troszkę do góry ale nieznacznie.Po dojeździe okazało się że ubytek płynu wynosił około 1,5 litra. Uzupełniłem pojeździłem (15 km) i co ? płynu nie ubyło, ogrzewania kabiny brak, płyn w zbiorniczku zimny, dywaniki w środku suche wycieku nie widać. Pierwsza myśl zakorkowana nagrzewnica i brak małego obiegu.Porady YouTube zlałem płyn nie był jakiś tragiczny oprócz fazy początkowej i woda + ocet i oczyszczanie nagrzewnicy w kamienia po kilku kilometrach jazdy leci coś leciutko ciepłego myślę doby objaw więc zlanie i druga tura octowej kąpieli z nowej zalewy i ku mojemu zdziwieniu znów zimne powietrze w kabinie i zbiorniczek wyrównawczy zimny. kolejnym krokiem było sprawdzenie termostatu ( działa poprawnie) następnie odłączenie węży od nagrzewnicy i połączenie ich za pomocą rurki (sprawdziłem też drożność nagrzewnicy i jest ok ). Po uruchomieniu silnika (10 min) węże zimne Cóż może być przyczyną
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.