Skocz do zawartości

pampej

Użytkownik
  • Zawartość

    96
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O pampej

  1. Powiedz kolego czy było ciśnienie w cylindrach sprawdzane ?? Jeśli tak to podaj wartości. Ciekawy jestem czy któryś z tych magików zaglądał w ogóle do świec żarowych ??
  2. Filtr paliwa sprawdź na samym początku a jak dawno nie był wymieniany to lepiej odrazu go zmień. Najlepiej to przejrzyj cały układ paliwowy od zbiornika aż po pompę wtryskową. Objawy o których piszesz pasują do nieszczelnych przewodów paliwowych choć niekoniecznie muszą to być akurat przewody. Sprawdź układ pod względem nieszczelności i jak to nie przyniesie efektów będziemy kombinować dalej.
  3. Nie kombinuj nic tylko zmierz długość przewodu żeby nie okazało się bedzie za długi lub za krótki. Ja zawsze mierze i w sklepie dobierają długość. Co do końcówek przewodów to o ile pamietam było 2 rodzaje mniejsze i większe. Jesli to możliwe to weź te końcówki do sklepu na wzór a w sklepie na pewno dobiorą ci przewód na długość bo samodzielnie zarabiać przewód sie nie opłaca według mnie.
  4. pampej

    nie_do_grzanie silnika??

    A jesteś pewny że to termostat a nie przypadkiem czujnik temperatury ?? W przypadku walniętego termostatu po przejechaniu kilku kilometrów sprawdź czy górny wąż nie robi się gorący. Jeśli będzie gorący to masz walnięty termostat a jak nie będzie to winny będzie czujnik temperatury.
  5. pampej

    Wsteczny zacina się

    Mi to wygląda na rozklekotany mechanizm zmiany biegów i zła regulacja biegów.
  6. Podłącze się pod temat co by nowego nie tworzyć. Czy oprócz regulacji sprzęgła na lince w kadecie jest jeszcze jakaś inna regulacja ?? Jeszcze troche i bede miał koniec regulacji na lince i stad moje pytanie.
  7. Pytałem z czystej ciekawości bo mój klekot już nie jest pierwszej młodości i "korniki" go trochę zjadły:) Chodziło mi głównie o mocowanie silnika jak to zrobić. Jak mi się trafi zdrowa buda z benzyniaka to ten którego ujeżdżam teraz posłuży jako "honorowy dawca części" do przekładki.
  8. Tą łapę od strony rozrządu trzeba mieć oryginał od diesla czy wystarczy tylko przesunąć tą od benzyniaka ??
  9. To ja z korzystając z okazji i nie zakładając nowego tematu zapytam czy żeby wcisnąć silnik diesla w bude benzyny to tą łapę trzeba mieć oryginał od diesla czy wystarczy przespawać tą z benzyniaka w inne miejsce bo zdaje się ze ta łapa jest spawana ??
  10. Próbowałeś odpowietrzyć układ ??
  11. pampej

    kadett 1.7D problem z odpaleniem

    U mnie wyjęcie pompy i jej uszczelnienie kosztuje około 350zl ale w tej cenie masz sprawdzenie na stole probierczym, ustawienie dawki i początku wtrysku. Skoro autem chcesz tylko zimę przekulać to już twoja decyzja co z tym zrobisz ale pojedź do pompiarza i dowiedz się o cene.
  12. pampej

    kadett 1.7D problem z odpaleniem

    Wydaje mi się że to będzie główna przyczyna twoich problemów choć jeszcze na twoim miejscu sprawdziłbym wtryskiwacze. Musisz podjechać do pompiarza i uszczelniać pompe i przy okazji sprwadzić wtryski i kompresje. Poustawia wszystko jak należy i będzie duża różnica. Sam przez to przechodziłem dwa razy i za każdym razem było ok.
  13. pampej

    kadett 1.7D problem z odpaleniem

    Napięcie na świecach będzie akurat tyle ile piszesz a to co w książce pisze to tyle czasu świeci się kontrolka świec. Po nagrzaniu się świec powinne być wyraźnie słyszalne pyknięcie przekaźnika. Dopiero wtedy świece są w pełni zagrzane. Twoje objawy wskazują na to że uszkodzone są świece żarowe albo paliwo cofa się do zbiornika. Moja rada to wykręcać każdą świece z osobna i sprawdzać na krótko. Miałem identyczny problem tyle że w 1.6d a to prawie to samo.
  14. Z własnego doświadczenia mogę powiedzieć że posprawdzaj najpierw wszystkie luzy na wybieraku biegów bo bardzo często to jest główną przyczyną problemów takich jak właśnie opisujesz. Wiem bo sam miałem identycznie. No i na koniec zapytam czy sprawdzałeś stan oleju w skrzyni bo to też może mieć wpływ.
  15. pampej

    2.0 115 KM 8v 20 NE stuki w silkniku

    Może pasek rozrządu przeskoczył i wali zaworami po tłokach ??
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.