Skocz do zawartości

adam1954

Administrator
  • Liczba zawartości

    12701
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    247

Ostatnia wygrana adam1954 w dniu 16 Kwiecień

Użytkownicy przyznają adam1954 punkty reputacji!

Reputacja

707

O adam1954

  • Tytuł
    Super Spamerek
  • Urodziny 22.11.1965

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Oświęcim i okolice
  • Model
    Opel Meriva A
  • Inna marka
    FIAT
  • Silnik
    Z16XE
  • Posiadasz LPG
    TAK

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Ja całą uszczelkę demontowałem. Purchle do żywej blachy czyszczone. I jak wyżej.
  2. Po sprawdzeniu forum to raczej nie. Sam o tym myślałem ale odpuściłem i na razie nie ma problemu
  3. Ciekawe kiedy zauważysz? Wtedy gdy auto stanie i powie : Ja sygnalizowałem ale olałeś, to teraz mam cie w d...e i myśl jak mnie sholować.
  4. Pewnie setki lub tysiące. Ale pytanie w czym masz problem z wymiana amortyzatorów> Trochę poczytać to , trochę inne fora i nie ma problemu.
  5. Masz tam widzę LPG. Więc najpierw je wyłącz , potem zrób reset wartości wyuczonych sond i przepustnicy i zobaczymy co sie zmieni Do tego sonda druga gdy poczytasz trochę to się dowiesz że ona ma pracować ospale. I bardziej liniowo. Ona pokazuje stan katalizatora. O tym przeczytasz na forum Może być jakiś brak styku na wtyczce. Pytanie czy gazownik podpiął sondę do instalacji.
  6. kontrolka jest w zegarach . Więc trzeba je rozebrać i sprawdzić.
  7. Fajnie by było jeszcze gdybyś podał rocznik Mery i silnik. Kto wie co masz zamontowane? Czy masz Cana czy nie?
  8. Ok więc według mnie to sonda 1 V to cały czas to samo. Różnica we wtyczce , gwincie i jak Marek napisał przed chwilą długość przewodu. Jestem natomiast przeciwnikiem sond uniwersalnych których samemu sie zaprawia złączki.
  9. No cóż . To dobrze. Ale ja bym podjechał do kogoś aby się podpiąć i sprawdzić dokładnie.
  10. W Felicji (moje poprzednie auto) przebieg 280 tys i sonda oraz katalizator od nowości. Nic nie trzeba profilaktycznie wymieniać jeżeli nie trzeba. Pierwsze pomiar , potem wymiana. Ale co ty zrobisz to twoja decyzja.
  11. No cóż zgodnie z zasadą : ,,przezorny , zawsze ubezpieczony,, Ja bym przeglądnął rozrusznik jeżeli od niego był pisk Sprawdził bym też przekaźniki.
  12. Mała lektura do przeczytania. A to się sprowadza do diagnostyki komputerowej.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.