Skocz do zawartości

adam1954

Administrator
  • Liczba zawartości

    14588
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    279

Ostatnia wygrana adam1954 w dniu 19 Styczeń

Użytkownicy przyznają adam1954 punkty reputacji!

Reputacja

800

O adam1954

  • Tytuł
    Upierdlivus Controlis
  • Urodziny 22.11.1965

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Oświęcim i okolice
  • Model
    Opel Meriva A
  • Inna marka
    FIAT
  • Silnik
    Z16XE
  • Posiadasz LPG
    TAK

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Nie ma błędu ,,coś w tym rodzaju,, Chcesz konkretnej pomocy to podawaj dane jak nalezy. Jest błąd to go podaj w całości (kod błędu)
  2. Był sprawdzany czujnik temp płynu . Jego parametry podczas tego dławienia
  3. Tam z pompki masz dwa wyjścia . Na przód i na tył. Możliwe że sie rozleciało . Trzeba wyjąć pompkę i zobaczysz.
  4. Opcomem i trzeba szukać w funkcjach specjalnych. O oporniku poszukaj bo było https://forum.opel24.com/topic/54475-vectra-c-problem-z-odpalaniem/page/2/#comments Na szybkiego znalazłem to https://forum.vectraklub.pl/topic/118305-problem-z-odpalaniem-diesla-gdy-nie-załączą-się-świece-żarowe-kilka-porad/
  5. Ale poczekaj trochę . Rafcio podał ci tylko linka do porównania . Tam jest do AJ 1.6 turbo. Poszukaj sobie do siebie. https://opel.7zap.com/pl/car/ Po Vinie.
  6. Zadałeś pytanie w dziale Meriva. W profilu pisze Corsa C Czego pytanie dotyczy?
  7. Dla chcącego nic trudnego. Będzie chciał bardzo to zrobi. nie będzie chciał to odda do mechanika
  8. Były tematy o połowicznych rozwiązaniach . Oporniki w przewód od czujnika aby obniżyć temp. do sterownika. Poczytaj . Spróbuj iść tym tropem. Czyli testy wtrysków. I dawka startowa
  9. Ja pisałem o czujniku temp. płynu a nie powietrza zasysanego. Ale wesol jest fachowcem od diesli więc działaj według porad.
  10. Sprawdzałeś jaka temp płynu widzi sterownik? Zdejmowałeś wtyczkę z czujnika temp. i odpalałeś silnik? Niczego nie można być pewny. Ale trzeba zawsze sprawdzać podstawy. Podstawą jest tez pomiar spadku napięcia na aku podczas odpalania.
  11. Ale znowu przypomnę że jeżeli kontrolka się nie świeci to nie świadczy że świece nie grzeją. Nie pamiętam teraz dokładnie ale świecenie kontrolki daje informację że świece są wszystkie podgrzewane na raz. Ale potem gdy ona zgaśnie Lub się nie oświeci powinny być podgrzewane po dwie na zmianę. Moze sie mylę ale możesz sobie to sprawdzić zwykłą kontrolką na 12 V A do tego pytanie czy sprawdzałeś stan świec żarowych? Kiedy były wymieniane?
  12. Znaczy ze przeglądałeś całą wiązkę czy tylko wtyczki do sterownika? Gaziarze wpinają się przewodów w różnych miejscach . Aby sprawdzić jak to zrobione to trzeba rozebrać izolacje wiązek i sprawdzać miejsca wpinania się do wiązki oryginalnej. Czyli wtryskiwacze benzyny , cewka . Czy są dobrze polutowane czy nie ma przebić. Może też być wina sterownika LPG i krzaczy . Czasem trzeba przy takiej diagnostyce całkowicie odłączyć sterownik LPG(i przywrócić układ Pb do fabrycznego podłączenia)
  13. Ale ze gaśnie nie znaczy że wyłączone. Zawsze jeszcze podgrzewanie działa jakiś czas mimo że kontrolka nie swieci.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.