Skocz do zawartości

adam1954

Administrator
  • Liczba zawartości

    14205
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    275

Ostatnia wygrana adam1954 w dniu 9 Grudzień

Użytkownicy przyznają adam1954 punkty reputacji!

Reputacja

776

O adam1954

  • Tytuł
    Upierdlivus Controlis
  • Urodziny 22.11.1965

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Oświęcim i okolice
  • Model
    Opel Meriva A
  • Inna marka
    FIAT
  • Silnik
    Z16XE
  • Posiadasz LPG
    TAK

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Może nie trzeba zwalać głowicy . Może wystarczy wymienić uszczelniacze zaworowe. Trzeba zmierzyć kompresję zpróbą olejową.
  2. Wszystko można zrobić. Ale trzeba mieć interfejs aby sprawdzić jak pracuje LPG. Masz? Domyślam się ze nie. A metodą prób to koszty duże .
  3. Ciśnienie na listwie paliwowej po postoju jakie jest? Klekot na zimnym to może być hydropychacze zaworów.
  4. A jakie teraz są wartości EGR w parametrach ? EGR czyściłeś a jak wygląda kolektor ssący To może tez być wina wiązki od niego.
  5. Nie masz też więc pojęcia co z tym zrobić i jak. Wiec moja rada . Jedź do gazownika , aby sprawdził sterownik LPG. Bo to włączajac LPG wyłącza wtryski Pb. Jezeli masz sekwencję. Ale ty nawet nie wiesz co masz
  6. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2197765.html Marcin x28 Opisuje o dokładnie.
  7. Popraw tytuł bo poleci w kosz. 4,1 i 4,3
  8. ASO I coś też się dowiesz z tego https://opel.7zap.com/pl/car/s10/?vin=w0lsd9ed6b4306708
  9. Przeczytaj dokładnie załącznik Poczytaj też jak działa diesel. Gdy będzie miał słabą kompresję to bez świec będzie miał ciężko
  10. Według schematu to regulator wentylatora ma zasilanie stałe z bezpiecznika F45 Moduł klimatronica ma zasilanie z bezpiecznika F3 Zdejmij wtyk X70 i sprawdź czy na pinie 1 masz napięcie. Potem sprawdź czy na pinie 17 masz masę. Według schematu to sterowanie jest minusem . Czyli moduł klimatronica puszcza obwód na minus regulatora wentylatora i ten zaczyna działać. Może być jeszcze że sam regulator ma przebicie do masy i działa poza układem
  11. Zaślepki trzeba brać z przymrużeniem oka. Trzeba pamiętać że wtedy sterownik widzi inną wartość z przepływki i może na podstawie tego walić błędem. Ja bym obstawał za programowym usunięciem EGR
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.