Skocz do zawartości

adam1954

Administrator
  • Zawartość

    10260
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    182

Ostatnia wygrana adam1954 w dniu 22 Czerwiec

Użytkownicy przyznają adam1954 punkty reputacji!

Reputacja

576

O adam1954

  • Urodziny 22.11.1965

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Oświęcim i okolice
  • Model
    Opel Meriva A
  • Inna marka
    FIAT
  • Silnik
    Z16XE
  • Posiadasz LPG
    TAK

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Masz wydaje się odcięte zasilanie z oryginalnego bezpiecznika . Według schematu to zasilanie halogenów jest z bezpiecznika 12( przewód czerwony). i przez przekaźnik nr 6 Ty masz czarny ucięty to ten od żaróweczki pokazującej na desce że halogeny świecą. Więc możliwe że ktoś bawił się w przełączanie pod skrzynką bezpieczników
  2. No niestety to sam musisz znaleźć gdzie ktoś się włączył halogenami po zapłonie i gdzie połączył je z automatem(przekaźnikiem) z pozycyjnymi.
  3. To musisz szukać po przewodach od halogenów. W którym miejscu są połączone automatem ze światłami mijania i pozycyjnymi. Może być że w komorze silnika.
  4. F3 odcina całą skrzynkę bezpieczników. Wygląda na to że ktoś zastosował halogeny jako dzienne. Popraw tytuł tematu zgodnie z regulaminem https://forum.opel24.com/forum/5349-regulamin-forum/ Punkt 4.3
  5. adam1954

    Z16XE bańka przy rurze powietrza

    I często gazownicy ją ucinają aby lepiej wpasować wtryski LPG. Tylko dobrze zaślepić. Ja u znajomego(po instalacji LPG i potem ciągnęło lewiznę ) zaślepiałem silikonem co jest lekiem na wszystkie uszczelnienia Reinzosil
  6. adam1954

    Błąd P0037 a brak katalizatora ?

    U mnie w sumie też nie jest potrzebna. Mojemu sterowniki wystarczy do 10 km aby połapał się jak mają pracować sondy i przepustnica. Sprawdziłem gdy przy regulacji LPG zawiesiłem sondy. U kolegi w Z16SE też szybko się uczy( u niego były źle wyuczone po gazowniku). Może falowanie u Lenovo jest od tego że ma na wolnych obr. położenie przepustnicy 5% a opisane jako obciążenie częściowe?
  7. adam1954

    Prośba o rozkodowanie numeru VIN

    Jak pisałem wcześniej chyba będziesz musiał do ASO bo na forum już nikt chyba w ASO nie pracuje. A ten dekoder o którym mowa jest w temacie pokazuje że to nie Opel
  8. adam1954

    Błąd P0037 a brak katalizatora ?

    Zrób jak pisałem i pisz dalej czy była różnica
  9. Takie wyłącznie się klimy moim zdaniem powinno być zapisane w sterowniku jakimś błedem. Na początek podłącz się do komputera i sprawdź czy masz błędy od klimy No i jest jeszcze opcja napięcia ładowania.
  10. adam1954

    Błąd P0037 a brak katalizatora ?

    A sprawdziłeś jak się zachowuje po odpaleniu gdy na dzień czy dwa wyłączysz całkowicie LPG na bezpieczniku i jazda na samym Pb Na początku można było myśleć o altku bo były problemy z napięciem. Wyeliminowałeś je . Teraz zostaje moim zdaniem regulacja LPG. Ja sam gdy uczyłem się swojego wyregulować to po pierwszych regulacjach prawie nie chciał odpalać na Pb na zimnym. Teraz też ideału nie ma ale jest o niebo lepiej. Więc ja bym szedł w kierunku LPG i regulacji
  11. Doszukałeś się już więc do dzieła. Miernik do ręki i rób pomiary . Są filmiki jak go mierzyć. Są porady na forum też.
  12. adam1954

    1.0 43kW 12V Z10XE Corsa C - Z10XEP

    Nie domykające się zawory ssące też mogły to zrobić.
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.