Skocz do zawartości

adam1954

Administrator
  • Zawartość

    12308
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    224

Ostatnia wygrana adam1954 w dniu 14 Grudzień

Użytkownicy przyznają adam1954 punkty reputacji!

Reputacja

670

O adam1954

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Oświęcim i okolice
  • Model
    Opel Meriva A
  • Inna marka
    FIAT
  • Silnik
    Z16XE
  • Posiadasz LPG
    TAK

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Poczytaj forum bo było dużo razy pisane jak zmniejszyć zużycie oleju przez płukanki i naftę. Trzeba się trochę pobawić ale u mnie efekt dało.
  2. adam1954

    Silnik 1.4 z14xep

    1 minuta szukania w google Resztę wysil się trochę. Czy ty jesteś jego adwokatem? To jest stary użytkownik forum więc powinien wiedzieć jak i gdzie szukać
  3. adam1954

    Silnik 1.4 z14xep

    Jest o tym masa tematów. Poczytaj trochę forum. Na pewno znajdziesz.
  4. adam1954

    Silnik 1.4 z14xep

    Hydropoychacze i łańcuch Obydwie rzeczy do sprawdzenia przy jednym zdjęciu pokrywy zaworów
  5. Masz katalog to spróbuj poszukać https://opel.7zap.com/pl/car/
  6. Sprawdź bezpiecznik F3-21 To jest bezpiecznik od sygnału obecności kluczyka. Wtyk łączący wiązki zasilania X1
  7. adam1954

    Witamy

    Witamy
  8. Ja bym dał łatkę i na nią nałożył zrobiony tunel jak w oryginale z blachy 2 mm A dźwigać auto najlepiej żabką podłożoną pod mocowanie wahacza do sanek
  9. A jaki sprzęt masz do naprawienia tego?
  10. No to podejrzenie pada na pompę wody. Nagrzewnica pierwsza powinna dostawać wyższą temp. Bo pracuje przed termostatem. Więc jest jeszcze opcja zaworu trójdzielnego przed nagrzewnicą. Sprawdź czy masz. No i przytkana nagrzewnica. To bym sprawdził przed pompą
  11. adam1954

    Wymiana zaworu podciśnienia kolektora ssącego

    No to sprawdzaj dalej według opisu.
  12. adam1954

    Wymiana zaworu podciśnienia kolektora ssącego

    Masz dwa wężyki. Zasilanie gruszki podciśnieniem (wejście) i wyjście na ośkę. Na zaworek do wtyczki podawany jest sygnał prądowy , który otwiera zaworek puszczając podciśnienie na gruszkę . Wtedy gruszka poprzez dźwignię obraca ośką. Sprawdź bezpiecznik FE26 Z niego idzie napięcie przewodem czerwono-niebieskim do wtyczki po lewej do pinu 2. Z pinu 1 idzie sygnał przewodem brązowo-białym do sterownika silnika pin 7. Druga wtyczka ( po prawej) To wskaźnik pozycji położenia klap. Przewód czarno-biały pin 3 w tej wtyczce to napięcie odniesienia 5V Przewód brązowo zielony pin 2 to napięcie odniesienia niskiej wartości. Przewód biały pin 1 to sygnał do sterownika pin 38. Pin 3 i pin 2 napiecie niskie i 5 V dostają z czujnika ciśnienia w kolektorze dolotowym Teraz ten czujnik Pin 1 tego czujnika to napięcie odniesienia 5 V wychodzi ze sterownika pin 63 Pin 2 to niska wartość napięcia odniesienia wychodzi ze sterownika pin 45 Pin 3 to sygnał czujnik ciśnienia w kolektorze (zielono-biały) wychodzi ze sterownika pin 26.
  13. Aku jest padnięty. Lub masz duży pobór na postoju. Jak widać masz duży. Sprawdzaj dokładnie dalej. Powinno być 0.01-0.03 V Najlepiej 0.01 V Czy aku trzyma to weź go wypnij (odłącz klemę na dwa dni) i sprawdź ile spadnie na nim napięcie.
  14. adam1954

    Jak zdemontować alternator w Combo C 1,7CDTi

    No to manual wskazany. Przynajmniej opis jak go wyjmowałeś. Pompa Vacum to podstawa. Więc regeneracja kompletna moim zdaniem.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.