Skocz do zawartości

adam1954

Administrator
  • Zawartość

    11575
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    211

Ostatnia wygrana adam1954 w dniu 14 Październik

Użytkownicy przyznają adam1954 punkty reputacji!

Reputacja

637

O adam1954

  • Urodziny 22.11.1965

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Oświęcim i okolice
  • Model
    Opel Meriva A
  • Inna marka
    FIAT
  • Silnik
    Z16XE
  • Posiadasz LPG
    TAK

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Może przelotka w klapie bagażnika robi jakieś zwarcie ale na tyle małe że nie wali bezpiecznikiem Sprawdź na poczatek przewody w przelotce
  2. adam1954

    Wycieraczki

    Może być że manetka do wymiany.
  3. Przewody nowe i mają przebicia , to reklamuj. Cewka też nowa? Wszystkie punkty masowe poprawione?
  4. Dzienne możesz podpiąć przez automat który je będzie włączał gdy wyłączysz pozycyjne. Co do przewodów do halogenu to zostaje ciągnąć na nowo. Włącznik świateł z halogenami dokupić i zabawa w podłączenie. Sprawdzić czy we wtyczce od włącznika są przewody od halogenów.
  5. adam1954

    Nierówna praca silnika oraz mrugające podświetlenie

    Gdzie więc jest ta prawidłowość? Nie masz czujnika ? Nie pisałeś jaki rocznik Corsy. Ale druga sprawa to pisałeś że ma LPG. Więc te korekty krótkie mogą być od źle wyregulowanej LPG. Więc na początek test . Wyłącz LPG i pojeździj na samym Pb. I sprawdź czy korekty spadną. A co do logów to na wolnych jak sam widzisz powinny być wyłączone wszystkie odbiorniki.
  6. I gdybyś zobaczył to tutaj też pomagają jak umieją. A jak pomóc gdy ktoś nie wie? Po drugie to popatrz ilu właścicieli Mery B jest chętnych do pomocy
  7. adam1954

    Nierówna praca silnika oraz mrugające podświetlenie

    Następne logi zrób według mojej instrukcji będą czytelne. Te ostatnie poprawiłem Zeszyt2.xls I faktycznie sondy pracują teraz jak powinny. Natomiast popatrz na to. Według danych e parametry nie pasują
  8. 1 - instrukcja obsługi str.180 (Lenistwo) 3 - zakupić metr i zmierzyć wnekę i sprawdzić jakie koło wlezie . 4 - instrukcja obsługi tegoż radia strona 80. 5 - w kloszach od tych żaróweczek masz małe szczelinki na śrubokręt.Ile to jest problemu wyjąć te klosze i sprawdzić jakie żarówki tam przychodzą.? 6 - na Allegro nie ma możliwości znaleźć takiego gościa? 7 - może to pomoże 8 - podłączyć do komputera i sprawdzić. Natomiast ode mnie jest przypomnienie że to jest forum użytkowników Opla a nie mechaników. Może nie wielu ludzi wie co z czym się je? Może sam zostaniesz prekursorem w dziedzinie Mery B?
  9. adam1954

    Nierówna praca silnika oraz mrugające podświetlenie

    Błędu nie wywala a sonda stoi na ubogo. Zrobiłeś logi krótkie więc nie ma pewności . Zrób logi od samego odpalenia silnika do uzyskania ok 90 st.C Można też zrobić inne rzeczy. Zrobić reset ECU ale musisz mieć CarPass Zrobić reset wartości wyuczonych .Ale nie zawsze jest taka opcja możliwa. Zrobić odpięcie aku na godzinkę i odpalenia silnika bez dotykania gazu. To tak jak autoadaptacja po czyszczeniu przepustnicy. Sonda ma działać gdy jest sprawna. Sonda powinna oscylować dość szybko ok 0.2 V/1 s Możesz sprawdzić czy sterownik wysyła sygnał z pinu A8 na sterowniku do pinu 4 we wtyczce sondy (kolor przewodu od sterownika do wtyczki sondy -biały)
  10. Domyślam się że sprawa dotyczy A14NEL bo ty nie raczyłeś napisać jaki silnik. Oba paliwa to by trzeba było sprawdzić rozrząd , hydropopychacze czy się nie wieszają oraz układ zapłonowy i elektryczny wspólny . I najważniejsza sprawa to jak długo jeździłeś na Pb przy wyłączonym LPG. Chodzi tutaj o sprawdzenie jak LPG rozwaliło mapy Pb
  11. Łożysko z przodu ma koszyczki z tworzywa. Więc jego odgłos będzie zawsze inny niż zwykłego. Będzie trochę wytłumiony tymi koszyczkami. Dzwignij auto i sprawdź luzy na kole.
  12. adam1954

    Prośba o rozkodowanie numeru VIN

    https://opel.7zap.com/pl/car/vin/w0l0sdl68e4325720/ ,,Dodatkowe informacje,, Oraz pozostałe.
  13. adam1954

    Nierówna praca silnika oraz mrugające podświetlenie

    Ja pierwsze bym sprawdził sondę 1 Oraz czy ona ma połączenie ze sterownikiem.Czyli czy ze sterownika idzie sygnał na nią. Jak ? Znajdziesz na forum. Sprawdził bym napięcie ładowania fizyczne na aku. Ale jakimś lepszym miernikiem ,czy się pokrywa z tym co pokazuje Opcom. Może być że są przekłamania na wtyku diagnostycznym. Sprawdzić zawór par paliwa . Też powinienś znaleźć na forum
  14. adam1954

    Omega - nieznana kontrolka

    Instrukcja obsługi Omega strona 12
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.