Skocz do zawartości

adam1954

Administrator
  • Liczba zawartości

    13525
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    258

Ostatnia wygrana adam1954 w dniu 13 Sierpień

Użytkownicy przyznają adam1954 punkty reputacji!

Reputacja

738

O adam1954

  • Tytuł
    Super Spamerek
  • Urodziny 22.11.1965

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Oświęcim i okolice
  • Model
    Opel Meriva A
  • Inna marka
    FIAT
  • Silnik
    Z16XE
  • Posiadasz LPG
    TAK

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Zawieźć do elektryka. Nic to nikomu nie mówi. Jak wyżej. Jesteś nowy ale chyba wiesz że podaje się kody błędów a nie opis.
  2. Według katalogu są wymienne. https://opel.7zap.com/pl/car/t98/e/7/22-0/#9
  3. No właśnie. Proste a ludziska się tego najbardziej boją.
  4. Czyli nie bierze nic. Ludziom bierze po litrze na 1000 km i katalizatory są dobre
  5. A to zmienia postać rzeczy Jest tylko jedno małe ale. Wtedy już musisz korzystać z ich usług do końca. Bo potem mechanicy tego nie ogarną.
  6. Rafcio Alternatywy 4 się dawno skończyły. Nie ma gospodarzy. Nie ma wypustów ani prądu ani wody luźnych. W piwnicach nawet bezpieczniki przeciążeniowe aby ludzie po piwnicach nie dłubali elektronarzędziami i nie ciągnęli prądu z ogółu.
  7. Ja tego nie wiem. Wiem natomiast że przewody są krótkie. A do tego styki w Oplu kiepskie. Ty masz problem z grzałką. Więc to nie ma nic wspólnego. Jedynie kiepski styk , problem z przewodami , sterownik silnika pali grzałkę , kiepska jakość sondy. Gazownik tylko polecany na forum LPG Zarejestruj się tam i spytaj kogo polecają. I sprawdzenie LPG na drodze a nie w garażu. Przed jazdą do gazownika najpierw zrób porządnie Pb. Potem pojeździć kilkadziesiąt km. aby mapa Pb się ułożyła. Mechanik od Pb niecha posprawdza wszystkie parametry nie same błędy.
  8. Dasz trochę kasy na wyprogramowanie sondy a za chwilę będziesz pisał że dalej cos nawala. Najpierw zdiagnozuj auto a potem modyfikuj U ciebie może być walnięta wiązka . I ona robi problemy.Lub sterownik . Grześ wiedział co robi bo miał pełną swiadomość swoich modyfikacji. Ty do tej pory nie wiesz nic co się dzieje z silnikiem.
  9. adam1954

    Kod do radia CAR300

    Spróbuj wpisać 9747
  10. To tak robimy my . Ale zauważ ilu ludzi robi od dupy strony. Najpierw wymiana bo jak jest błąd to musi być czujnik zepsuty. A potem piszą że dalej błędem wali. A to nie był czujnik tylko kabelek.
  11. A skąd wiesz jaki masz katalizator? Podpiąłeś się do komputera i sprawdzałeś jak pracuje druga sonda? Nie grzałka lecz sama sonda? Do tego nie wiesz nawet jak pracuje oraz czy dobrze jest wyregulowane LPG Grześ ale kolega myśli że to zrobi za 200 zł. Raczej na takie kwoty u tunera nie ma co liczyć. Ty mi to robiłeś za kawę . Ale on do Łodzi chyba nie pojedzie. U ciebie młody poprawiał dwa razy bo za pierwszym nie wyszło. Ty masz cierpliwość do takiego dłubania.
  12. To nie jest takie proste. Trzeba wyciągnąć ze sterownika wsad , młody musi go przerobić aby sterownik nie widział drugiej sondy. I czy dopasuje wszystkie parametry bez niej ? O to jest pytanie. Mi Grześ wsad wyciągnął ale się nie zdecydowałem na to.
  13. Mogło szarpnąć silnikiem i przy zbyt krótkich przewodach mógł się pogorszyć styk. Najpierw trzeba sprawdzić czy ze sterownika silnika wychodzi odpowiednie zasilanie. Czy przewody od sterownika do sondy mają przejście i nie maja zwarć lub przerw
  14. Na źle wyregulowanym gazie tak. To są błędy obwodu prądowego. Wiec pierwsze trzeba zmierzyć czy ma właściwą masę silnik. Poprawić masy na karoserii. Klemy . Podpiąć się do Pb komputerem . Podpiąc sie do LPG komputerem.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.