Skocz do zawartości

adam1954

Administrator
  • Liczba zawartości

    15106
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    287

Ostatnia wygrana adam1954 w dniu 30 Marzec

Użytkownicy przyznają adam1954 punkty reputacji!

Reputacja

818

O adam1954

  • Tytuł
    Obserwator
  • Urodziny 22.11.1965

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Oświęcim i okolice
  • Model
    Opel Meriva A
  • Inna marka
    FIAT
  • Silnik
    Z16XE
  • Posiadasz LPG
    TAK

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. W benzynie jest inaczej U ciebie to X76 pin 16 w wyświetlaczu w a w sterowniku wtyk X86 pin 1
  2. I wzajemnie Wesolych ,,smutnych,, Świąt. Oby to była błacha usterka typu aku do wymiany lub brak styku na klemach.
  3. Masz przecież schemat. Widać na nim że do jednego,,pionu,, podpięte sa urządzenia. Więc dla czego np. miało by się nie rozłączyć lub stracić styk na połączeniu.? EGR pracuje gdy pracuje silnik. Do czyszczenia EGR podpina się go do napięcia do dwóch zewnętrzynych pinów. Nie na stałe. Tylko impulsowo Są filmiki jak to robić .
  4. Przy moim szczęściu pewnie dawno by się rozwaliło
  5. Najlepiej jest podać w profilu . Wtedy każdy widzi i nie musi szukać. Tak . Dobrze doczytałeś. EGR to nie sonda. EGR pracuje w zależności od obciązenia. Na postoju 0 Podczas jazdy powinien pokazywać wartości wyższe. Teraz będzie lepiej. I do twojego modelu. Y104 -zawór par paliwa Y102 zawór przełączania kolektora B72 - sondy B30 - przepływka Y151 - zawór wykonawczy EGR. Tyle urządzeń masz podlączone do jednego zasilania. Szukałbym najpierw w zasilaniu a potem wymieniał.
  6. Stawiasz kolego werdykty bez oglądnięcia schematu? A przyglądnąłeś sie schematowi? Jeżeli tak to zobaczył byś że zasilanie czyli plus idzie od przekaźnika pompy paliwa do przekaźnika sterowania silnika , idąc dalej zasila pierwszą sondę , drugą sondę , przepływkę , EGR oraz zawór par paliwa. Te wszystkie podzespoły są zasilane tym plusem. A skąd wiesz co jest np. w instalacji uszkodzone? A połączeń wspólnych jak widać jest trochę. Każ mu więc wymienić wszystko po kolei. Kolego Gordu. Pierwsze pomiary , potem wymiany. Dodam ze to schemat Z10XE A jaki ma Gordu ? Cholera wie. Pewnie myśli że to obojętne bo to przecież Corsa C . A to wsio rawno?
  7. Ok. Może nie doczytałem. Ale założyciel tematu chcąc dostać odpowiednią odpowiedź powinien się chyba w jakimś stopniu wysilić i napisać o co dokładnie mu chodzi? Inni maja sie domyślać? Bo komuś sie nie chce wyjaśnić.? Ale choćby nawet , to w każdej rolce ważną rzecza jest jej podstawa. Ja nie wiem jak wygląda ta podstawa u niego. Sprzedawca też. Ty też. Więc nie wiedząc jak można sprawdzić co ma i jak dać radę zaspokajającą w pełni? Wszystko można w miarę doradzić widząc jak wygląda pasek . Taki czy inny Głupi może ale przykład. Koledze w Fabii cały czas pasek miał tendencję do zsuwania się na zewnątrz. Od nowości pasek był zsuniety ok 0.5 cm na zewnątrz. ASO to olewało . Po wymianie przez nas na nowy cały napinacz pasek nie zsuwa się już. I co teraz ?
  8. Na wolnych to prawidłowo. Pojeździj z podpietym i zobzacz jak się zachowuje. Może tak dla jasności podałbyś jednak kod silnika? Na jakiej podstawie twierdzisz że są ok.? Przemierzyłeś ? Sprawdziłeś szkłem powiększającym?
  9. Czekam na opis. Ale z pomiarami i zdjeciami
  10. Możesz jaśniej ? Tak aby ja tępy admin to zrozumiał? Jedną rzecz próbuję zrozumieć odnośnie wypinania. Wepnij wtyczkę i dociśnij trytytką. I drugie pytanie . Z ciekawości bo może jestem nie w temacie. Gdzie znajduje się czujnik wtrysku? I ile ich jest ?
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.