Skocz do zawartości

adam1954

Administrator
  • Liczba zawartości

    13117
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    254

Ostatnia wygrana adam1954 w dniu 31 Maj

Użytkownicy przyznają adam1954 punkty reputacji!

Reputacja

730

O adam1954

  • Tytuł
    Super Spamerek
  • Urodziny 22.11.1965

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Oświęcim i okolice
  • Model
    Opel Meriva A
  • Inna marka
    FIAT
  • Silnik
    Z16XE
  • Posiadasz LPG
    TAK

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. I cały czas powtarzam abyście nie wciskali ludziom kitu że można dać co pod rękę podejdzie bo ludzie często szkłem dupy wycierają. Potem słuchają takich porad i mimo że jeździ po te kilka kilometrów wymaga że wszystko funkcjonuje jak należy. A tu dupa. Powiedz mi kolego wesol ilu znasz klientów którzy interesują się upływnością prądu w swoim aucie do momentu gdy braknie prądu? Wtedy dopiero zaczyna się szukanie przyczyn . Dostają od ciebie informację jak kilka postów wyżej i znowu są w niewiedzy. Kto sprawdza czy ma doładowany aku jeżdżac do pracy nawet kilkanaście kilometrów i włącza wszystko co ma na pokładzie? A do tego ja twierdzę że jeżeli masz przewidziany aku przez producenta to na którkich odcinkach prędzej go doładujesz. I sprawdzone to mam na kilkudziesięciu autach. Kilku kolegom odradziłem takie zakupy i się przekonali że wcześniejszy aku ( większy) padł szybciej jak dedykowany.
  2. W Felicji aku. oryginalne( fabryczne ,nie od autobusu ) wytrzymało 9.5 roku. Następne aku miały trwałość 4 lata max. W Favoricie podobnie. Octavia od kolegi aku od nowości 9 lat . Teraz wymieniał choć jeszcze był dobry. I tak można wymieniać. Nigdy inny aku jak fabryczne nie wytrzyma tyle co fabryczny. A tym bardziej nie dopasowany. To zabrał na rozruch to doładuje dopiero po ok 10 km. A gdy będzie często odpalany to szybko zdechnie bo nie doładuje. 125p nie miało elktroniki tyle co teraźniejsze auta. Więc to nie za bardzo jest porównanie. Teraz jeszcze dobrze nie odpalisz auta a już aku jest dojone.
  3. A zapomniałeś że masa ludzi jeździ ze słabym ładowaniem i takie porady mogą potem doprowadzić do tego że będą zdziwieni gdy naraz prąd się skończy. A druga sprawa to powiedz w takim razie dla czego fabryka nie dawała aku od autobusu. Przecież dalej by dojechał i na dłużej wystarczył? Aku jest dopasowany do potrzeb elektryki i do altka i tak powinno się dobierać. Różnica 10 % nie zrobi większej różnicy . Ale montaż aku 60 > zamiast 44 jest już zuważalna
  4. Po Vinie można wyszukać jaki powinieneś mieć. https://opel.7zap.com/pl/car/ Firma ? Ważniejsze jest dobre ładowanie jak firma aku
  5. Jaki silnik 1.6? Poszukaj po Vin https://opel.7zap.com/pl/car/x03/ https://www.skrzynie.com.pl/poradniki-skrzynie-biegow-opel.html
  6. Jak wszystkie inne części. Sprawdziłbym alternator. Do przyjęcia by było 13.4 . Ale 12,9 V to dużo za mało. Ale mogę się mylić.
  7. Zgodnie z regulaminem najpierw szukamy na forum czy dany problem już był i jak został rozwiązany. Jeżeli nie ma takiego to piszemy nowy temat. A zgodnie z tym popatrz: https://forum.opel24.com/topic/51478-błąd-p0130-temat-rozwiązany/
  8. Poczytaj sobie o KZFR oraz o regulacji zaworów
  9. Włącznik stopu sprawdź i bezpiecznik F16
  10. Tak. Oryginał i używkę. Ryzyko jest ale to oryginał. A wszelkie zamienniki nieraz można o kant tyłka rozbić
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.