Skocz do zawartości

adam1954

Administrator
  • Liczba zawartości

    16349
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    314

Ostatnia wygrana adam1954 w dniu 22 Grudnia 2020

Użytkownicy przyznają adam1954 punkty reputacji!

Reputacja

879

O adam1954

  • Tytuł
    Obserwator
  • Urodziny 22.11.1965

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Oświęcim i okolice
  • Model
    Opel Meriva A
  • Inna marka
    FIAT
  • Silnik
    Z16XE
  • Posiadasz LPG
    TAK

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Druga gdy pracuje jak pierwsza to nie koniecznie jest objaw jej ,,siadania,,. Ona pokazuje stan katalizatora. Ona powinna pracować jak najbardziej liniowo a nie sinusoidalnie. Może też być tak że sterownik LPG robi zwarcie do masy. I trzeba go wymienić. Lub ma w opcji jakiś emulator sondy który ma zaznaczone zwarcie do masy
  2. Tak się może zacowywać gdy pierwsza stoi . Miałem trzy takie przypadki w Oplu po złej regulacji LPG. Pierwsza zawisła a druga zaczęła pracować jak pierwsza. Najpierw zrób porządek z pierwszą . Ma pracować w każdym zakresie. Korekty aby ustabilizować musisz zrobić kilkkadziesiąt km na Pb i wtedy powinny być już ustabilizowane. Powinny być w okolicach zera .Ale potem docodzi stan techniczny silnika( lejące wtryski słabsza kompresja itp) i mogą się zmieniać. I to może być powodem tego błędu 11 czyli zwarcie . Gazownik spaprał robotę. Wpina si
  3. LPG jest bardziej czuły na problemy elektryczne. Błąd jest od jakiegoś zwarcia do masy. Musiałbyś sprawdzić czy Nie koniecznie. Mapy przy regulacji na korekty nie pokryją się dokładnie. Mapy sprawdza się podczas jazdy. Czyli kasujesz mapy Pb i LPG . Przejeżdzasz ,,testowo ,,odcinek np. 5 km na Pb ,startując z punktu A i kończąc na punkcie A. Przełaczasz na LPG i wykonujesz taką samą trasę z A do A tym razem na LPG i w nabardziej zbliżonym sposobie jazdy co na Pb. Wtedy można sprawdzić czy są pokryte mapy. Pytanie czy LPG ma
  4. Polączylem tematy. U Ciebie dochodzi jeszcze LPG które w 80 % jest winne takiej sytuacji . I sam to zauważyłeś. Jedyna opcja ,zaloguj się na forum LPG i poszukaj polecanego gazownika w Twoim rejonie. https://lpg-forum.pl On niech Ci przetrzepie całą instalację LPG. Może być że ona wywołuje jakieś zwarcie na którymś elemencie Ale zawieszanie sondy to jest objaw złej regulacji LPG. Czyli znowu przełacz na pb i sprawdź jak sondy pracują. Zapisz sobie w jakich zakresach pracują korekty i żądaj od gazownika
  5. No i nie ma się co czepiać. Poradziła sobie dziewczyna lepiej od niejednego fachoffca
  6. Może być przebicie do masy ale rownież może być między przewodami. I wtedy masz prąd w przewoddzie w kórym nie powinno być prądu . Nie musi być od razu pełane napiecie lecz czasem wystarczy minimalne przebicie między przewodami. U Ciebie widać że jest rzędu 200mA
  7. Nagrzaną sprawdza się czy oscyluje. A zasilanie to ona przecież dostaje gdy jest zimna. Jak Ty sprawdzasz?
  8. Przejście to on raczej ma lecz pytanie czy nie dostaje prądu z innego przewodu.
  9. Niestety ale kłania się przedzwanianie przewodów. Na początek ja bym sprawdził ten pin 21 i pozostałe piny z modułu czy nie ma przebicia i prąd w jakimś stopniu zasila ten przewód poza pinem 52 A potem reszta
  10. Sprawdź pin 52 w module nadwozia . On idzie do pinu właśnie 21 we wtyczce X14. Ale kolor według schematu to brązowo-żółty
Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.