Skocz do zawartości

mk5

Forumowicz
  • Liczba zawartości

    2894
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    34

Ostatnia wygrana mk5 w dniu 25 Styczeń 2018

Użytkownicy przyznają mk5 punkty reputacji!

Reputacja

162

O mk5

  • Tytuł
    Marek

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    woj.lubelskie
  • Model
    Nie Opel
  • Inna marka
    Leon
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Nadwozie
    hatchback
  • Posiadasz LPG
    NIE

Ostatnie wizyty

10480 wyświetleń profilu
  1. Autor nic nie wspomniał o spadajacym pasku. Nie napisał z jakiego powodu wymienia, podejrzewam ze rutynowo. Ogólnie te rolki sa dość wytrzymałe . Duzo osób wymienia z powodu luzu rolek, a niewielki luz niekoniecznie rolka do wymiany, to normalne. Nie wiem jak teraz, ale wczesniej było ciezko kupic same rolki lepszych producentów.
  2. Mozesz smiało wymieniac same rolki. Ja tak zrobiłem i nic sie nie stało. Adam autorowi chodz o rolki paska wielorowkowego. Ps. W AF ponad 15 lat nie wymieniałem napinacza, trzy rolki. Fakt ze tam mniej rzeczy pracuje na pasku.
  3. Bębnów w oplu sie nie przetacza, jesli juz to wymiana.
  4. Cytat jest opisem z naszego forum, moze sie czepiam, ale moim zdaniem ktoś powinien to poprawić.
  5. Dla mnie w zasadzie też, ale nie o to mi chodzi, a raczej że z opisu mozna wysnuć wnioski że vectra to sedan, a tak nie jest.
  6. mk5

    No dobra - chleb

    Dokładnie, drożdzy nie łatwo kupić. Pozostaje szybko wbić się do ja37, zeby nie zdazył wszyskiego zjeść. Wyglada apetycznie.
  7. "Vectra zajmuje czołowe pozycje na liście klasycznych modeli schodzących z oplowskich linii produkcyjnych. Sprawdzony sedan z kilkunastoma rodzajami silników, produkowany jeszcze do 2008 roku, który doczekał się trzech generacji. Znakomity wybór dla kierowców o różnych oczekiwaniach." Skromnie raczę zauwazyc że Vectra nie była tylko w sedanie. Dlaczego w opisie został nie został ujety hatchback? Jest bardziej funkcjonalny od sedana. Oczywiscie to sugestia do opisu na forum.
  8. Przyczyn moze byc wiele czujnik wału, wałka rozrzadu, cos z układem wtryskowym.
  9. Pozne gasniecie kontrolki oleju na zimnym silniku to normalka w tym silniku. Wazne tez by sprawdzac stan na goracym silniku.
  10. W AG były dwa silniki 1.6 8V, Z16SE z uzyskanych mi info nie jest bezkolizyjnym, a autor który ma?
  11. W wiekszosci astry miały pilota, i chyba tylko boscha, były dwa typy pilotów. Mozesz kupic buzywke i dopisać np opcomem. Je tez kupiłem AG z jednym kluczykiem i bez pilota. Co do immo bez security code nic nie zdziałasz, no chybas ze masz wtedy kupujesz surówkę, niezaprogramowany transponder, i mozna dopisać opcomem.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.