Skocz do zawartości

mk5

Forumowicz
  • Zawartość

    2970
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    34

Ostatnia wygrana mk5 w dniu 25 Styczeń

Użytkownicy przyznają mk5 punkty reputacji!

Reputacja

162

O mk5

  • Tytuł
    Marek

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    woj.lubelskie
  • Model
    Nie Opel
  • Inna marka
    Leon
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Nadwozie
    hatchback
  • Posiadasz LPG
    NIE

Ostatnie wizyty

9773 wyświetleń profilu
  1. mk5

    błąd p0100

    Ponoć i opcomem da sie klime zaprogramować.
  2. A wiesz że u mnie wylane amorki miały 72% sprawnosci....Sprawdzenie amorków tylko na odpowiednim urzadzeniu.
  3. mk5

    sprawdzanie wentylatora

    Najlepiej zrobić test wentylatorów np opcomem, jezeli nie jestes pewnien co do ich pracy.
  4. Warto wymienic pompe wody jezeli nie wiesz kiedy wymieniana. Pomimo że nie pracuje na rozrzadzie, moze auto uziemic.
  5. Powinno pasować, ja pozyczałem z swojej AG do VC.
  6. mk5

    Jazda bez ładowania

    Ja bez problemu 40 km 1.7 cdti bez ładowania przejechałem, tyle ze bez swiateł.
  7. drugi bieg by sie załaczał ,po wiekszym czasie. nie do 3-4 sekundy.
  8. Czyli u Ciebie tez wyłacza się, i włacza? Czyli u autora tematu jest ok.
  9. Ja też miałem automatyczną i u mnie tez przy obecnych temp wiatrak pracował cyklicznie. Wszystko sprawne. Byłem z tym u "klimiarza", i sprawdził, wg niego w automatycznej klimie wentylator pracuje wg zapotrzebowania. Gdy beda wieksze upały bedzie pracował cały czas. Druga sprawa że sprawnosc biegów mozna sprawdzic bezproblemowo programem diagnostycznym. Zresztą ja sprawdzałem swoje w ten sposób.
  10. mk5

    Klucz dynamometryczny do kół

    Ogólnie alumy powinno się dokrecać kluczem dynamometrycznym. Nie kazdy ma wyczucie, znajomy pracował w znanej firmie busiarskiej, i tam koła były przykrecane wyłaczne dynamo mi że firma miała własnych doswiadczonych mechaników. W tym przypadku, to zbyt mocne dokrecanie nie koniecznie musi być problemem. Miałem dwie astry- w jednej same sie odkrecały, w drugiej dokrecały. Mimo prawidłowego dokrecenia nadal były, i sa problemy z odkreceniem. Ile kluczy złamanych...Nie udało mi sie znalezc przyczyny.
  11. Może wymienić na używany. W tych silnikach nie sa awaryjne.
  12. Arkos to ja wiem , tyle że te nowsze rozwiązanie było w AH, a w Ag po wzbudzeniu. Przynajmniej tak poinformował mnie elektryk.
  13. ArKos jestes pewien że przy napieciu ponizej 13V w AG wyłaczy wspomaganie? Bo moim zdaniem nie napiecie a zgaszenie 'lampki" ładowania załacza wspomaganie. Miałem uszkodzony altek zero ładowania, ale lampka ładowania nie swieciła i wspomaganie działało.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.