Skocz do zawartości

grzegorzyk

Forumowicz
  • Liczba zawartości

    134
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana grzegorzyk w dniu 21 Sierpień 2013

Użytkownicy przyznają grzegorzyk punkty reputacji!

Reputacja

9

O grzegorzyk

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Model
    Nie Opel
  • Inna marka
    nie
  • Posiadasz LPG
    TAK
  1. Troszkę odświerzę temat, swoją mery już dawno temu sprzedałem,ale z racji tego że bardzo miło wspominam to auto ,szukałem tego modelu dla ojca. Obejrzałem chyba ze 20 szt. Niestety wszystkie oglądane miały problem z korozją. Jak nie doły drzwi to progi czy ranty błotników. Mam pytanie ,może laickie. Czy wszystkie merivy A mają problem z korozją? Oglądałem modele do 2007 r. Moja była z 2003 i owszem była lekka ruda pod uszcz. progu i minimalnie na dołach drzwi. Ale tam był strasznie cienki lakier -niebieski bez warstwy bezbarwnej. Może były jakieś modele na inne rynki lepiej zabezpieczone przed korozją. Ogólnie zrezygnowałem z zakupu ,ale ciekawość zostaje. I jeszcze pytanie o OPC, czy blacharko jest to samo. Jeśli moje pytanie jest nieodpowiednie lub już ktoś takie zadał, proszę o link ,a moje proszę usunąć. Pozdrawiam.
  2. Mnie to zawsze zastanawia ,kto domowo-garażowym mechanikom wmawia że jak bierze litr oleju na 500-1000 km ., to wystarczy wymienić uszczelniacze zaworowe. I od kiedy wymiana owych uszczelniaczy nazywana jest "Mały remont głowicy"
  3. Akurat ja jestem bardzo wrażliwy na czystość klimy ,jak tylko jest grzybek (nawet jak go nie czuć , w sensie nie śmierdzi ) oczy mi łzawią i leci z kinola. I mi zawsze pomaga ozonowanie które robię co najmniej raz w roku ,do tego nowy filtr. Tylko że w warsztacie który mi to robi ozonowanie trwa co najmniej 30 min, przed zabiegiem należy zabrać z auta rzeczy typu zapachy ,jedzenie , itp. bo zabiegu były by bezwonne. A jeśli chodzi o chemię w sprayu ,trzeba pamiętać że ją się aplikuje przed parownikiem lub na sam parownik .Psikanie w kanały wentylacyjne nic nie da.
  4. Nie chcę cię straszyć ,ale sprawdził bym na twoim miejscu co kryje się pod miską olejową . Po tym co napisałeś i po tym co widać , nie wygląda to za wesoło.
  5. Nic dodać,nic ująć. Kto choć raz rozbierał silnik z nagarem, wie jak to wygląda i co powoduje.
  6. Mam pewne cholerstwo i mam miejsce gdzie wymieniam olej i są plamy ,zaraz idę zrobić próbę. 3 razy aplikowane i ni kuta.
  7. Ja tak jak pisałem wyżej, wymienił bym panewki na korbowodach.
  8. Trochę się kiedyś bawiłem w takie robótki więc aby to naprawdę miało ręce i nogi dodał bym jeszcze: -panewki ,przynajmniej na korbach -uszczelniacze wału + wałka -jeśli są to uszczelki pod miskę olejową -ja zawsze dawałem głowicę zrobienie gniazd zaworowych,za to sam robiłem planowanie. Z tego co pamiętam wy nie wyciągaliście silnika ,tak że część tych kosztów odeszła.
  9. Nie chcę być złośliwy ale już sprzedajesz czy dopiero kupiłeś.
  10. Każde forum powinno być kopalnią wiedzy ,ja z tego forum też wyniosłem wiedzę na temat marki. Personalne wycieczki pod czyimś adresem nie powinny mieć miejsca ,szczególnie w tak błahej sprawie.
  11. Harnas a nie mogłeś przy okazji ściągnięcia głowicy zdjąć miskę i wymienić pierścienie. Jak się kiedyś bawiłem w takie rzeczy to właśnie zwalanie głowicy było najgorsze i najdroższe ,a w aucie które brało sporo oliwy zrobienie samej góry często powodowało zwiększenie jej poboru.
  12. Kolego sprawdź sobie od razu pod uszczelką na progu czy ruda nie wychodzi.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.