Skocz do zawartości

kwiedari

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    25
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O kwiedari

Informacje o profilu

  • Płeć
    Nie powiem
  • Model
    Opel Vectra C
  • Silnik
    1.9 cdti 150 km
  • Nadwozie
    sedan/limuzyna
  1. wizualnie ok trochę zparciałe ale na pewno nie oberwana żadna zamówiłem wszystkie 4 na podmiankę zobaczę co sie wydarzy jak wymienię a słuchałeś kolego silnika na filmiku jak to na twoje ucho . Bo kolega adam pisał o korbach i się trosze przeraziłem ?
  2. to żeby to zweryfikować to trzeba by korbe wykręcić tak? ale w tedy powinny być nasilające się wibracje drgania a u mnie w całym zakresie obrotów jest tak samo dodaje linki do filmów jak pracuje mój silnik proszę o waszą opinie jak to wygląda niestety nie widać jak silnik drży słaba kamerka czekam na wsze zdanie czy słyszycie coś niepokojącego co może powodować te drgania
  3. a to chyba by klekotał jakoś inaczej głośniej i coś by sie rozleciało ?
  4. Koledzy rozwiązał ktoś ten problem?? wiem że często występuje w tych modelach
  5. sprawdzali mi to na przelewy wtrysk 1 -6ml 2- 8ml 3- 7ml 4 -9,5 ml zauważyłem też że jak bardziej mu przycisnę to drgania na jałowym są mocniejsze niske obroty w granicach 600 -650 poza tym szybciej łapie temperaturę nie przegrzewa się tylko szybciej sie nagrzewa 85 stopni nie kopci pali bez problemu w przedziale od 1200-1500 obrotów delikatnie da się odczuć poszarpywanie od 1200 obrotów na 5 biegu jak przycisnę do wstaje bez problemu komputer pokazuje spalanie 6l na jałowym od 0,3-0.4 na ciepłym silniku zrzuciłem też pasek wielorowkowy i odpaliłem drgania nadal były takie same auto dostawało podobnych drgań jak klime włączyłem a teraz drży cały czas najbardziej na biegu jałowym
  6. temat dwumasy przerabiałem było telpotanie ale zupełnie inne i nie drżała karioseria, teraz mam takie bardziej mrowienie po całym aucie i wydaje mi się że jak sie bardziej nagrzeje to sie nasila bardziej intesywnie mrowi po pedałach,kerownicy, boczkach w drzwiach siedzeniu A i mam wywalony EGR iKLAPY zaślepione mechanicznie i z sterownika Dziś się zainteresowałem wtyczkami wtryskiwaczy 4-3 wymienione 1-2 fabryczne żółte ale nie nadpalone co ciekawe w wtrysku 3 znalazłem ślady paliwa w kostce czy te drgania mogą być od wtrysków 2-4 dużo poza normą ??
  7. na co zwracać uwagę? tylna przy skrzyni jest trochę sparciała ale nie oberwana a i przy gwałtownym dodaniu i ujęciu gazu na 4-5-6 biegu jest takie upnięcie
  8. jeszcze nic nie wiem od czego zacząć przepatrzyłem poduchy wyglądają ok . auto normalnie jedzie nie straciło mocy nie kopci, chyba że górne poduszki silnika, A początkowo były delikatne wibracje mrowienie na biegu jałowym ,po zwiększeniu obrotów znikało od razu ,teraz sa nasilone i cały czas
  9. Witam. wiele tematów na ten temat ale nikt nie pisze czy poradził sobie z tym uciążliwym problemem moją viki też to dopadło. Mrowienie wibracje na biegu jałowym w całym zakresie obrotów i w czasie jazdy na każdym biegu drgania odczuwalne na kierownicy,siedzeniu,lewarku,drzwiach ,kokpicie ktoś coś ??
  10. Wreszcie po 3- latach problem rozwiązany, po wymianie wszystkich gumowych elementów w zawieszeniu i pięciokrotnym ustawianiu geometri zmiany opon wymiany łożysk i poduszek macpersona kalibracji czujnika konta skrętu (łącznie 2000 zł) i nic DALEJ W PRAWO. Wczoraj wymieniłem sprężyny na orginalne używki GM I wreszcie auto jedzie jak po torach , te kayaby niby takie dobre to jeden wielki SZAJS niestety już są po gwarancji i nie da się reklamować. Jeżeli macie podobny problem to ,morze komuś pomorze moje rozwiązanie ,bo wkładając kupe kasy w auto bez efektu to przykra sprawa ,Pozdrawiam
  11. Problem rozwiązany zatkały się kanały odprowadzające wode w podszybiu i dmuchawa zalana jak i wycieraczki i pół auta osuszone i hula puki co
  12. Witam. Mam problem z nawiewem w viki polega na tym że na 4 biegu przez chwile chodzi normalnie zapierdziela a za chwile słabnie i znów chodzi i prawie się wyłącza tak w kółko na innych biegach też tak się dzieje (klima manualna) słyszałam coś o jakimś rezystorze czy to morze być przyczyną ..
  13. no jast to jakas myśl kolego ,czym to sie kalibruje techem np. czy jakiś potrzebny jest specjalistyczny sprzęt.
  14. Witam ponownie . Wznawiam temat bo nie chcę zakładać nowego po waszych poradach wymieniłem amortyzatory (bilstein) i drążki kierownicze przepatrzone zaciski chamulcowe oraz zrobiona profesjonalna geometria kół tył+przód w zawieszeniu nie ma absolutnie żadnych luzów sprawdzone dokładnie efekt jest taki że nie ciągnie w prawo jedzie prosto jest fajnie natomiast na mokrym asfalcie na załatanych dziurach i gorszej drodze auto jak by traciło stabilność to znaczy robi kierownicą na prawo- lewo i trzeba z nim walczyć jest to bardzo uciążliwe i nie kąfortowe na suchym asfalcie nie jest prawie zaówarzalne nie mam już pomysłów ani ja ani moi mechanicy bo byłem z problemem u kilku jakieś sugestie z waszej strony co to morze być i gdzie szukać POMOCY
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.