Skocz do zawartości

24Libero

Użytkownik
  • Zawartość

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O 24Libero

Informacje o profilu

  • Model
    Opel Calibra
  • Silnik
    2.0 8v 115KM
  • Nadwozie
    Coupe
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. 24Libero

    Nie odpala na benzynie

    Problem rozwiązany. W zbiorniku przewód był załamany i pompa nie dawała rady zassać paliwa.
  2. 24Libero

    Nie odpala na benzynie

    Spokojnie, wszystko jest pod kontrolą. Teraz tak. Odkręciłem przewód z pompki paliwa i próbowałem dmuchnąć do zbiornika. Powietrze ledwo, ledwo poszło. I tu nasuwa się pytanie czy tak ma być czy powinno iść bezproblemowo? Jakieś sugestie?
  3. 24Libero

    Nie odpala na benzynie

    Dokładnie to jest to. Z dołu jest jak by kolanko i stamtąd syczy i coś ucieka.
  4. Witam. Mam problem z odpaleniem auta na benzynie. Wszystko zaczęło się od samoistnego podniesienia się strzałki od poziomu paliwa. Gdy strzałka opadła na sam dół to zaczęły się problemy. Auto przestało odpalać na benzynie (nie mam możliwości odpalenia na gazie). Pompa działa, przekaźnik również. Po odkręceniu przewodu powrotnego od regulatora i dmuchnięciu w niego zaczęło syczeć coś za prawym nadkolem. Po zdemontowaniu nadkola moim oczom ukazała się czarna, okrągła puszka. Z dołu jej jest kolanko ale do niczego nie podłączone i stąd coś ucieka. Do czego jest ta pucha i jakie ma zadanie? Z góry dziękuję za odpowiedzi i pomysły.
  5. Najprawdopodobniej coś się stało z siłownikiem. Bez zdjęcia tapicerki nic nie zdziałasz.
  6. 24Libero

    Przełącznik

    Zmienia się nimi odczyt z komputera pokładowego który jest umiejscowiony w środkowej konsoli pod nawiewem
  7. 24Libero

    Kody błędów

    Czy Ty myślisz że nudzi mi się i piszę te tematy nic nie szukając? Gawlak bez obrazy ale nie chcesz nie pomagaj, poza tym Twoje posty nic nie wnoszą do tematu więc można by je uznać za spam. A jak taki mądry jesteś to powiedz mi gdzie jest czujnik spalania stukowego?
  8. Witam. Mam nietypowy problem a mianowicie zaczęła się świecić kontrolka check engin. Odczytałem błędy i wyszło tak: 12 - Rozpoczęcie procedury odczytu pamięci usterek / Brak błędów 19 - Czujnik położenia i prędkości obrotowej - błędny sygnał 17 - Czujnik spalania stukowego 2 (v6) Czy ktoś mógł by poradzić co z tym fantem zrobić? Dodam że silnik to 2.0 ne edit: Przepraszam za wstawienie tematu w dziale Astra i proszę o przeniesienie do Calibra. Przeniosłem/rafaln1
  9. A może smar łożysko zjadł? Podnieś i sprawdź czy jest luz. Jeśli jest to łożysko na bank szumi.
  10. 24Libero

    2.0 85kW 8V C20NE Regulator ciśnienia paliwa.

    Witam po dłuższej przerwie. Tak jak kolega wyżej zaproponował wymieniłem na używke, lecz nie rozwiązało to problemu. Obroty nadal falowały i paliwo uciekało tak jak w moim starym. Czyli 50pln + przesyłka i na marne, Potem kupiłem następny regulator który żekomo działał w 100%. Działał by gdyby nie fatk że ciekł na łączeniu i kolejna kasa w plecy. Stwierdziłem że nie ma to senu a na nowy mnie po prostu nie stać więc zakupiłem regulator uniwersalny. Zamontowałem bez rzadnych problemów i śmiga jak talala. Do tego wszystkie przewody, opaski, kluczyki, śrubki i 2 lata gwarancji. Tak więc jeżeli ktoś ma z tym regulatorem problemy to polecam. Jedynie trzeba wyregulować na odpowiednie sićnienie. Dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam.
  11. 24Libero

    2.0 85kW 8V C20NE Regulator ciśnienia paliwa.

    Tak. Podciśnienie jest po to aby przy obrotach zwiększyć ciśnienie paliwa(otworzyć więcej zawór). NIestety tańszego nie znalazłem nigdzie, nie mówiąc o używkach. Po prostu ich brak(allegro). Jeszcze można dzwonić po tych z allegro co auta rozbierają. No nic. Będę jeździł tak jak jest.
  12. 24Libero

    2.0 85kW 8V C20NE Regulator ciśnienia paliwa.

    Potrzebuje coś takiego http://sklep.intercars.com.pl/?towkod=534105#x Czy można by było zasyąpić to tym http://allegro.pl/regulator-cisnienia-paliwa-uniwersalny-nowy-i2977534436.html Jest o połowę tańszy. Właśnie mi się wydaje że dla tego są czarne świece gdyż wężykiem od podciśnienia leci paliwo do kolektora ssącego. A może zamiast wymiany zaślepić ten przewód od podciśnienia?
  13. 24Libero

    2.0 85kW 8V C20NE Regulator ciśnienia paliwa.

    Oczewiście że można kupić odpowiedni, wręcz taki sam. Koszt to 280zl!!! Uniwersalny to max100zl. Jest różnica? Nie chciał bym zakładać drugiego tematu więc zapytam tu. Dziś wymieniałem świece i zauważyłem że każda jest czarna. Co mogło by być tego przyczyną? Jak kojażę to za bogata mieszanka paliwowo-powietrzna. Dodam że większość jeżdzę na gazie.
  14. Ciemny nalot? Może rudawy jak rdza? Może dolewałeś wody do płynu. Stąd net nalot i łód na ściankach. Co do pojawienia się tego "masła" na korku ojeju to właśnie płyn chłodzący w oleju. Wnoskuję że uszczelka pod głowicą do wymiany.
  15. Witam Wszystkich forumowiczów. Mam takie pytanie odnośnie regulatora ciśnienia paliwa, a mianowicie czy paliwo powinno iść z tego regulatora tym wężykiem do kolektora ssącego? Z tego co się orientuje to jest przewód od podciśnienia. Acha. Czy można by było zastąpić ten regulator innym, np. jakimś uniwersalnym? Z góry dziękuję wszystkim za odpowiedzi.
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.