Skocz do zawartości

maxio69

Forumowicz
  • Zawartość

    107
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O maxio69

  • Urodziny 22.06.1990

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Rzeszów
  • Model
    Opel Astra II
  • Silnik
    1.7 DTI 75KM+remapa
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. Witam Mam astre G 1.7 7dti isuzu 01r. Astra ma przejechane już ponad 350tys. Od razu mówię że silnik od spodu trochę się poci i czasem mam plamke oleju. Ciężko mi zlokalizować skąd ten wyciek. Zmieniam olej praktycznie co 10-12 tyś. Leje castrol magnatec 10w40 i tu moje pytanie bo zbliża mi się wymiana czy zostać przy tym czy zmienić go na jakiś gęstszy? Jak tak to na jaki?
  2. Witam. Mam astra g 2001r. Posiadam dwie opony zimowe 195/60/15 jako że są one w dobrym stanie potrzebuje jeszcze dwie kumpel ma w naprawdę dobrym stanie do oddania dwie ale ich szerokość to 185/60/15. Mam pytanie czy na takich gumach można jeździć? Te węższe bym założył na przód te szersze z tylu.
  3. Potrzebuję wymienić obecne radio kaseciak w astrze g. Chciał bym , żeby nadal działał mi rds na wyświetlaczu. Lista radii jest na 1 stronie ale skąd wziąć ten interfejs... Jakie radio z wymienionych na 1 stronie ma USB i mp3?
  4. Efekt końcowy jest taki. Dzisiaj przyszedł mi termostat więc zabrałem się za jego wymianę. Test zrobiłem właściwie teraz i sytuacja wygląda tak. Po przejechaniu 4km autko zaczęło łapać temp. i jakoś na 5km miałem już prawie 90stopni tzn brakowało jakieś 2mm do 90 czyli za pewne było to 88-89stopni. Gdy wskazówka była między 80-90 stopni w połowie zatrzymałem się by sprawdzić czy termostat się otwarł wąż za termostatem był zimny zaś ten cieńszy od zbiorniczka był już gorący. Gdy temp. doszła do prawie 90 stopni zatrzymałem się jeszcze raz i już wąż za termostatem zaczynał robić się ciepły. Gdy dojechałem do domu 10km węże były gorące chłodnica górą zaczynała robić się również gorąca. Temp ciągle utrzymywała się na prawie 90 stopniach.
  5. Wiem że nie majątek ale co szkodzi zapytać. To jest forum więc chyba można pytać? Zamówiony juz ten za 37 zobaczymy co z tego będzie dam znać jak założę.
  6. Dobrze Panowie wiem już że sprzedawca sprzedał mi nie ten co trzeba. Za ten zakupie nowy. Tylko który brać ten za 22zl czy ten za 37? http://allegro.pl/termostat-opel-astra-g-h-meriva-tigra-1-3-1-7-i5566555654.html http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=5554417737&ref=last-visited Oba są vernet Różnią się cena i budową ale oba są vernet i z opisu wynika że pasują do y17dt. Bardziej skłaniał bym się do zakupu tego za 37.50 bo podobny wręcz identycznie wygląda jak mój stary termostat.
  7. Ten termostat co mam to kupiłem w okolicznym sklepie i mówiłem dokładnie sprzedawcy ingo o samochodzie. Widocznie sprzedał mi to co miał. Po za tym sam kolo nie wiedział jaki to ma być bo mi różne pokazywał a ja jeszcze starego nie miałem wykręconego. Dobra zakupie ten z linku z ta gumą co jest w środku. Co do temp. To tak program pokazywał chyba jedna ta co na czujniku a druga ta co na liczniku ewent na komputerze samochodu. Bo na liczniku wtedy wskazówka nie ruszyła się w ogóle. A proszę mi powiedzieć czym się różni oprócz ceny ten: http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=5554417737&ref=last-visited Od tego: http://allegro.pl/termostat-opel-astra-g-h-meriva-tigra-1-3-1-7-i5566555654.html
  8. Sytuacja wygląda tak. Na zimnym silniku pojechałem do kolegi około 2km. Podłączył do kompa i program pokazał 2 temp. 1. 64 stopnie 2. 70 stopni. Wydaje mi się że jak by byl uszkodzony czujnik to wskazówka by nie drygla nawet na rozgrzanym silniku. Dzisiaj rano jadąc do pracy temp na zew. 15 stopni przez 20km temp caly czas pokazywało 80stopni. Zastanawiam się nad wymianą czujnika na taki: http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=5090347123&ref=last-visited Tylko czy to coś da? Nie za taki ? A może jeszcze wymienić termo. Na taki: http://allegro.pl/showitem/description/5554417737.html Taki właśnie mialem stary tylko ta guma w środku była już spękana. Aktualnie nowy mam tak Gates: http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=5419229712&ref=last-visited
  9. Koledzy a może wina leży po stronie czujnika?
  10. Tzn wpiąć się pod komputer tak? I na tym programie co koleś będzie miał będzie widział jaka jest temp?
  11. Czołem. Posiadam astrę G 01r 1,7DTI Isuzu. Mam problem z temp silnika. Nie osiąga mi 90 stopni. Jadąc, temp silnika waha się od 80 w poranne dni (17 stopni C) przy trasie 20km zaś w upalne popołudnie temp dochodzi do max 82-83 stopni i ani nie drgnie więcej, nawet w korku. Dodam, że w tamtym tyg wymieniłem termostat tzn wkład ponieważ myślałem, że to właśnie jego wina przed wymianą było to samo. Dzisiaj wracając rano z pracy temp 17stopni C na zewnątrz przy trasie 20km temo silnika ciągle była na 80 góra 82 stopnie. Gdy dotnkąłem węża tego co idzie za termostatem był ciepły tak samo jak ten co idzie od zbiorniczka do bloku(chyba?) Nie wiem co już jest grane czy to nadal felerny termostat czy już coś innego.
  12. Ok dziękuję za porady. A teraz mam pytanie odnośnie również układu kierowniczego a dokładnie skręconej kierownicy lekko w prawo nie dużo jest ona skręcona ale jednak trochę to przeszkadza. Jak ustawić by kierownica gdy koła są prosto była prosto? Czy np wykręcić kierownicę i samemu ją przestawić? Czy jest taka możliwość? Chcę jeszcze dodać, że tak się dzieje i na oponach zimowych i letnich. Autka nie ściąga przynajmniej ja tak odczuwam.
  13. Ok to jutro doleję tak żeby lekko bagnet był zmoczony. Nie wiem jaki będą mieć na sklepie będę starał się kupić ten ATF tyle że czerwony żaden inny bo taki chyba mam już wlany.
  14. Dzisiaj porobiłem fotki i wygląda to tak. 1 fotka to mój zbiorniczek. 2 fotka zbiorniczek po wyjęciu sitka i korka widać że elementy w zbiorniczku są w płynie mimo że płyn jest w połowie tego zbiorniczka. 3 fotka korek chyba z bagnetem i sitko. 4 fotka nie moja pokazuje jak dokładnie wygląda mój zbiorniczek i czerwoną kreską zaznaczyłem ile płynu mam w tym zbiorniczku. Pytanie mam ile do jakiego poziomu mam dolać płynu czy do miejsca tego bagnetu? Czy tak jak jest załamanie zbiorniczka?
  15. Witam. Astrę mam ponad rok, astra g 1.7DTI 01r, dzisiaj z ciekawości chciałem zobaczyć czy wgl jest płyn układu kierowniczego. Z tego co mi się wydaje to zbiorniczek na ten płyn jest za silnikiem między silnikiem a miejscem pasażera taki żólty zbiornik opaską zaciskową przytrzymany. Sprawa wygląda tak ile tego płynu ma być u mnie ten płyn jest w połowie tego zbiorniczka. Wiem, że są jakieś różne odmiany tego płynu zielony, czerwony, żółty (chyba). U mnie jest z tego co mi się wydaje czerwony. Po odkręceniu korka na korku jest taki mały bagnecik (chyba)? Czy to jest bagnet czy tylko taki korek zbudowany? A i jeszcze jest sitko. Czy mam odpowiednią ilość tego płynu? Połowa zbiorniczka. Jak nie to ile powinno być i jaki dolać. Dodam, że nie widzę podczas jazdy jakiś negatywnych skutków przy skręcaniu czy manewrach kierownicą.
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.