Skocz do zawartości

bary2004_2005

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    65
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O bary2004_2005

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    CG
  • Model
    Opel Signum
  • Silnik
    Z19DTH 150KM
  • Posiadasz LPG
    TAK
  1. a to mój kolektor przed zabiegiem ;d
  2. Witam, oleje firmy Motul są dobre ? w sklepie oil-land.pl mi polecono motul 8100 x-clean 5w40
  3. a tak teoretycznie co ma olej do filtra dpf skoro olej przy zdrowym silniku praktycznie nie powinien się spalać ?
  4. a co się stanie jak zastosuję normalny olej półsyntetyczny ?
  5. ma już swój przebieg 200tyś teraz a czy to faktyczny przebieg to też 100% nie mogę powiedzieć, lekko się poci w niektórych miejscach (np przy misce olejowej i gdzieś jeszcze jak zaglądałem) kultura pracy silnika już trochę głośniejsza jest tak mi się wydaje i kilku mechaników mi doradziło, że już czas przejść na półsyntetyk tylko że jest tu dpf, i tak szukam oleju półsyntetycznego z tymi normami na dpf, pozdrawiam
  6. Witam Panowie, a ja chciałbym się zapytać o olej półsyntetyczny do silnika z filtrem DPF, może ktoś coś zaproponować? Pozdrawiam
  7. Witam, jeśli jest możliwość to porszę o przeanalizowanie logów pracy mojego silnia z19dth, mogę wysłać na pocztę, proszę o kontakt, pozdrawiam
  8. moc zawsze się przyda, denerwuje mnie ta dziura na niskich obrotach i wypalanie filtra, zwiększone zużycie paliwa
  9. Witam, usunięcie dpf mechanicznie i programowo dodatkowo wyprogramowanie Egr i zaslepienie plus chip i hamownia, koszt 1800zł to dużo czy dobra cena ? pozdrawiam
  10. dzięki za info, za bardzo inteligentna ta bestia, ile może kosztować mniej więcej takie wyprogramowanie? pozdrawiam sterownik wie o EGR (czy otwarty/zamknięty) bo temperatura powietrza wtedy jest inna, bo ciśnienie w kolektorze jest inne, bo sonda w kolektorze wylotowym również "widzi" skład spalin, bo odczytuje wartość "wypchnięcia" rdzenia-bolca z cewki. Ja u siebie robiłem taki manewr i odkręcałem powoli cewkę EGR od części mechanicznej by zobaczyć co się stanie na wykresach. Sterownik zauważył od razu że coś mało spalin dolatuje do kolektora i modulował sygnałem do EGR tak by ten bardziej się otwierał. Skutek był taki że dla przykładu: w stanie normalnym by osiągnąć wartość zadaną otwierał się (przykład czysto teoretyczny!) na 30% (sterownik wiedział że wypycha bolec również na 30%) a po odkręceniu otwierał się i tak na 30% (sterownik wiedział że aby ten sam stan osiągnąć musiał wypchnąć go na 95%). Po przekroczeniu 100% dla naszej przykładowej wartości dalej już nie mógł sobie z tym poradzić i sypał błędem o złym składzie powietrza.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.