Skocz do zawartości

marchewusnt

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    55
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O marchewusnt

Informacje o profilu

  • Model
    Opel Astra I
  • Silnik
    1.4 8V 60KM X14NZ
  • Nadwozie
    hatchback
  • Posiadasz LPG
    TAK
  1. No właśnie. Przestał kręcić bo szczotki to szmelc. Zatarły się o stojan i stoją dęba. Lekkie puknięcie powinno je odblokować i je ożywić. Jeżeli to nie pomoże to usterka lezy po innej stronie.
  2. No a ja musiałem skomentować. Bo chcesz dobrze poradzić a tak naprawdę nie znasz się. Ja miałem identyczny problem, też kazali magicy mechanicy sprawdzić to co Ty piszesz... Takie rzeczy wynajdowali ze głowa mała...mi dodatkowo wywalało błąd immo przy odpaleniu.. I jaką diagnozę byś postawił? Uszkodzona pętla immo czy rozkodowany pilot? A wina leżała w rozruszniku. Tak dobrze widzisz w ROZRUSZNIKU! Szczotki sie blokowały i rozrusznik pożerał mase prądu z ako i poprzez spadek mocy wariował immobilizer. Po regeneracji rozrusznika(zatarte szczotki) problem znikł. Od czasu remontu mija ok rok. I co Ty na to? Więc nie wprowadzaj kolego w błąd. Niech pierw ostuka lekko rozrusznik i niech sprawdzi czy lepiej kręci czy nie! Jak pomogło to sprawa jasna. Rozrusznik do regeneracji. I tyle w tym temacie.
  3. Kolego nie ma naparzać jak w kamieniołomie! Ma puknąc lekko 2-3 razy to sie dowie czy szczotki się nie zablokowały! Ja domyślam się, ze Ty byś naparzał aż by odpadł... Kazesz mu robić coś co jest nie potrzebne! Po co ładować akumulator jak w ogóle rozrusznik nie kręci?! Nie kręci tylko i wyłącznie ze swojej winy. Nie każ mu szukać rozwiązania okrężna drogą. Sprawa jasna, nie kręci- winny rozrusznik!
  4. Kolego a przed odpaleniem weź klucz do kół, lekki mloteczek albo jakąś rurkę i puknij 2-3 razy w rozrusznik i spróbuj odpalić. Napisz czy coś pomogło.
  5. Po pierwsze tematów podobnych do Twojego jest mnóstwo. Co do UPG to zobacz czy węże są twarde, czy w zbiorniczku wyrównawczym nie ma oczek(jak w rosole) i powąchaj spaliny(jak są słodkie to UPG bo spala płyn chłodniczy). Jeżeli nie ma takich objawów to termostat do wymiany i sprawdź którędy spieprza Ci płyn. Podobno w tych silnikach lubią pękach węże od chłodnicy.
  6. Może uszczelka od michy do wymiany i olej wycieka, albo korek od spuszczania oleju przepuszcza. Bo jeżeli nie widzisz żadnego dymu za sobą jak przyśpieszasz/gazujesz to wg mnie olej nie jest spalany... Gdyby spalał olej bo by na błekitno/niebiesko kopcił przy gazowaniu. No i by starymi frytkami waliło z rury
  7. Ja się zbytnio na tym nie z znam, boje się tykać rzeczy dot. silnika. Wolę pogrzebać w elektryce niż w silniku. Wolałem wymienić(mniej rzeczy do popsucia ) Stary i obecny ma problem z rozruchem na zimnym silniku po dłuższym postoju a niekiedy zakręci i milknie Pomocny wtedy jest klucz do kół i 2-3 puknięcia i ożywa:D jakby nigdy nic Na pewno szczotki i szczotko trzymacz wraz z tulejkami do wymiany, a czy stojan?? Bym musiał go wymontować i się namordować i luknąć co go boli
  8. Na 1000000% Poświęciłem godzine na demontaż starego rozrusznika i zonk obudowa bendixu prawie jeszcze raz taka i ponowny montaż starego rozrusznika Na razie zostaje mi pukanie w rozrusznik jak się zawiesi aż do czasu zaopatrzenia się w nowy odpowiedni do modelu silnika X14NZ :-) A oznaczeń zero...
  9. Na 99% jest to do Isuzu 1.7 TDS, silnika siedzącego w Asterkach F.
  10. Czy ktoś z kolegów orientuje się czy rozrusznik z ISUZU da się wmontować w silnik 1.4 (x14nz) ?? Czy natrafię na jakieś problemy z natury technicznej?? Jakieś pomysły??
  11. Ja go nie kupiłem ;D Dostałem. Rzekomo miałbyć do 1.4. Tylko wydaje mi się że do silnika C14SE a nie X14NZ. Nie pasuje do wejścia do koła zamachowego. Albo też jest on do silnika C14NZ, bo rzekomo ma mniejsze koło zamachowe. Prawdopodobnie jest do to 1.7TDS ISUZU. Na tej aukcji jest on podobny http://allegro.pl/rozrusznik-opel-astra-vectra-1-7tds-isuzu-js1091-i3937033603.html
  12. Witam. Potrzebuję Waszej pomocy koledzy. Dostałem rozrusznik, rzekomo do silnika 1.4, niestety po demontażu starego i porównaniu starego i nowego spotkała mnie nie miła niespodzianka. Nawet mniejszy jest otwór w silniku... Rozmiar obudowy, gdzie jest BENDIX jest zbyt duże, gdzie montuje się rozrusznik!! O to zdjecia: Proszę o szybką pomoc!! :-)
  13. Zobacz inny przekaźnik, może siada w tej sekcji i dlatego czasówki szwankują.
  14. Trochę niskie masz obroty. Ja przy silniku X14NZ przy zapłonie mam w granicach 1200-1500, następnie spadają do ok 950 obr/min i tak za każdym razem.
  15. Sprawdź w pierwszej kolejności silniczek krokowy czy on trzyma na luzie obroty, pompa paliwa i filtr paliwa do sprawdzenia. Kumpel miał to samo, przy małej prędkości przy hamowaniu auto gasło. Po zatrzymaniu się, odpalił na strzała. Wymiana krokowca pomogła i śmiga do dziś Pozdro.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.