Skocz do zawartości

nowy1982

Użytkownik
  • Zawartość

    31
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O nowy1982

Informacje o profilu

  • Model
    Opel Corsa B
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. witam co bylo powodem wlatywania płynu do oleju?? mam tak samo. moze te oringi na obsadach?
  2. nowy1982

    przedmuch i wyrzucanie oleju przez wlew oleju?

    nie mialem tego dymu i chlapania z wlewu oleju po otwarciu korka na zimnym nie widac po odpaleniu zeby dymil, ale po chwili gasnie kontrolka oleju a na goracym odrazu ale samochod stal kiljka dni
  3. nowy1982

    przedmuch i wyrzucanie oleju przez wlew oleju?

    ale ja tego nie miałem przed wyciekiem płynu
  4. nowy1982

    przedmuch i wyrzucanie oleju przez wlew oleju?

    jak odkrece korek to leci dymek i troche rzuca olejem
  5. witam prosze o pomoc czy ten dymek i lekkie wyrzucanie oleju po odkreceniu korka to oznaka przegrzania?? dodam ze nie wzrosła mi temperatura silnika, miale przypadek wycieku przez oringi nagrzewnicy, czy to oznacza definitywnie pierscienie zapieczone??? czy moze byc uszczelka pod głowicą ? Prosze o pomooc czy da sie uratowacbez remontu jakimis specyfikami?
  6. nowy1982

    wyciek leju astra g 1.7 dti

    witam w chwili obecene wypłukuje woada uklad od oleju, robią sie twarde weze i podczas długiej jazdy gubi wode. Dodam ze była wymieniana usczelka pod głowica a olej zbieral sie ponoc od chlodniczki oleju. Teraz pytanie czy te ubywanie(wyrzucanie) wody i twarde weze moze byc spowodowane ze to jest zalane zwykla woda???
  7. nowy1982

    wyciek leju astra g 1.7 dti

    Moze jednak po uszczelce wszedzie leciec, nawet z przodu?dzieki wielkie we wtorek jade to wymienic zobaczymy co wyniknie , mam nadzieje ze to nic powaznego, to samochod zakupiony tydzien temu.
  8. nowy1982

    wyciek leju astra g 1.7 dti

    to by nie kopcil?? a jest mozliwosc ze jak mocno jeje sie olej z drugiego uszczelniacza wtrysku (tego na pokrywie) od strony skrzyni moglby doleciecec olej w strone obudowy??? bo leje sie mocno.
  9. nowy1982

    wyciek leju astra g 1.7 dti

    ale coinnego w tej okolicy moze przepuszczac tymbardzie ze od góry obudowy widac?
  10. nowy1982

    wyciek leju astra g 1.7 dti

    rozumiem tylko dziwi mnie czyy to jest mozliwe ze po wymianie uszczelki pod głowicą jest juz spocona od oleju patrzac po prawej stronie gdzie ja widac, czy to mozliwe ze tam scieka z tych walków?
  11. nowy1982

    wyciek leju astra g 1.7 dti

    na vacum pompie wyskoczyl ten wezyk? a co do wymiany rozrzady to 10000km przejechan a nie dawno byla robiona uszczelka co wedłu Ciebie ze zdjec wynika??? gdzie moze wyciekac i czy to moze byc sprzed miesiaca wtedy byla wymian uszczelki dodatkowo czy to mozliwe ze na tej nowej uszczelce pojawil sie wyciek przez te simerigi?
  12. nowy1982

    wyciek leju astra g 1.7 dti

    ale ponoc wymieniali uszczelke pod głowicą to moze byc jeszcze stary wyciek? czy tylko na wałku rozrrzady czy na wale bo od gory idzie??? nie ma mozliwosci zeby tam doleciało z tej uszczelki wtryskiwacza bo mocno sie leje? a vacum da sie naprawic? jaki to moze byc koszt? prosze o odpowiedzi z góry dziekuje.
  13. witam Moje pytania odnosnie wycieków z okolic rozrzadu , skad to moze leciec skoro uszczelka pod głowica jest po wymianie??? definitywniwe widac ze z góry po jesst slad troche na obudowie i na wsporniku. dodam ze jest nieszczelna uszczelka wtryskiwacza ale druga od strony akumulatora i mocno leci olej, ale czy to mozliwe zeby z drugie strony ten olej tak dolecial? Drugie pytanie odnosnie twardego pedała hamulca podczas hamowania? Prosze o pomoc . pozdrawiam
  14. nowy1982

    C14nz

    wynik proby ok tak przekazal mi mechanik dolot szczelny cisnienie sprawdzalem podczs lania do butelki 1,4l na 60s . latem lepiej z obrotami po nocy a ponizej 0stopni masakra.
  15. nowy1982

    C14nz

    a cewka tez moze powodowac takie problemy? dziwi mnie jeszcze to ze po 3 - 5 godzinach odpala na ssaniu ok ale po nocy lub dluzszym postoju jest ten problem. Jesli te cisnienie by wplywalo to chyba caly czas by byl ten problem??? byla proba olejowa. plyn nie znika
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.