Skocz do zawartości

cursor

Forumowicz
  • Liczba zawartości

    465
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O cursor

Informacje o profilu

  • Płeć
    Nie powiem
  • Model
    Nie Opel
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. Szyny foteli w Kadecie E, Astrze F, Vectrze A, Calibrze są na pewno takie same. Fotele pasują także do corsy B. Z vectry B fotele też z tego co pamiętam pasują na szyny z kadetta/astry
  2. A ja Ci podam rozwiązanie. Mianowicie BMW. Silnik M52B23, 2.3l 6 cylindrów. Impedancja wtrysków jest taka sama jak tych oplowskich(bodajże 16ohm), wtyczka jest taka sama, a wydajność jest minimalnie wyższa, z tym, że pracują one przy wyższym ciśnieniu. Wtryski są ogólnie dostępne, bo były montowane w kilku jeszcze silnikach. Z tego co kojarzę to regulator tam jest 3,5bar, a w e16se jest 2.5 bar. Na wtryskach c20ne (a tym bardziej c20xe) na pewno będzie przelewać.
  3. Do drzwi i bagażnika wystarczą zwykłe siłowniki 3kg(te za 10zł) Do drzwi kierowcy warto wsadzić siłownik typu master(5 przewodów), reszta slave(2 przewody). Montaż jest banalnie prosty. Siłowniki nawet pasują na oryginalne otwory na seryjne siłowniki, kwestia użyć tylko jakieś podkładki. Cięgno z siłownika dopinasz do rygielka. W kwestii bagażnika to zależy jaki masz typ zamka. W kadecie były 2 rodzaje. Starszy, gdzie bagażnik otwierałeś za pomocą kluczyka(przekręcając kluczyk od razu otwierałeś bagażnik) i nowszy, gdzie do otwarcia wciskałeś zamek i dopiero bagażnik się otwierał. W starszym rozwiązaniu montaż siłownika będzie problematyczne i w sumie niekonieczne. W nowszym zamku nie powinno być problemu, kwestia tylko trochę pogłówkować. Zamek w kadecie działa na tej zasadzie, że jak masz przekręcony kluczyk na poziomo i normalnie możesz otworzyć bagażnik, to po zamknięciu ori centralnym, możliwość wciśnięcia wkładki bagażnika jest zablokowana. Każda wkładka i klapa bagażnika jest pod to przygotowana. Jedyne czego nie ma często we wkładce jak nie było centralnego, to możliwość przekręcenia jeszcze bardziej w prawo, żeby otworzyć sam bagażnik jak reszta drzwi jest zaryglowana.
  4. W kadecie były 2 rodzaje mechanizmów szyb. Wersja 3d ma "nożyce" tak jak na drugiej twojej fotce. Wersje 4D i 5D mają z przodu mechanizm na linkę(tak jak na pierwszej twojej fotce). Nie pasuje to zamiennie na zasadzie plug&play. Jeśli masz 5d, to szukaj przednich el. szyb od wersji 4d/5d(sedan, hatch 5d i kombi 5d). Wiązka oryginalnie leci pod fotelami, wtyk do zasilania wiązki jest na lewym przednim słupku(okrągła mała wtyczka)
  5. Ta, mocy maks, która nic Ci nie daje. W rzeczywistości radio nie ma więcej jak 20W RMS na kanał i tego nie obejdziesz niezależnie czy producent poda 4x35W maks czy 4x60W maks.
  6. Jeśli jest wspawana to tylko wymiana belki Ci pozostaje. Nie zawsze. W przypadku kadetta przykręcana była przede wszystkim w dwóch przypadkach, ABS oraz tarczobębny z tyłu(czyli 16V).W innych przypadkach najczęściej była wspawana.
  7. Po pierwsze, to lupo jest mniejsze i nie zdziwiłbym się jak lżejsze od kadetta. Po drugie, pasować nie będzie praktycznie nic, więc musisz od zera dorobić wszystkie łapy silnika oraz półosie. Skrzyni oplowskiej nie zastosujesz, bo rozrusznik w vw jest przykręcany od strony skrzyni(jest przed silnikiem, a nie za jak w oplu).
  8. Mnie to wygląda na c16nz na wiązce z c14nz
  9. Obejrzyj manszetę z przegubu. Mogłeś ją uszkodzić przy grzebaniu przy zawiasie. Charakterystyczne terkotanie jakby przeskakujące zęby to właśnie odgłosy przegubu.
  10. Tweeter z helixów DB szału może nie robi, ale przy tweeterze z DSK to jest to niebo dla uszu. Tweeter z DSK brzmi jakbyś boczek smażył na patelni
  11. A na pewno masz silnik na wtrysku? Silniki na gaźniku nie miały tego bezpiecznika. Odpowiada on za pompę paliwa(sam sterownik nie jest zabezpieczony bezpiecznikiem), skoro go nie ma, a silnik działa, to zapewne masz mechaniczną pompę paliwa i gaźnik.
  12. Nie, bez rzeźby nie będzie pasować. chociaż A z czym Ci się tak śpieszy, że potrzebujesz odpowiedź na już? Jakbyś poszukał tutaj, albo na ktk, to znalazłbyś odpowiedź, ale pewnie wygodniej jest założyć nowy temat.
  13. Sprawdziłeś czy iskra jest i czy wtryskiwacz podaje paliwo(sam dźwięk pracującej pompy nie wystarczy)
  14. Odłącz akumulator, żeby zresetować ECU, a następnie pojeździj chwilę na benzynie. Jeśli problem ustąpi, to jedź na przegląd i regulację gazu. Masz jakiegoś znajomego z astrą, vectrą, corsą z silnikiem na jednopunktowym wtrysku(1.2-1.? Jeśli tak, to spróbuj podmienić na chwilę map-sensor, znajdziesz go za "ufo" na grodzi, wężyk z dolotu do niego dochodzi. Od niego jest zależne m.in. wyprzedzanie zapłonu
  15. Po kolei: Do sprawdzenia na początek masz wszystkie masy, a więc: - z aku na budę - z budy na skrzynię - z alternatora na silnik Następnie zmierzyłbym ładowanie, żeby sprawdzić jak radzi sobie alternator. Kable, świece, kopułka i palec kiedy ostatni raz były wymieniane? Problem występuje tylko na benzynie, czy na gazie też szarpie?
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.