Skocz do zawartości

karlos019

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    63
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O karlos019

Informacje o profilu

  • Model
    Opel Astra III
  • Inna marka
    karol
  • Silnik
    1.7 CDTI z17DTH
  • Posiadasz LPG
    TAK
  1. Witam alternator miałem ostatnio robiony. diody i coś tam jeszcze. znajomy powiedział mi że akumulator mi się kończy ciekawe. Przyjdzie zima to się okaże, ale to też fakt bo jak go podładowałem to wydaje mi się że problem na jakiś czas zginął, ale nie jestem pewien czy po prostu nie zwracałem na to uwagi.
  2. Po zmierzeniu miernikiem są małe wahania 14,21~14,32 V więc dziwne myślałem że będą większe skoki napięcia. Czy taka mała różnica na no to wpływ?
  3. Witam ponownie :-) mam problem :-) Po odpaleniu auta wyświetlacz komputera wyraźnie mi pulsuje tak samo oświetlenie wnętrza auta. Po przejechaniu paru km stabilizuje się to i jest oki. Co to może być? Z góry dzięki za pomoc.
  4. ZAPOMNIAŁEM O NAJWAŻNIEJSZYM OCZYWIŚCIE WSZYSTKIM DZIĘKUJĘ ZA PORADY I POZDRAWIAM MAM NADZIEJĘ ŻE NIE DO ZOBACZENIA BYNAJMNIEJ NIE Z MOIM PROBLEMEM
  5. ZAPOMNIAŁEM O NAJWAŻNIEJSZYM OCZYWIŚCIE WSZYSTKIM DZIĘKUJĘ ZA PORADY I POZDRAWIAM MAM NADZIEJĘ ŻE NIE DO ZOBACZENIA BYNAJMNIEJ NIE Z MOIM PROBLEMEM
  6. Więc rozwiązaniem problemu jest jednak przetarty wężyk podciśnienia. Chciałem do wymienić, ale nie idzie go nigdzie dostać [ ] kupiłem z metra cięty wężyk podciśnienia mówię sobie wyciągnę go i po prostu ten kawałek co jest przetarty nałożę na niego ten wężyk co kupiłem, ale okazało się że odłączyłem wężyk od elektrozaworu wszystkie spinki od gruszki turbiny i tak go wyjęć nie mogłem nie mam pojęcia jak w części przedniej silnika gdzieś jest upchany że nie idzie go wyciągnąć w nie chciałem na chama szarpać. Więc zrobiłem " rzeźbę " zakleiłem do izolacją i takim klejem na ciepło to będzie trzymało na 100% ale to miejsce po ni cię przetarł jest narażone na przetarcia ponieważ wężyk biegnie pomiędzy dwoma kołami ( luz około 0.5cm po obu stronach max). Wymieniłem uchwyty trzymające wężyk może będzie dobrze []
  7. Więc rozwiązaniem problemu jest jednak przetarty wężyk podciśnienia. Chciałem do wymienić, ale nie idzie go nigdzie dostać kupiłem z metra cięty wężyk podciśnienia mówię sobie wyciągnę go i po prostu ten kawałek co jest przetarty nałożę na niego ten wężyk co kupiłem, ale okazało się że odłączyłem wężyk od elektrozaworu wszystkie spinki od gruszki turbiny i tak go wyjęć nie mogłem nie mam pojęcia jak w części przedniej silnika gdzieś jest upchany że nie idzie go wyciągnąć w nie chciałem na chama szarpać. Więc zrobiłem " rzeźbę " zakleiłem do izolacją i takim klejem na ciepło to będzie trzymało na 100% ale to miejsce po ni cię przetarł jest narażone na przetarcia ponieważ wężyk biegnie pomiędzy dwoma kołami ( luz około 0.5cm po obu stronach max). Wymieniłem uchwyty trzymające wężyk może będzie dobrze :-)
  8. Witam wszystkich zainteresowanych moim tematem. Więc tam mam nowe informacje właśnie wróciłem z kanału dostałem się do elektrozaworu zdemontowałem wężyk który który jest wejściem oddaliłem auto i zatkałem palcem podciśnienia brak. Następnie po prostu wyczepiłem ten wężyk żebym miał dojście i dmuchałem w niego powietrze wylatywało jak cholera. Nie mogłem zlokalizować przetarcie choć syczało mocno dopiero po chwili na zajęciu węża powinien on być przymocowany takim stalowym klipem nie był był luźno i praktycznie przetarł się do połowy i jedno z kół ( PS., gratulacje dla mechanik który wymieniał mi rozrząd) pewnie zapomniało mu się do wczepić. Muszę kupić wen wężyk wymienię go, ale dopiero w następnym tygodniu i dam oczywiście znać na forum czy jest już po problemie. A mam takie pytanie w sumie jeżdżę z tym przetartym wężem już chyba z 5 mieś. mam nadzieję że to nie ma zbytnio wpływu na turbinę to wtedy łop[atki turbiny nie zmieniają swojej geometrii. Chodzi mi i ti czy tam nic się nie zasyfiło przez ten czas.
  9. Witam wszystkich zainteresowanych moim tematem. Więc tam mam nowe informacje właśnie wróciłem z kanału dostałem się do elektrozaworu zdemontowałem wężyk który który jest wejściem oddaliłem auto i zatkałem palcem podciśnienia brak. Następnie po prostu wyczepiłem ten wężyk żebym miał dojście i dmuchałem w niego powietrze wylatywało jak cholera. Nie mogłem zlokalizować przetarcie choć syczało mocno dopiero po chwili na zajęciu węża powinien on być przymocowany takim stalowym klipem nie był był luźno i praktycznie przetarł się do połowy i jedno z kół ( PS., gratulacje dla mechanik który wymieniał mi rozrząd) pewnie zapomniało mu się do wczepić. Muszę kupić wen wężyk wymienię go, ale dopiero w następnym tygodniu i dam oczywiście znać na forum czy jest już po problemie. A mam takie pytanie w sumie jeżdżę z tym przetartym wężem już chyba z 5 mieś. mam nadzieję że to nie ma zbytnio wpływu na turbinę to wtedy łop[atki turbiny nie zmieniają swojej geometrii. Chodzi mi i ti czy tam nic się nie zasyfiło przez ten czas.
  10. Chyba się nie zrozumieliśmy albo jak czegoś nie wiem. Chodzi mi o wężyk podciśnienia, który jest podłączony do gruszki turbiny co z kolei steruje cięgnem.
  11. Prywatnie mam coś takiego odczytuje parametry silnika i kasuje błędy ale może jakiś program by to sprawdził http://allegro.pl/elm-327-1-4-b-bluetooth-bezprzewodowa-obd-obd2-pl-i3150490647.html
  12. Witam Walczę dalej kolega z forum mi pomaga za to jestem bardzo wdzięczny. Pochodzimy po woli do setna sprawy wzięliśmy pod uwagę vacuum. Udało mi się cudem zdjąć wężyk podciśnienia od gruszki turbiny zatkałem palcem i totalnie nic nie wyczuwam o coś nie wydaje mi się, żebym nic nie czuł bo nie jest to podciśnienie nie wyczuwalne. Sprawdzałem węże na vacuum udało dojrzeć mi się 3 zdjęcie http://img560.imageshack.us/img560/4413/31165652971.jpg wszystkie niby są na miejscu. Jutro czysto teoretycznie kupię strzykawkę + wężyk podciśnienia i założę na gruszkę turbiny chociaż przy okazji sprawdzę czy chodzi bo wiem że i tak podsinienie nie mam. A może wiecie która a tych kocówek co odą od vacuum jest od turbiny?
  13. Na krótko konkretnie? To bym musiał załatwić wężyk podciśnienia. A teraz zadam dopiero pytanie zwali z nóg gdzie jest ta pompa podciśnienia vacom?
  14. Witam ponownie więc tak. Po odpaleniu auta cięgno znajdujące się prze gruszce turbiny nie porusza się i podczas gazowania auta jest to samo poniżej link do filmiku. Nie mogłem ściągnąć na chwilę ubecją wężyka podciśnienia od gruszki żeby sprawdzić "metodą na palec" czy to podciśnienie w ogóle jest.
  15. Witam ponownie więc tak. Po odpaleniu auta cięgno znajdujące się prze gruszce turbiny nie porusza się i podczas gazowania auta jest to samo poniżej link do filmiku. Nie mogłem ściągnąć na chwilę ubecją wężyka podciśnienia od gruszki żeby sprawdzić "metodą na palec" czy to podciśnienie w ogóle jest.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.