Skocz do zawartości

beautifuldream

Użytkownik
  • Zawartość

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O beautifuldream

  • Urodziny 19.09.1985

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    lubelskie
  • Model
    Opel Antara
  • Silnik
    2,0 150KM
  • Nadwozie
    SUV
  • Posiadasz LPG
    TAK
  1. beautifuldream

    Tryb awaryjny podczas dłuższego hamowania

    Mi już nie świeci w ogóle. Wczoraj i dzisiaj zrobiłem kilka kilometrów, ale nie zaświeciło się ani razu. I tak w poniedziałek pojadę podpiąć go pod komputer
  2. beautifuldream

    Tryb awaryjny podczas dłuższego hamowania

    Niedawno miałem naprawiany sterownik od ABSu także nie wiem czy to nie ma związku z tym. Klocki odpadają, bo niedawno były wymieniane na oryginalne Boschowskie.. Powiem wam, że byłem niedawno na przejażdżce i nie zaświecało się nic przez ok. 10 km drogi. Nadkola były oblepione całe błotem, bo trochę u nas popadało. Może to przez to. Mój elektromechanik wraca za tydzień w poniedziałek z urlopu. Pojadę i zobaczę co wyświetli się w komputerze.
  3. beautifuldream

    Tryb awaryjny podczas dłuższego hamowania

    W książce serwisowej jest napisane, że to tryb awaryjny.. Zaraz sprawdzę czy stop jest sprawy, ale przypuszczam, że tak, bo kontrolka zaświeca się przy dłuższym hamowaniu tylko. Dziś gdy jechałem i hamowałem pulsacyjnie nie zaświeciła się ani razu.
  4. Witajcie. Pojawił się problem z moją Antarą. Gdy zaczynam hamować po to by się zatrzymać, lub by gdzieś skręcić zapala mi się kontrolka trybu awaryjnego ( żółty samochód z kluczykiem). Gdy zgaszę silnik, ona też gaśnie, ale przy pierwszym dłuższym hamowaniu zapala się znowu. Jakiś pomysł co to może być??
  5. Faktycznie, mała pomyłka
  6. Ja wymieniłem olej i filtr w serwisie. Nie bardzo się opłacało samemu, bo sam olej to koszt ok 140zł + filtr jakieś 50zł no i poświęcony czas. W serwisie mieli promocję, wymiana oleju i filtra za 198zł a zawsze co serwis to serwis. No i kontrolkę od razu też skasowali i wyzerowali licznik. Sprawdź może jest jeszcze ta promocja
  7. U mnie jest ten sam problem. W sobotę po burzy zaświeciły się kontrolki od ABS, hamulca ręcznego, kontroli trakcji, napędu 4x4 i górskiego zjazdu. Samochód jechał normalnie ale nie podnosiła się wskazówka od prędkości. W niedzielę kontrolki zgasły, ale co jakiś czas zaświecały się i gasły. W poniedziałek nie świeciły już w ogóle. W czwartek zaczęły migać po zapaleniu silnika, a w pewnym momencie zaświeciła się kontrolka od silnika (samochód z kluczykiem). Wybrałem się do elektromechanika, podpiął komputer i wyskoczyły błędy z komunikacją absu. Mechanik stwierdził, że jest to problem ze sterownikiem abs. Może być zalana, albo po prostu zaśniedziała. Kod błędu to: UO121. Błędy zostały skasowane, ale facet powiedział, że za jakiś czas znowu się zaświecą i konieczna będzie naprawa. Tak też się stało. Po przejechaniu 40km kontrolki znowu zaczęły migać. No i teraz nie wiem czy odkręcać koła i sprawdzać kostki (mogą być zalane przez burzę) czy od razu umawiać do elektromechanika na wymianę sterownika??
  8. beautifuldream

    Wahania wskaźnika stanu paliwa

    Okazało się, że w Antarach są dwa pływaki. No i u mnie zawieszał się ten, który pokazywał wskaźnik od zera do połowy. Po jakichś 9 miesiącach jazdy stwierdził, że jednak chce działać no i działa. Już od kilku miesięcy i nie zawiesza się wcale. To nie jest straszny problem, tylko trzeba mniej więcej kontrolować ile się ma paliwa, żeby się nie przeliczyć Chociaż u mnie nie pokazywał nigdy więcej niż było w baku, tylko co jakiś czas wskazówka opadała na sam dół.
  9. beautifuldream

    Co się dzieje z moją Antarą?

    Nie no podczas jazdy normalnie.. Stwierdziłem, że to w kole to chyba jednak klocki się kończą. Martwi mnie to "dyrczenie" pod maską. Dzieje się to gdy silnik wchodzi na 1000obrotów ( słychać w lewym górnym rogu pod maską takie drrrrrr" ) no i przy wzroście obrotów ten dźwięk zanika. Zawołałem dzisiaj kolegę, żeby sprawdził co to może być wg. niego, no i stwierdził, że to pasek od alternatora. Kładł się pod maską i mówił, że na wolnych obrotach ten pasek lekko wisi, napina się dopiero przy ich zwiększeniu. Jak myślicie może to być pasek + rolki ??
  10. No i pojawił się kolejny problem. Przejechałem dzisiaj moją Antarą 3km, zrobiłem zakupy i po jakiejś godzinie wsiadłem i odpaliłem silnik, aby wrócić do domu. Wcisnąłem gaz i usłyszałem dziwny dźwięk. Tak dokładnie to słychać go gdy się puszcza gaz i w tedy słychać takie głośne "churgotanie". Nie wiem jak to nazwać, ale bardzo mnie to martwi. Dodatkowo czuć przy tylnym lewym kole zapach spalenizny. Wiecie może co to jest??
  11. beautifuldream

    Wahania wskaźnika stanu paliwa

    Ok dzięki! Trzymajcie kciuki! Dam znać jak mi poszło
  12. beautifuldream

    Wahania wskaźnika stanu paliwa

    No właśnie też wydaje mi się, że to ten pływak, bo czasami jak zapalę samochód to też nie załapie i wskazówka się nie podnosi. Muszę zgasić i zapalić znowu to przeważnie w tedy pójdzie w górę, ale czasami ( nie zawsze ) w trakcie jazdy spadnie na rezerwę a po minucie znowu się podniesie. Myślicie że próbować robić to samemu czy oddać w dobre ręce?
  13. Witajcie! Mam taki problem w mojej Antarze: gdy zapalę silnik wskazówka od poziomu paliwa podnosi się np. do połowy ( bo tyle paliwa jest w środku ), ale w trakcie jazdy spada na rezerwę i po chwili znowu się podnosi. No i tak kilka razy. Nie wiem co z tym zrobić i czy to coś poważnego. Będę wdzięczny za odpowiedź
  14. beautifuldream

    Witamy

    Witam wszystkich bardzo serdecznie! Dołączam do Was z nowo zakupioną Antarą! Pozdrawiam
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.