Skocz do zawartości

qwerty01

Użytkownik
  • Zawartość

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O qwerty01

Informacje o profilu

  • Płeć
    Nie powiem
  • Model
    Opel Astra II
  • Silnik
    1.7D
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. Jako, że astra zaczyna gnić trzeba wymienić progi. Ile średnio płaciliście za taką nieprzyjemność (za stronę)?
  2. qwerty01

    Zaślepienie EGR w Y17DT

    Nie rozumiem po co zaślepiać z otworem? Przecież powietrze i tak się dostanie.
  3. qwerty01

    Zaślepienie EGR w Y17DT

    Widziałem ten temat i nie widzę informacji, czy jeżeli zaślepię to będę miał błąd.
  4. Witam. Rozważam zaślepienie EGR w silniku Y17DT. Czy jeżeli zaślepię, to będzie pojawiać mi się check engine i będę zmuszony wyciąć EGR ze sterownika silnika? Nigdzie nie znajduję stosownej informacji.
  5. qwerty01

    Y17DT i przepływomierz

    Wczoraj sprawdziłem i na biegu jałowym przepływka podawała 40,5kg/h. Jednak co mnie zastanowiło to to, że przy 3500 obr/min i ciśnienie ładowania było mniejsze o 5 kPa od żądanego ciśnienia ładowania.
  6. Witam. Posiadam astrę II z silnikiem Y17DT. Otóż bardzo mnie denerwuje, że z zakresie 900 obr/min do 2200 obr/min słabo przyśpiesza. Nawet dynamiczny wyjazd z ulicy podporządkowanej to problem. W chwili osiągnięcia 2200 obr/min raptem dostaje "kopa" i przyśpiesza. Odłączyłem przepływomierz i w zakresie niskich obrotów lepiej przyśpiesza, ale nie dostaje wspomnianego "kopa". Po ponownym podłączeniu przepływomierza nie kasowałem błędów i dalej jest jak bez podłączonej przepływki. Przypuszczam, że przepływomierz oszukuje przy niskim zakresie obrotów i chciałbym aby ktoś podał zmierzone wartości opcom dla tego silnika podczas postoju dla obrotów: jałowy, 1500, 2000, 2500, 3000, 3500, 4000. Byłbym bardzo wdzięczny.
  7. Witam. Potrzebuję pobrać kod car-pass od Meriva A. Wchodzę Rocznik auta/Model/Nadwozie/Zestaw wskaźników/Dostęp do EEPROM/Odczyt kodu dostępu i przyciskam odczytaj kod. Pojawia się napis, aby przytrzymać przycisk od kaasowania dziennego przebiegu kilometrów. Trzymam i nic się nie dzieje. Wersja OPCOM 08/2010. Może ktoś pomóc?
  8. Witam. Jeżdzę Oplem Astra 1.7D 60 KM. Gdy silnik się nagrzeje (90C) i jest na zewnątrz gorąco ma dziwne objawy. Przy ruszaniu zaczyna drżeć cały samochód. Tam nim trzęsie, że zdarzyło się, że wyskoczył bieg i często gaśnie. Gdy włączę na drugi bieg obroty spadają z 1000 na 800 i mimo pedału gazu w podłodze nie przyśpiesza. Trzeba trzymać pedał kilka sekund, aż się "odmuli". Objawy występują tylko na 2 biegach. Oleju nie bierze, sprzęgło było wymieniane. Gdy silnik jest zimny rusza jak szalony. Zimą odpala bez problemu (objawy zaczęły się rok temu). Bez problemów jedzie 150 km/h więc silnik też jest zdrowy. Macie jakieś sugestie? Paliwo tankowane na różnych stacjach, różnych firm (często jest tak, że gdy zatankuję do pełna to też mam takie objawy mimo, że silnik jest zimny).
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.