Skocz do zawartości

impress

Forumowicz
  • Zawartość

    241
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana impress w dniu 22 Październik 2013

Użytkownicy przyznają impress punkty reputacji!

Reputacja

1

O impress

Informacje o profilu

  • Płeć
    Nie powiem
  • Model
    Opel Corsa C
  • Silnik
    1.3 cdti 70 km
  • Nadwozie
    hatchback
  1. Witam , zbiera mi się kropla od dołu na pompie wody w załączeniu zdjęcie . Czego to kropla ? Dodam że poci mi się simering na wale korbowym czy to może być olej rozchlapywany przez pasek klinowy ? Dziwne że od góry też jest taka kropla a tam nie ma możliwość wycieku z nikąd. To minimalna kropla i po wytarciu przez długi okres jej nie ma. Kropla jest czysta i ma kolor jak by trochę czerwony , jak był by to olej był by chyba czarny , brudny ?
  2. impress

    błąd p0190 w wybranych sytuacjach.

    A czy jak błąd wystąpił i nie wyskoczy w ciągu dni mógłby być to jednorazowy incydent ? Auto ma 189500 KM i lane jest dobre paliwo więc raczej mały przebieg na kłopoty z listwa bądź wtryskami.
  3. impress

    błąd p0190 w wybranych sytuacjach.

    Przy zapłonie napięcie między pin 3-masa równo 5 V . Nie sprawdzałem na wtyczkę podłączone. Dziś jeżdżę autem i błąd nie wyskakuje i pali ok. Czy mogło być to spowodowane zanieczyszczonym paliwem bądź jakiś problem z pompą wysokiego ciśnienia lub pompą w zbiorniku paliwa ? Czy jak błąd w ciągu paru dni nie wyskoczy wskazanie jest jazda w dłuższą trasę i można to potraktować jako incydent ?
  4. impress

    błąd p0190 w wybranych sytuacjach.

    Na wtyczce podłączonej gdzie mierzyć napięcie ? Proszę o foto czujnik . Gdzie on się znajduje ? Czy to ten czujnik ?
  5. impress

    błąd p0190 w wybranych sytuacjach.

    Rail Oil Pressure Sensor Circuit High Input PO190-07 Problem z rozmachem na zimnym minimalnie faluja obroty. Proszę o pomoc. Corsa C 1.3 cdti
  6. >>Chodziło mi o wyciek płynu przy serwo .<< Jechałem około 80 KM /h wcisnęłam pedał hamulca lekko kilka razy później na maxa to zachamowal normalnie. Na luzie jak ktoś siedział w aucie i wciskal hamulec z serwa słychać minimalne buczenie to normalne ? Może układ hamulcowy się zapowietrzyl? Hamulec nie jest niewiadomo jak twardy po wcisnieciu go kilkakrotnie ale zdecydowanie jest trwardszy. Czy ktoś ma CC i sprawdził by czy też tak ma ?
  7. A kwestia dot. że pompa na luzie nie daje rady? Jak jadę wszystko jest ok Nieszczelnosci nie ma gdyż płynu nie ubywa
  8. Jak to sprawdzić , trzeba mieć odpowiedni przyrząd ? Czy zabrudzone prowadnice klocków hamulcowych z przodu mogą powodować taki "efekt" z hamulcami , chodź jak by się nie cofały i tarły cały czas o tarczę to była by ona gorąca a taka nie jest. A nie jest tak , że przy cztero, pięciokrotnym naciśnięciu na hamulec zużyje całe podciśnienie. Pompa na biegu jałowym nie zdąży go uzupełnić /tutaj kłania się kurs na prawko i informacja dlaczego nie jeździ się na "luzie"- to jeden z powodów/. - taką inf. znalazłem w www. Biorąc pod uwagę powyższe wydaje mi się ,że jak jadę i wciskam hamulec raz za razem / w miarę potrzeby/ nie robi się on twardszy. Czy jakiś posiadać CC 1.3 cdti mógłby sprawdzić czy też ma takie objawy ?
  9. Witam; przy zapalonym silniku i kilkukrotnym wciśnięciu pedał hamulca pedał staje się twardszy , nie bardzo twardy ale zdecydowanie twardszy (bez jazdy) , po przejechani paru metrów znowu jest ok. Płynu nie ubywa , auto hamuje ok. Przy wyłączonym silniku i naciśnięciu kilka krotnie pedał hamulca staje się bardzo twardy , po odpaleniu trzymając wciśnięty hamulce , staje się miękki - wniosek serwo działa. Proszę o poradę. Corsa C 1.3 cdti
  10. impress

    Zawór EGR w 1.3 CDTI

    Witam podłączyłem auto pod komputer i egr otwiera się i zamyka prawidłowo ale mam pytanie jaki powinien być cykl pracy egr w % na biegu jałowym ? Pierwsze zdjęcie obroty około 3.500 (luz) Drugie zdjęcie bieg jałowy
  11. impress

    Zawór EGR w 1.3 CDTI

    A czy odkrecenie samego zaworu egr i poruszanie wystajacym " grzybkiem " w celu rozruszania coś pomoże ? Mówię o sytuacji w której komp pokaże że egr nie działa ? Jazda po mieście przy zdecydowanie niższej temp niż 29 c + błąd nie wyskakuje PS. Ile jest tam śrub ?
  12. impress

    Zawór EGR w 1.3 CDTI

    Wróciłem bez problemu auto wkręca się normalnie na obroty ma moc jak pisałem . Jak sprawdzić czy przewody są ok ? Wydaje mi się że egr działa bo nie ma problemów z falowaniem obrotów czy odpalaniem auta. Dziwi mnie fakt że jak auto postalo po skasowaniu błędu i jeździe tylko po mieście ale zdecydowanie przy chlodniejszej temperaturze błąd nie wyskoczył ...?
  13. impress

    Zawór EGR w 1.3 CDTI

    Thx Wszystkim a kwestia czy przejmować się błędne jak auto śmiga ok, pali na dotyk , obroty nie faluja?
  14. impress

    Zawór EGR w 1.3 CDTI

    Czyli kolego Wesol mogę z tym normalnie jeździć ? Wogole muszę to robić jeżeli auto jeździ normalnie , ignorując kod błędu? Czy jest możliwe że egr po mocnym przedmuchaniu na trasie się odblokuje jeżeli problem z nim wynika z jego sasyfienia a nie z usterki mechanicznej ?
  15. impress

    Zawór EGR w 1.3 CDTI

    Zero problemu z zapaleniem , obroty nie faluja auto pali normalnie po skasowaniu błędu błąd wyskakuje dopiero po nagrzaniu auta do 90 stopni (tak zaobserwowalem, może błędnie) ...ostatnio miałem problem z przeplywomierzem czy ten błąd może również świadczyć o problemie z przeplywka? Odepne przeplywomierz skasuje błąd i zobaczy czy wyskoczy ten PO400-08
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.