Skocz do zawartości

impress

Forumowicz
  • Liczba zawartości

    280
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana impress w dniu 22 Październik 2013

Użytkownicy przyznają impress punkty reputacji!

Reputacja

1

O impress

Informacje o profilu

  • Płeć
    Nie powiem
  • Model
    Opel Corsa C
  • Silnik
    Z13DT
  • Nadwozie
    hatchback
  • Posiadasz LPG
    NIE

Ostatnie wizyty

3367 wyświetleń profilu
  1. Błąd zapalił się przy podpiętej wtyczce EGR , auto ciągnęli normalnie , skasowałem błąd i znowu cisza nie wyskakuje . Jak będzie wyskakiwał to wypne wtyczkę i będę jeździł bez podłączonego EGR olewając wyskakujący błąd. Tylko jak zrobić żeby mieć pewność że EGR jest zamknięty i wtedy odłączyć wtyczkę ?
  2. No i niestety błąd wyskoczył ponownie , jechałem przez chwilę na stałych obrotach coś ponad 2 tysięcy i auto z kluczykiem na desce po wyłączeniu silnika i włączeniu zgasł błąd ale w pamięci jest . Auto jeździ normanie .
  3. Zrobiłem jak piszesz rozgrzałem auto stanąłem i po jakiejś minucie (więcej ) silnik zaczął pracować ciut głośniej , podkręciłem obroty znowu ucichł i po jakimś czasie znowu pracował głośniej . To nie jest bardzo duża różnica w głośności ale odczuwalna , chyba że to moja fata Morgana . narazie jest wszystko ok , dziwne że po złożeniu auto chodziło słabo , po jeździe i dawaniu mu torche po garach później odpięciu wtyczki od EGR przejechaniu się , ponowne podłączenie i skasowaniu błędu wszystko jest ok . Błędu nie wywaliło od 130 km ( temperatura otoczenia 20 stopni ) więc oby już było ok. Dzięki za odpowiedzi
  4. Jeszcze jeżdżę z map ? Nie jestem tak biegły w temacie ?
  5. Błądem na desce bym się nie przejmował chodzi mi o to czy szkodzi innym osprzetowi ? Dziwne jest że po ponownym podpięciu wtyczki do EGR i skasowaniu błędu auto zbiera się tak jak z wypiętym (czyli zdecydowanie lepiej ) ale od wczoraj od czyszczenia EGR a dałem mu mocniej po garach , możliwe , że był zawieszony po czyszczeniu ? Błędów zero
  6. Po wypięciu wtyczki od EGR auto zbiera się zdecydowanie lepiej , czyli EGR padnięty ? Czy może tylko trzpień z elektromagnesem ? Czy jazda z wypiętym szkodzi ? Jaki EGR wybrać ?
  7. Sprawdzałem również czy zawór doładowania nie jest zabrudzony i jest ok , czysty . Czy jak wypne wtyczkę od EGR i będzie w pozycji zamkniętej , rozwiąże to doraźnie problem ?
  8. W którym momencie słychać rozrząd ? W ASO nie stwierdzili hałasu . Co do przebiegu to się zgadzam że to totolotek ale nie rozumiem wpisu dot. prowokacji i stwierdzenia kto pisał temat ? Pozdrawiam
  9. EGR wyczyszczony , auto zbiera się tak samo . Błąd nie wyskakuje po przejechaniu około 80 km. Czy błąd EGR wyskoczy zawsze jak będzie pracował nieprawidłowo tzn. jak będzie cały czas w pozycji zamkniętej bądź pozycji otwartej , jak będzie uszkodzony ? W jakiej pozycji przymuli auto ? Corsa C 1.3 CDTI 200 tys .
  10. Raczej nikt jak wymiana łańcuszka 3 tys. A czy rozrząd jest kolizyjny ?
  11. Do 100 czy 120 tys to jeszcze chyba na gwarancji auto by było a w sieci piszą , że z takimi przebiegami potrafił rozrząd nawijać.
  12. Dzwoniłem dziś po ASO i w każdym mówią , nie słychać nie ruszać , dbać o wymianę oleju co 10 tyś i stan prawie na maxa. Pytałem czy dużo jest sytuacji przeskoczenia czy zerwania to uzyskałem odp że bardzo rzadko i z reguły przez niedbanie o interwał wymiany oleju oraz agresywna jazdę . Mają te silniki u nich na serwisie z innych powodów co mają 250 tys i rozrządy ok. Pytam gdyż może problem z rozrządem jest przesądzony w sieci gdyż jest to chyba problem jednostek. W tygodniu podjadę do ASO na odsłuch. Cena w ASO 3000 zł
  13. Gdzie mieszkasz ? Przyjadę i pokaże Ci w jakim stanie mam auto , czy ja pisałem że będę wymieniał sam ? Czy zbieram informacje dot. kosztów itd. żeby oddać do mechanika. Prosiłem Cię żebyś nie pisał rzeczy które nic nie wnoszą do tematu ale widzę problem z czytaniem ciągnie się w twoim przypadku długo . Pozdrawiam i to była ostatnia wypowiedź skierowana do twojej osoby. Czy przez okienko rewizyjne a pokrywie rozrządu mogę sprawdzić stan łańcuszka ?
  14. Przepraszam ale pytanie dot. kosztów naprawy nie jest pytaniem nieadekwatnym do roku auta i do jego ceny więc proszę nie wypowiadaj się jak Twoje odp. nic nie wnoszą. Ponownie proszę moderatora o usuwanie komentarzy nic nie wnoszących do meritum wątku. Pozdrawiam
  15. Jakie szkody były przy przeskoczeniu ? Jakie koszty naprawy , czy przebieg w momencie przeskoczenia tj. 210 kkm był realny ? Jaka kształtują się teraz ceny wymiany łańcuszka ? Przed przeskoczeniem bylo coś słychać ?
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.