Skocz do zawartości

malybelzyce

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O malybelzyce

Informacje o profilu

  • Model
    Opel Vivaro
  • Silnik
    2.0 dtci
  1. W norwegii auto ma spisywany przebieg przy kazdym przegladzie i kazdej widycie w serwisie. Cena ubezpieczenia tez zalezy od ilosci deklarowanych km. Drugie vivaro ktore mam z tego samego rocznika ma jeszcze mniej . I to jest normalne . Jak auta maja duzy prdebieg to sa za pol darmo.
  2. Silnik 2.0 cdti Egr sprawny Odnoskie cisnien tego nie jestem wstanie sprawdzic . Bo serwis nie podlacza komputera przy kliencie. Zeby to bylo w polsce.........
  3. Dziendobry wszystkim. To moj pierwszy post na tym forum . Potrzebuje madrej rady. Teraz cala historia Vivaro 2008 2, 0cdti z przebiegiem 75 tys km. Kupilem pol roku temu troche pojezdzilem i w koncu co jakis czas zaczal szarpac w momencie wcisniecia pedalu gazu tak co jakis czas, i na zimnym i na cieplym bez znaczenia. Pali na dotyk. Ale dalo sie z tym jezdzic . Ale zaczynalo to dokuczac coraz bardziej. Czasem nawet sie pojawiala kontrolka stop i kontrolka stop silnika wraz z konkretnym szarpnieciem. Puscilem pedal gazu i wszystko wracalo do normy. Az tu nagle stracil komletnie moc ale bez zadnych kontrolek na tablicy . Wiec zaprowadzilem auto do serwisu opla. Szybka diagnoza wtrysk 3 cylinder . Wymienilem go sam bo za wymiane jednego wtrysku powiedzieli w przeliczeniu na zlotowki miedzy 10 a 20 tys zlotych (norwegia), bo czesto sa zapieczone . Wiec kupilem prase 20 ton i poszlo bez problemu . Pojechalem na adaptacje i po wyjechaniu moc wrocila pali ok ale dalej czasem szarpie. Przejechalem 500km i znow brak mocy. Wiec znow serwis , powiedzieli ze teraz 4 wtrysk. Powiedzialem im to tersz wymienicie . Po tygodniu mi oddali i powoedzieli ze nie da sie wyjac wtrysku bez zdejmowania glowicy. Wiec centralnie przed warsztatme im udowodnilem ze sie da w 25 minut. Zalozylem nowy . Potem adaptacja i znow ten sam problem . Znow czasem szarpie i pojawiaja sie kontrolki stop . Doradzcie co to moze byc. W miedzy czasie sprawdzilem egr bylo czysciutkie . Troszke mokre od oleju. Przeplywomierz tez sprawdzalem bo mam jeszcze jedno takie samo vivaro. POMOCY. Co powoduje to szarpanie i padanie wtryskow???
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.