Skocz do zawartości

ASO OPEL Wawrosz Oświęcim

Forumowicz
  • Liczba zawartości

    281
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana ASO OPEL Wawrosz Oświęcim w dniu 19 Listopad 2013

Użytkownicy przyznają ASO OPEL Wawrosz Oświęcim punkty reputacji!

Reputacja

10

O ASO OPEL Wawrosz Oświęcim

  • Tytuł
    Kajetan

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Oświęcim
  • Model
    Opel Astra III
  • Silnik
    Z17DTH
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. Trochę dziwne pytanie : SMILE : Taki, żeby się opłacało i Firma się utrzymała Jak wszędzie
  2. Witam Wszystkich Przepraszam za brak odpowiedzi na prywatne wiadomości w ciągu ostatnich dwóch tygodni ale byłem na urlopie, a tylko ja zawiaduje kontaktem z Forum Każdemu, kto do mnie napisał - odpowiedziałem. Jeżeli ktoś ma jakiś temat - jestem już do dyspozycji. Pozdrawiam
  3. Tak. Może zaistnieć konieczność zamówienia jakiegoś elementu, więc jeśli mamy załatwić wszystko przy przeglądzie, to wskazana byłaby wcześniejsza wizyta, w celu weryfikacji roszczeń.
  4. Witam Wyjściowa cena przeglądu, to ok. 490 zł i w tej cenie jest już uwzględniony olej i filtr oleju + robocizna. Przy 30000 km należy sie jednak spodziewać, że do wymiany będzie też f. powietrza i p.pyłkowy. Nie wiem co mogło być robione przy 15000 km, bo GM nie przewiduje takiego przeglądu. Jest rok lub 30000 km i ewentualnie, w międzyczasie wymiany oleju wg wskaźnika. Jeżeli chodzi o usterki, to wolałbym się nie wypowiadać, dopóki ich nie zweryfikuję. Zapraszam zatem na przegląd. Postaramy się dostosować termin do Pańskich oczekiwań. Pozdrawiam
  5. Wychodzi, że popełniłem błąd ufając EPC. Widocznie, gdybym zamówił "czysty", nowy sterownik, to pewnie przyjąłby program bez problemów....
  6. A jak rozwiązałeś te problemy Przez weekend przeleciałem z 1200 km po Polsce. Zafira zasuwała znakomicie, wszystko jak w zegareczku, tylko ta kontrolka.....
  7. A przepraszam Meriva i Mokka też Jakoś mnie ten Cruze, jako tożsamy z Astrą, zbałamucił
  8. Uwierz mi, że przejrzeliśmy wszystkie opcje w Techu i SPS-ie, nawet byłem prywatnie u "magika" od tych tematów ( tzw "drucik" ) i gość tez rozłożył ręce. A jak daleko mam do Ciebie? Chętnie podjadę
  9. Silniki z turbiną też były z LPG i to fabrycznym ale tylko w Astrach I wtedy były również fabrycznie przygotowane (dostosowane) pod LPG. W Cruzach takiej opcji nie było. Jeśli znajdziesz zagazowanego Cruza 1,4 na turbinie to na 99% jest to LPG zamontowane prywatnie A wtedy ostrożnie.
  10. Mają zmienne fazy. Wiele egzemplarzy Cruza jest fabrycznie przystosowanych pod LPG (tylko 1,8 !! ) i zdecydowanie tych należy szukać. Mają wówczas zakodowana w VIN-ie opcję wyposażeniową KL7. Powinno to tez pisać w książeczce. Ponadto, przynajmniej krajówki, powinny posiadać drugą książeczkę do LPG z firmy BRC. Instalacje były dokładane na Stacjach, przed odbiorem auta. Dokładnie ta samo dotyczy Chevroleta Orlando. Egzemplarzy zagazowanych prywatnie, nie polecałbym. Nie ze względu na niefachowość warsztatów ale na brak ww. opcji KL7. Pozdrawiam Duża rzadkość Ale zdarzają się.
  11. Sprawa rozeznana w kilku źródłach. Wygląda na to, że sterownik ma wewnętrzna pamięć, która jak już raz dostała w fabryce info, że jest Merivą, to już do końca życia będzie pamiętać, że nią jest....
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.