Skocz do zawartości

mirekhood

Forumowicz
  • Liczba zawartości

    3693
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    17

Ostatnia wygrana mirekhood w dniu 4 Luty

Użytkownicy przyznają mirekhood punkty reputacji!

Reputacja

55

O mirekhood

  • Tytuł
    Mirosław

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Wodzisław Śląski
  • Model
    Opel Sintra
  • Inna marka
    Seat
  • Silnik
    X22XE 2.2 16v 141KM
  • Nadwozie
    VAN/"Luba"
  • Posiadasz LPG
    TAK

Ostatnie wizyty

6082 wyświetleń profilu
  1. No u mnie typowo była kabloteka. powodzenia w każdym razie.
  2. Cześć, problem się pogłębił na tyle, że w końcu zaczęła gasnąć i przestała zapalać. Sintra poszła na lawetę i do elektryka. Zrobił na nowo masę na błotniku przy akumulatorze, cośtam w kablach pogrzebał i od tamtej pory działa bez problemu. Ale konkretnie co było powodem się nie dowiedziałem
  3. Masz na myśli temp. płynu? Bo 140 to trochę dużo, wskaźnik kończy skalę na 125...
  4. Fabrycznie jako opcja Standardowo 15 cali szło i to w dwóch wzorach. Co do przekłamań, to zmieniłem niedawno auto i przyzwyczajony do jechania 10-15km ponad ograniczenie - fotoradar mi przypomniał że to już nie Sintra
  5. Reasumując masz jedną w super stanie Moja też była piękna i chodziła jak złoto, ale poszła w grudniu do nowego domu
  6. TRW są twardsze i na dłużej starczą, ja brałem klocki ABE ze względu na cenę i przy okazji okazały się całkiem przyzwoite. Ale jak bym miał więcej kasy to bym zapewne wsadził trw.
  7. Klocki z ABE są w porządku, nie piszczą (montowałem w Lubej na przód i tył), ale z tarczami bywało różnie, niektóre wracały na reklamację pokrzywione. Te z ABS-a za to dają radę nawet w nowszych i cięższych autach, w tym przypadku nie ma się czego bać
  8. W tym plastikowym boxie co filtr powietrza, tylko niżej
  9. Po odpięciu czujnika komputer zapewne sugeruje się jakimiś domyślnymi wartościami, dlatego da się jechać. Ale nie kojarzę,żeby komukolwiek na forum zepsuł się ten czujnik Zrób reset przez odpięcie akumulatora na jakieś pół godziny, zostaw silnik na wolnych aż do włączenia wentylatora, pojeździj i zobacz
  10. Świetnie opisałeś działanie skrzyni, ale to mi się właśnie w Sintrze podoba. Jedynka do ruszania, piątka do jechania, a reszta do wyprzedzania Na piątce przy spokojnych obrotach 2,5 jadę 120, a na dwójce jak dam starej po zaworach to zaraz mam 100. Max na dwójce to 110 jakby ktoś pytał (trójka prawie 165, czwórka prawie 190, a na piątkę autostrada się skończyła...)
  11. Potwierdzam, pierdzenie pod maską po odpaleniu to norma. Pompa ABS ma w środku takie małe "szklaneczki" i to one zapewne tak grzechoczą jak ciśnienia dostaną.
  12. Jak nie wyświetla całej cyfry to taśma wyświetlacza w środku do poprawienia/dociśnięcia, a jak słabo widać, to podświetlenie szwankuje. W moim padła jedną żarówka i godzinę jeszcze widać ale temperaturę odczytał tylko w zupełnych ciemnościach
  13. Też nie widziałem nigdy odmiennych manualów. Może to oznaczenie fabryki która składała. Albo diesel i bena miały różne oznaczenia.
Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.