Skocz do zawartości

tomx1988

Użytkownik
  • Zawartość

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O tomx1988

Informacje o profilu

  • Model
    Opel Calibra
  • Silnik
    2.0 8v 115KM
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. tomx1988

    wymiana paska klinowego od pompy wspomagania

    To rozumiesz czemu tak ciężko było mi wytłumaczyć o co mi konkretnie chodziło... To mówisz,że alternator i pompa wspomagania powinna chodzić na jednym pasku....dziwne rzeczy odkrywam pod maską :-) A mógłbyś jak możesz podać linka do tej stronki gdzie znalazłeś ten schemat? bo może to dotyczy tylko "szerokiego paska" A ja mam zwykłe, wąskie paski.
  2. tomx1988

    wymiana paska klinowego od pompy wspomagania

    Nie mam możliwości zrobienia zdjęcia bo aktualnie brat pożyczył samochód i wróci za pare dni. Co do przesłanego zdjęcia to u mnie nie ma klimatyzacji i są dwa paski: jeden do alternatora i drugi na pompe od wspomagania. Jak auto wróci to porobie zdjęcia.
  3. tomx1988

    wymiana paska klinowego od pompy wspomagania

    spoko. jeszcze raz i pomału... obecnie pasek jest załozony bezpośrednio z koła pasowego na pompe( pasek nie przechodzi przez napinacz) i to mnie zaskakuje i z tego wzgledu właśnie pisze do Was.Chce sie Was zapytać jak prawidłowo powinien przebiegać pasek. obecnie to wygląda jakoś tak jak na dołączonym zdjęciu.......... Jak widać u mnie napinacz jest całkowicie pominięty. A wspomniałem o napinaczu bo nie mam pojęcia jak prawidłowo ma być pasek i myślałem, że moze napinacz jest niezbedny tylko jeśli jest dodatkowe koło(chodzi mi o klime)i wówczas jest inny pasek i inaczej przebiega. Ktoś najprawdopodobnie coś tu "czarował" przede mną. Sorki jeśli wczaśniej nie potrafiłeś mnie zrozumieć Mam nadzieje,że już rozumiesz o co ni chodzi. Mogłbyś mi to może narysować jak prawidłowo powinien przebiegać pasek lub podesłać jakiś link. k.bmp
  4. tomx1988

    wymiana paska klinowego od pompy wspomagania

    po pierwsze to może i nie mam az tak duzej wiedzy jak to kolego ale wiem jak wygląda napinacz! w aucie nie mam klimy, chodzi o sam pasek od pompy wspomagania. W moim przypadku pasek przechodzi przez tą łape i żeby go wyjąć musiał bym ją wykręcic lub przeciąć pasek.A nieco wyżej jest jakiś napinacz który w tej chwili jest nieużywany i zastanawiam się czy ten pasek ma przechodzić przez ten napinacz czy tak jak jest obecnie czyli z koła pasowego bezpośrednio na pompe.
  5. Witam wszystkich. Jestem szczęśliwym posiadaczem Calibry 2.0 8v 115km z 1993 roku i od jakiegoś czasu mam problem z piszczącym paskiem od pompy wspomagania . Mam zamiar wymienić go na nowy i tu mój problem się zaczyna gdzyż nie wiem jak mam poluzować pasek by go wymianić i pasek przechodzi przez mocowanie silnika(łape :-) ) i niema możliwości go wyciągnąć. Może coś ktoś kombinował tam przede mną , nie wiem. Czy mógłby mi ktoś podpowiedzieć jak pasek ma przebiegać(czy właśnie przez tą łape), bo zauważełem jakiś napinacz tylko nie wiem czy ten pasek ma przez niego przebiegać czy tez może ten napinacz jest pod klime...dodam że mam zwykłu pasek jednoklinowy. Prosze o pomoc...
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.