Skocz do zawartości

harnas1515

Forumowicz
  • Liczba zawartości

    9866
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    48

Ostatnia wygrana harnas1515 w dniu 1 Październik 2018

Użytkownicy przyznają harnas1515 punkty reputacji!

Reputacja

152

O harnas1515

  • Tytuł
    Jacenty

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Bełchatów
  • Model
    Opel Sintra
  • Inna marka
    Mondeo V6
  • Silnik
    3,0 V6
  • Nadwozie
    Biały Kruk
  • Posiadasz LPG
    TAK

Ostatnie wizyty

9801 wyświetleń profilu
  1. Jest oczywiście. Dziękuję. Wysłane z mojego SM-J320FN przy użyciu Tapatalka
  2. Rafał. Prześlij mi schemat bo zgubiłem. Dzięki. harnas97@vp.pl Wysłane z mojego SM-J320FN przy użyciu Tapatalka
  3. Wymiary juz podałem wszystkie. Łącznie ze zdjęciami. Wiec nie latajcie z miarką juz. Wysłane z mojego SM-J320FN przy użyciu Tapatalka
  4. No to fajnie, że udało się troszkę pomóc i szybko znaleźć przyczynę.
  5. Bez zapłonu po zmostkowaniu powinna pompa działać.
  6. Sam sobie odpowiedziales. Ze czujnik wału jest dobry bo podaje sygnał na przekaźnik. Teraz tak. Jeśli mostkujesz dwa styki po wyjęciu przekaźnika pompa ma chodzić cały czas. Jeśli chodzi to walniety przekaźnik. Jeśli nie chodzi to wina kabli. Od wtyczki do pompy działa. Bo podlaczyles ma krótko. Wiec temat między skrzynka przekaźnika a połączeniem pod autem. Słaby punkt to gniazdo pod autem. Lub styki pod przekaznikiem.
  7. Dzwoń do mnie. Czasem uda mi się podpowiedzieć coś mądrego. Numer chyba masz.
  8. Czujnik obrotu wału podaje sygnał do komp. Wtedy przekaźnik podaje sygnał do uruchomienia pompy paliwa. Pod podłogą ominąłeś przekaźnik wiec będzie działać cały czas. Według mnie uszkodzony przekaźnik. Lub kable od przekaźnika do pompy. Może gniazdo z którego wtyczke wyjales. Mam wszystkie części do 2.2. Krzycz jak coś potrzeba. Ps. Można awaryjnie odpalić na gazie. Pomijając paliwo. Ale musi być ciepło. zimą odpada.
  9. Sprawdzalem przewód najdłuższy dokładnie sznurkiem. Wyszło 348cm. Kupilem 350cm ale ciężko było ułożyć. Łatwiej by było trochę krótszy.
  10. Jeśli chodzi o wejście do pompy. To dwa przewody(końcówki) mają inny skok. Na lewą stronę, 10x1 Na prawą stronę 10x1.5 Reszta końcówek to 10x1 Przód lewy - 75÷80 cm Tył dwie szt. 340÷350 cm I dalej tył lewy 65÷70 cm tył prawy 190cm
  11. @sergeimoskva to co na zdjęciu oznaczyłeś jako "lewy tył-70cm" to raczej jest lewy przód. Tylny wygląda trochę inaczej i ma długość 65cm. Przewody najdłuższe oryginalne. Od pompy, do tylnego lewego koła mają 340cm. I jeden z nich (żółty) ma inną końcówkę (większy skok gwintu) Kupiłem nowe przewody. W sklepie odrazu założyli końcówki. Ja podałem długość. Zostało zamontować i opowietrzyć całość. Więc można spokojnie robić samemu i nie trzeba specjalistycznego sprzętu. :)
  12. Ja pełne kasowanie robiłem kilka razy odpinajac całkowicie komputer. Nie trzeba było czekać. Odpiety, sprawdzona kość i styki (bo to był cel) kilka minut trwało. I po podłączeniu był skasowany całkowicie z bledow/map/błędnych nastawów...
  13. bo minus łatwiej odkręcić. wyprowadzony w górę do błotnika. To odkręcasz i gotowe.
  14. Tak jest kostka. Głębiej przyklejona taśmą do plastyku konsoli.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.