Skocz do zawartości

sauroon

Użytkownik
  • Zawartość

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O sauroon

  • Urodziny 16.11.1981

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Bielsko- Biała
  • Model
    Opel Astra II
  • Silnik
    1.6 8V
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. Witam. A więc tak, regulator wymieniony, ładowanie się poprawiło, ale wspomaganie znów się wyłaczyło. Jeśli to nie regulator to chyba pozstaje tylko wymiana pompy
  2. dzięki za info. Droga jest taka zabawa z regeneracją? Można to samemu zrobić?
  3. A więc tak, przy zimnym silniku, przy zapaleniu 14,2 V. Po jeżdzie, napięcie 13,55. Wspomaganie działa. Nie udało mi się zmierzyć przy wyłączonym wspomagaiu- bo jak na złość, nie chce się wyłączyć
  4. Witam. Od jakiegoś tygodnia mam problem z wspomaganiem w mojej astrze z 2001 roku (Z16se). Na zimnym silniku wszystko chodzi i działa, po przejechaniu jakiś 30 lub 35 km, wspomaganie znika i po pewnym czasie samo się włącza i tak w koło. Nie ma żadnego błędu, żadne kontrolki się nie świecą. Płyn jest. Przymierzam się powoli do wymiany pompy. Ale czy może to być coś innego? Bardzo proszę o pomoc.
  5. Witam. Mam mały problem. Jakiś czas temu wyskoczył zaświecił mi się chceck engine po czym po przejechaniu kilkunastu kilometrów zgasł. Później znów się pojawił i znów zgasł. Pojechałem na komputer aby zczytać bład. Bład był od sondy lambda. Pan mi go skasował i umówił się ze mną na termin naprawy. Po czym jak do niego przyjechałem okazało się, że nie ma nie ma żadnego błędu a sonda pracuje ok. Byłem również na analizie spalin i wychodzi na to, że wszystko jest ok. Ale widzę, że auto ma bardzo duże spalanie. Na połowie baku przejechałem jakieś 200 km. Czy to może być jednak sonda, mimo tego, że komputer tego nie wykazuje?
  6. Witam. Mam malutki problem. W przeciągu miesiąca drugi raz padł mi sterownik silnika. Za pierwszym razem były dwa błedy p1220 i p1550. Koszt naprawy 350 zł. Nie minął miesiąc a sterownik znów padł. Tym razem bład p0230. koszt naprawy 200 zł. Jak tak dalej pójdzie zaraz zbankrutuję. Moje pytanie jest takie, czy jest jakaś możliwość odizolowania sterownika od bloku silnika, żeby się tak bardzo nie nagrzewał. Może przeniesienie go w jakieś inne miejsce. Bardzo proszę o jakieś sugestie. Z góry dziękuję.
  7. Witam. W najbliższym czasie przymierzam się do wymiany tarcz i klocków w mojej astrze. Strasznie bije mi kierownicą przy hamowaniu. Z powodu niewielkiego budżetu, chciałbym się zmieścić w kwocie 300 do 350 zł, proszę Was o jakieś konkretne propozycje. Felgi są na 4 śruby a silnik to 1.6 8V- Z16SE. Z góry dziękuję.
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.