Skocz do zawartości

lukas25

Forumowicz
  • Liczba zawartości

    154
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O lukas25

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Niedzwiedz
  • Model
    Opel Astra II
  • Silnik
    X18XE1
  • Nadwozie
    hb 3d
  • Posiadasz LPG
    TAK
  1. Dziękuję ! w astrze 3d to będzie przy nogach kierowcy?
  2. Witam kolegów. Orientuje się ktoś gdzie jest przykręcona masa do grzanych dup ? tis'a nie posiadam :(
  3. ciśnienie sprężania sprawdziłeś? moze zawory się nie domykają. Jeżeli nie wylałeś oleju z samorególatorów.
  4. mimo ze niem okienka rewizyjnego w kapie bocznej skrzyni i tak można wyciągnąć wałek. należny zdjąć kapę i dalej jak w linku. zamiast kluczy 15mm można wyciąć nakrętki m16 na kształt litery U.
  5. Śmiało możesz przekładać. pinout jest taki sam w c14se i c16se. gdyby chodziło nie za bardzo możesz przełożyć mapy (jeśli sprawne) od swojego c14se do sterownika od c16se.
  6. poczytaj trochę kolego !! wałki od seh wkłada się do bigblokow. w c16nz jest smalblok i tam wchodzi wałek od 13s lub c16se.
  7. witaj. częsta praktyką gazowników jest zatykanie króćca od klapy sterującej powietrzem ciepłe-zimne, w twoim przypadku go pewnie ułamał , spowodowane jest to innymi przekrojami w dolocie co za tym idzie dla jednego i drugiego przekroju musiał by ostawiać inaczej gaz- nie wykonalne. co do śmierdzenia gazu pewnie za luźno ustawiony parownik i gaz z parownika wydostaje się na zewnątrz po zgaszeniu. proponuje w ramach gwarancji jak sie da, jechać do gaziarza na ponowne ustawienie i może się mu uda. cały problem prawdopodobnie wynika z źle ustawionej emulacji sondy. w c18nz sonda 1V jedno
  8. Wezyk odpada bo niema prądu przy kręceniu silnikiem. Moim zdaniem czujnik indukcyjny lub/i moduł. najpierw bym podmienił moduł bo miej roboty z tym i spotkałem się z podobną przypadłością z winy modułu(podróbki) właśnie. wymiana cewki. zdjąć sprężynkę z kółka napędzającego oś. zobaczysz kołek trzeba go wycisnąć - lekko nie idzie . z resztą sobie powinieneś poradzić.
  9. w astrze f przy f16 trafiła się śrubka na klucz typu spline czy jakoś tak to sie nazywa.
  10. jak w temacie, lecz zastanawia mię czy trzeba wywalić sanki aby się do tego dobrać?? wszystkie wskazówki i podpowiedzi mile widziane pozdrawiam
  11. ArKos, wielkie dzięki za podpowiedz i poprawienie i mi humoru teraz zostaje mi tylko kupić obudowę wałka i pompę olejową bo się następna kończy. Poskładać do kupy i obadam co się będzie dziać dalej. może ktoś jeszcze coś dodać byle z sensem jak kol. powyżej [ Dodano: Wto Gru 29, 2009 10:44 ] sprawa rozwiązana na środkowym czopie wałka powstała rysa wzdłużna w jaki sposób nie mam pojęcia może była ale nie zauważyłem. pompę kupiłem nową od 18e i ciśnienie ok opiłków niema
Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.