Skocz do zawartości

reset

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O reset

Informacje o profilu

  • Lokalizacja
    Tychy
  • Model
    Opel Vectra C
  • Silnik
    2.0 T
  • Posiadasz LPG
    NIE

Ostatnie wizyty

494 wyświetleń profilu
  1. Jest możliwość rozszerzenia zegarów w Corsie E. Na Śląsku można do mnie podjechać.
  2. Problem w tym, że tej pompy nie da się obracać. W widoczne nacięcie wchodzi śruba i nie ma możliwości większej regulacji jak 0,5 cm. Ale to za mało. Można ją tylko całkowicie przestawić. Nic idę na garaż będę myślał.
  3. To miałem na myśli, że jest luźny. Nie miałem siły już go liczyć, ale jest opisany 162. Dziwne, że pasek stary nie chce wejść. Rolki są identyczne, wałki rozrządu zablokowane, tylko pompa, może coś zmienić. A i tak dalej nie da się założyć starego paska...
  4. Zgadza się. Problem w tym, że napinacz jest na 0. Naprawdę zgłupiałem wczoraj od 15 do 19 z tym się męczyłem i nie udało się. A po zamontowaniu przecież trzeba jeszcze pasek naciągnąć. A tu jest problem go założyć.
  5. Cześć, mam problem z rozrządem. Wymieniony na zestaw INA. Pompa wody INA. Problem - nie jestem w stanie założyć paska rozrządu. Brakuje sporo. Pasek się zgadza. Stary też nie do włożenia. Ogladałem na YT tutorial z Z16XEL, tam pompa jest mimośrodem i dowolnie można ją okręcać, zbliżać, oddalać rolkę. W Merivie pozycja pompy jest ustalona Nie wiem czy pompa nie jest wadliwa. Widać, że zdjęciu, że miejsce na śrube jest przesunięte względem oryginału. Miał ktoś taki problem? Wszystkiego się spodziewałem tylko nie tego.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.