Skocz do zawartości

Grzesiek1986

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Grzesiek1986

  • Urodziny 11.09.1986

Informacje o profilu

  • Płeć
    Nie powiem
  • Lokalizacja
    Warszawa/Siemiatycze
  • Model
    Opel Corsa D
  • Silnik
    1.3CDTI90
  • Nadwozie
    5 drzwiowe
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. No i jest przyczyna: pęknięty zbiorniczek wyrównawczy.
  2. Słuszna uwaga. Cały czas płynu jest w normie, ubytki płynu są bardzo "skromne" minimalnie zauważalne. Przepraszam za lakoniczność i nieprecyzyjność, jednak temat jest dla mnie bardzo denerwujący. Wybaczcie!
  3. Witam, od jakiegoś czasu zmagam się z wyrzucaniem płynu ze zbiorniczka wyrównaczego przez dolny wąż. Problem występuje gdy silnik jest rozgrzany to na dole zbiorniczek jest mokry od dolnego węża w prawą stronę. Zarówno dolny, jaki i górny wąż od zbiorniczka są gorące. Pod samochodem, w grażu, widać czasami wyraźną plamę, czasami lekkie wycieki (krople), płynu chłodniczego. Corsa jeździ normalnie (dynamika jazdy cały czas ta sama), nie dymi w czasie jazdy, płyn w zbiorniczku bez plam oleju, poziom oleju w normie (wymieniam co ~10 kkm), na bagnecie nie widać bąbelków ani podwyższonego poziomu oleju, nie widać też masła pod korkiem oleju i ani pod korkiem od zbiorniczka. Dodam tylko, że płynu nie ubywa, korek na zbiorniczku został wymieniony, a autko normlanie się nagrzewa. Czy ktoś miał z Was podobny przypadek? Pzdr
  4. No i jestem po naprawie, pomogła wymiana filtra paliwa. Już po kłopocie. Pzdr
  5. Jestem dłużny odpowiedź, Dałem auto pod kompa i pokazało dwa błędy: czujnik ciśnienia doładowania oraz czujnik temperatury paliwa, teraz czeka mnie wymiana zobaczymy jaki będzie efekt.
  6. oj nie pamiętam, za wymianę oleju i 3 filtry po rabatach 440 zł, sam filtr chyba ok 140 zł + do tego castrol edge sprawdzę ciśnienie na listwie i dam znać.
  7. Witam, być może był już taki temat, jednak nie mogę nic dopasować. Mam problem, kiedy pojawiły się pierwsze mrozy wystąpił problem z odpalaniem silnika zaraz po zgaszeniu. Akumulator jest nowy i zimny silnik przy -10 st. pali na dotyk. Natomiast po rozgrzaniu silnika i przejechaniu ok. 20 km nie da się odpalić, rozrusznik kręci, silnik zaskakuje i gaśnie po chwili albo wskakuje na 500 obrotów i nie reaguje na gaz. Filtr paliwa i olej wymieniam co 10 000 km, od ostatniej wymiany minęło ok. 5 000. Wcześniej wyskakiwał mi błąd czujnika temperatury paliwa czy to może być przyczyną? Pozdrawiam i dziękuję za jakieś sugestie.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.