Skocz do zawartości

piokow14

Użytkownik
  • Zawartość

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O piokow14

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Model
    Opel Corsa C
  • Inna marka
    Renault
  • Silnik
    1.7 CDTI
  1. Sorry, że dopiero teraz ale nie zauważyłem po prostu wcześniej Ogólnie jak wszędzie masz F to brakuje kabli na 99%. Najlepiej jakbyś miał kogoś kto ma TECHa to wtedy może sprawdzić jakich kabli Ci brakuje - tak byłoby nałtawiej. Ewentualnie możesz zrobić dobre zdjęcie, albo pospisuj piny i kable(kolory) jakie wchodzą do którego pinu we wtyczce od GIDa, wtedy jestem w stanie Ci powiedzieć gdzie, co i jak dołożyć. U mnie np. "F" były tylko przy zasięgu i aktualnym spalaniu, a w szczegółach dystans przejechany i średnią prędkość mi pokazywało. Kolejna kwestia to jeśli masz tego GIDa od innego samochodu to musi być on z oznaczeniem bodajże KU i TECHem trzeba ustawić w nim odpowiedni indeks dla silnika itp. Co do gdzie kupić i za ile; ja mogę polecić sklep AVT w Warszawie, potrzebujesz jedynie samych pinów (nie cała złotówka za 10 sztuk bodajże), kabel i sporo cierpliwości przy przepuszczaniu kabli Co do pinów to jak znajdę link to wstawie tutaj te które ja kupiłem, bo jest kilka rodzajów i nie wszystkie się nadają. Ogólnie jak jeszcze tego nie ogarnąłeś i się jeszcze nie zniechęciłeś to mogę Ci pomóc
  2. Końcówki drążków są ok, sprawdzałem. Ale łożyska amortyzatorów raczej było by słychać przy skręcaniu (tak przynajmniej miałem w innym samochodzie) a tutaj cisza.
  3. Kontrolka świeci tylko przed odpaleniem, potem gaśnie i się nie zapala wcale. Pod komputer była podpinana, żadnego błędu nie było
  4. Tak, machnąłem się zimowe, nie wiem czego to jest kwestia za bardzo, bo kupiłem samochód w lutym na tych letnich gumach i od razu kupiłem zimówki, ale wtedy też odnosiłem już wrażenie, że ciężej chodzi kierownica nią powinna. Do tego nie raz jest tak, że jak parkuje czy coś w tym stylu i sporo kręcę kierownicą, to bywają takie momenty jakby na sekundę przestawało działać wspomaganie. Trwa to bardzo krótko i pojawia się nie regularnie.
  5. Cześć, zmieniłem opony z letnich(185/55/r15) na zimowe (195/55/r15) i od tego czasu nie dość że dużo ciężej się skręca, to po puszczeniu kierownicy nie "wraca" na swoje miejsce (środek). Ma ktoś pomysły czego to może być wina? Bo szczerze powiedziawszy wątpię żeby te 10 mm robiło aż tak wielką różnicę.
  6. Tak jak piszesz, nie było kabla, już dołożony kolejna kwestia, zauważyłem że licznik kilometrów na komputerze pokładowym przekłamuje o jakieś 5,5% w stosunku do przebiegu na liczniku, jakieś pomysły?
  7. OK. Dołożyłem PIN (o dziwo od BCM do GIDa był kabel). Średnie spalanie pokazuje, ale przy zasięgu dalej jest "F". Wszedłem w tryb serwisowy gida i zastanawia mnie dlaczego pokazuje temperature płynu chłodniczego strasznie niską bodajże -38 stopni. Ktoś ma może schematy pinów do GIDa?
  8. Dobra, piny jakieś kupiłem, mam nadzieje ze beda pasowały ma ktoś może filmik/tutorial jak rozbierać kostki które nakłada się na sterownik silnika? Którędy najlepiej przepuścić kabel?
  9. Kolega programował oryginalnym Techem. Czujnik sprzęgła jest. A podpowie ktoś może jak się nazywają te rzeczy od pinów?
  10. Dobra, więc tak. tempomat zaprogramowany, komputer włączony, GID sparowany z oryginalnym radiem i ustawiony prawidłowy index. Do GIDa nie idzie jeden kabel od sterownika silnika, na kostce od sterownika jest to pin numer 1, a na kostce GIDa pin numer 16. Kabel muszę doprowadzić, teraz moje pytanie, czy ktoś robił coś takiego? Nie wiem jak to się dokładnie nazywa, ale potrzebuję kupić pin do wtyczki od GIDa, i "gniazdo" na pin do wtyczki od sterownika(wie ktoś jak to się fachowo nazywa?). Druga sprawa, tempomat był aktywowany, do manetki dochodzi 4 kable, a tempomat dalej nie działa, jakieś pomysły co może być przyczyną?
  11. A mógłbyś podpowiedzieć jaki to "łatwy" sposób?
  12. A jak jest z tymi kodami? Bo chyba żeby aktywować BC trzeba go podać?
  13. Problem jest tylko że tamto radio (to w zestawie z GIDem) jest strasznie podrapane, dlatego chciałem to "zgrać" ze swoim radiem
  14. Witam, jako że to mój pierwszy post tutaj, to CZEŚĆ Kupiłem ostatnio Corsą C 1.7 CDTI 2006 rok, niestety nie ma w niej komputera pokładowego (GID). Mam do kupienia w dobrej cenie (tak mi się przynajmniej wydaje) zestaw, czyli GID (z oznaczeniem KU) i radio CD 30 MP3 (takie samo jak posiadam aktualnie). Wyczytałem gdzieś że w tej wersji silnikowej montowane były GIDy także powinno to działać. I tu moje pytania: 1. Radio i wyświetlacz jakie mam do kupienia mogą nie być wylogowane, czy jest to duży problem? Dam radę zrobić to sam za pomocą TECH2? 2. Wyczytałem gdzieś że do tego zabiegu potrzebny jest kod z tej kartki jaką dostaje się w salonie z samochodem, niestety jej nie posiadam, czy za pomocą TECH2 mogę go w jakiś sposób odczytać? 3. Czy TECH2 mogę potem aktywować komputer pokładowy ? Z góry dzięki za odpowiedzi
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.