Skocz do zawartości

mgoornik

Użytkownik
  • Zawartość

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O mgoornik

Informacje o profilu

  • Model
    Opel Agila
  • Silnik
    1.0 12V
  • Posiadasz LPG
    TAK
  1. Gdyby ktoś miał taki sam problem kiedyś: Nie wiem co było powodem tego opadnięcia wskazówek (może fakt ze w trakcie montażu żarówek brat odłączył akumulator), ale rozwiązanie jest bardzo proste- włączyć zapłon wyciągnąć wskazówki i włożyć jak trzeba. Namęczyłem się sporo bo sprawdzałem nawet ścieżki na płytce a rozwiązanie takie proste Aaaa wskazówki wyciągają się dosyć ciężko
  2. Witam! Właśnie wróciłem z garażu a wymieniałem żarówki w desce rozdzielczej. Po wymianie w liczniku i wyczyszczeniu kurzu spod szybki podłączyłem wtykę i przekręciłem kluczyk. Wszystkie kontrolki świeciły się jak zwykle, natomiast wskazówka temperatury i prędkościomierza spadły poniżej minimalnej wartości. Wskazówka paliwa jest ok. Próbowałem odłączać akumulator, trochę pojeździć (prędkościomierz zaniżał a temperatura się nie podnosiła), przesuwać wskazówki wyżej (po włączeniu zapłonu spadały), Pomocy
  3. mgoornik

    Agila- głośna praca pompy paliwa

    A moje stało dwa lata w garażu ani razu nie odpalone. Później jeżdzone kilka razy do ostatnich kropel i teraz ją słychać jak mam prawie pełen bak.. Nie wiem czy to wszystko ma znaczenie, ale wiem już że nie ma co się męczyć i rozbierać to wszystko skoro i tak się wymienia całą pompę. Dzięki za to info;-) A jak z tymi światłami i podświetleniem? Też tak macie?
  4. mgoornik

    Agila- głośna praca pompy paliwa

    Piszesz o tym przygasaniu świateł i podświetlenia czy o samej pompce? Bo albo jeszcze na jesieni nie byłem tak wyczulony albo aż tak głośno nie chodziła.. A też po dniu jazdy jak odkręcicie korek to następuje wyrównanie ciśnienia z tym sykiem? @misci czyli syfu żadnego który może utrudniać ssanie nie przewidujesz?
  5. Witam! Chciałbym zasięgnąć Waszej opinii i rad na temat postąpienia z pompą paliwa w Agili. Przy postoju na biegu jałowym i zapalonym silniku, wyraźnie słychać dźwięk dochodzący z tyłu. Jestem przekonany że to pompka. Zdarza się, że nie słychać jej pracy ale to rzadko. Próbowałem jeździć z odkręconym korkiem z baku, bo zawsze gdy odkręcam do końca zakręcony korek słychać syk (niestety nie wiem czy powietrze jest zasysane czy uchodzi z baku) i po ponownym odpaleniu wskazówka paliwa się podnosi. Niestety nawet po kilku dniach jazdy z luźnym korkiem nic się nie zmienia. 1.Czy to ten głośniejszy dźwięk to znak że jej żywot się kończy? 2.Czy w samej pompce da się cokolwiek naprawić czy w grę wchodzi wymiana? 3. Czy jest w tym momencie sens się tym przejmować czy po prostu któregoś dnia będę musiał poprosić kogoś o holowanie jak będę w drodze? Zauważyłem również, że gdy stoję na luzie i skręcę nagle kierownicą to dźwięk pompy się zmienia- ścisza, ale podobnie dzieje się przy naciśnięciu przycisku zamykania zamkniętych szyb i światło przygasa (w tym drugim przypadku znacznie bardziej odczuwalne i nawet podczas jazdy widać przygaśnięcie świateł). 4. Czy ten spadek napięcia jest normalny w Agili? I przy okazji zapytam: 5. W jaki sposób jeżdżenie przy częstym niskim poziomie paliwa źle wpływa na pompkę? Wiem, że przedostatnie pytanie dotyczy innego działu, więc jeżeli trzeba mogę tam założyć nowy temat. Pozdrawiam
  6. mgoornik

    Spinki nadkola

    W katalogu romix nie ma akurat oznaczeń tych spinek. A porównać wyglądu nie mogłem bo miałem wymieniane błotniki i były tam trzy rodzaje spinek stąd nie wiedziałem które są oryginalne. Zrobiłem jak napisał Kacper. Dzięki za odpowiedzi
  7. Witam! Czy ktoś się może orientuje czy konkretny model (oznaczenie) oryginalnych spinek do nadkoli w Agili jest także wykorzystywany w innych modelach opla. Bo niestety w dostępnym katalogu nie znalazłem oznaczenia tych spinek. Pozdrawiam :-)
  8. mgoornik

    Prośba o rozkodowanie numeru VIN

    Ja także poproszę : W0L0HAF681G017397 Dziękuję i pozdrawiam
  9. Oj może po prostu nie wiedział w jakich wersjach Agila występuje. Jeszcze mnie żaden mechanik czy to na geometrii czy w warsztacie nie zaskoczył ciekawostkami na temat zużycia poszczególnych części A zwrot przyjęli tylko wysyłka to połowa kosztów samej belki
  10. Teraz już zobaczyłem że czujnik nie wchodzi bezpośrednio do bębna tylko jeszcze przez uchwyt tej belki. Czyli oś muszę odesłać. Dzięki za szybką odpowiedź
  11. Witam! Jest to mój pierwszy post na forum, więc proszę o wyrozumiałość Moja Agila z niewielkim przebiegiem zaliczyła boczne uderzenie kołem w krawężnik, czego skutkiem jest krzywa tylna belka. Jako, że wszędzie słyszałem odmowy na temat prostowania tej belki zamówiłem "nową" przez internet. Zawiozłem do mechanika a ten po kilku godzinach powiedział mi, że niestety wstawił starą spowrotem bo tamta jest bez abs (że nie ma jakiegoś otworu na przewód abs). Z tego co widziałem wzrokowo, ze zdjęć i zaglądając na belkę (niestety nie mam możliwości wjechać na kanał) zewnętrznie to widać tylko zaczepy na przewód od abs. Bębny zostałyby moje. Czy są jeszcze inne różnice? Czy po zamontowaniu tej drugiej belki abs będzie działał? Mam możliwość zwrotu belki, ale kurier kosztuje, a ta belka wizualnie jest w bardzo dobrym stanie. Z góry dziękuję za podpowiedzi Pozdrawiam
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.